Keyifli okumalar 🌸
Maria
"Her şey tamam mı?" mutfakta ki masaya kısaca göz atarak arkamda dikilen hizmetçilere dönmüştüm.
"Hazır efendim, istediğiniz her şeyi hazırladık." dudak büzerek baştan aşağı süzmüştüm hepsini.
"Şu saçınızı başınızı düzeltin." derin bir nefes verip yavaşça başımı iki yana sallayarak mutfaktan çıkmıştım.
"Salonda tamam-Lizz! Gelmişsin." hızla arkadaşımın yanına giderek uzaktan selamlaşmıştım.
"Dekorasyon harika olmuş Mari!" gururla dikelip saçlarımı arkaya doğru savurdum.
"Açıkcası bende beğendim, ilk defa bir şeyi uğraştırmadan düzgün yaptılar." Liz hayranca errafa bakmaya devam ederken haline gülmüştüm.
"Bu arada tam bir Kleopatra olmuşsun, bende hemen giyinip geliyorum." omzuna dokunarak yanından ayrılıp odama çıkmıştım.
Özel dikim olan Wonder Woman kostümünü alarak dikkatlice giyinmiştim. Aynada kendime bakıp üzerimi düzenledim.
Yatağıma ilerlediğim sırada kapım tıklatılmıştı. "Gel."
"Kuaförünüz geldi efendim." başımı sallayarak hizmetçiye döndüm. "İçeri gelsin." kuaför içeri gelirken ben makyaj masama ilerleyerek beyaz deri sandalyeye oturmuştum.
Kuaför yanıma gelip saçlarımı yapmaya başladığında, kenardan telefonumu alarak sosyal medyaya göz atmıştım, pek bir şey yoktu.
Sıkılarak telefonu masaya bırakıp yapılan saçlarıma bakmıştım. Kuaföre son olarak demir parcayıda saçıma yerleştirdiğinde, ayağı kalkıp üzerimi sirkeledim.
"Çok güzel gözüküyorsunuz." zorla gülümseyerek kenardan telefonumu alıp aşağı indim.
Çoğu kişi gelmişti.
Merdivenin başında durup insanların dikkatini çekmek adına ellerimi bir birine vurmuştum.
"Partime geldiğiniz için teşekkür ediyorum, lütfen partinin tadını çıkartın!" merdivenden ayrılarak Liz'i aramaya başlamıştım.
Brian ile konuşuyordu.
Yanlarına gittiğimde Brian beni görür görmez gülümseyerek sıkıca bana sarılmıştı. "Nasılsınız bakalım?" Brian çalan müziğe uygun hareketler yaparken cevaplamıştı sorumu.
"İyiyiz, öyle konuşuyorduk. Sen nasılsın güzellik, kıyafetin harika duruyor üzerinde." saçımı arkama atarak ellerimi bir birine kenetledim.
"Sende çok iyi gözüküyorsun Brian, hulk olmak nerden geldi aklına acaba?" diyerek haline gülmüştüm, komik gözüküyordu.
"Hulk değil de yeşil adam olmuşsun daha çok." suratını astığında dudaklarımı bir birine bastırarak gülmemi kontrol altına almıştım.
"Hadi durmayın burada, dans edin. Gelin!" ellerinden tutarak salonun ortasına çekiştirmiştim ikisinide.
Gülerek bana ayak uydurmuşlardı. Dans etmeye devam ederken karşıma Jack ile zorla gülümseyip arkamı dönmüştüm.
Fakat Jack'in beni rahat bırakmaya niyeti yok gibiydi. "Partin harika." başımı sallayarak etrafa bakındım.
"Uzun zamandır dikkatimi çekiyorsun, Maria. Gerçekten çok güzelsin." kenardan geçen hizmetçilerden iki içki alarak birini bana uzatmıştı.
İkramını kabul ederek bir yudum almıştım içkiden. "Teşekkürler."
"Kuşumu görmek ister misin?" kaşlarımı havalandırarak başımı hızla Jack'e çevirmiştim.