42|💃

1.6K 158 11
                                    

Keyifli okumalar 💃

"Her güne böyle uyansam keşke." soluma dönerek yanımda uzanan Yoongi'ye baktım.

"Aslında pek de zor değil, geceleri odama gelirsen birlikte uyuyabiliriz." bacağımı Yoongi'nin bacakları üstüne, elimi de sol göğsünün üstüne koymuştum.

"Gelmemi ister misin?" onayla başını sallayarak elini çıplak bacağıma koymuş ve hafif hafif okşamaya başlamıştı.

"Soruyor musun?" başını bana çevirerek burnuma bir öpücük kondurdu.

"Hiç kalkmak istemiyorum." başını bir kez salladı. "Kalkmayalım o zaman." başımı omzuna yasladığımda boşta kalan elini saçlarıma atıp okşamaya başladı.

Bir süre sessizce durduk.

Ömrüm boyunca kendimi bu kadar huzurlu hissettiğim bir an olmamıştı. Mutlu olmuştum, sahte mutluluklardı. Fakat şuan gerçekten mutlu olduğumu hissediyordum.

Yoongi, bana o kadar fazla şey katmıştı ki, baştan aşağı yenilenmiş gibi hissediyorum. Beni hayata döndürmüştü.

"Hemen gelirim." Yoongi, yanımdan kalkarak saçıma minik bir öpücük kondurmuş ve konuşmamı beklemeden odadan çıkmıştı.

Omuz silkerek olduğum yerde gerneştim.

"Çok rahat!"

Uzun bekleyişin ardından sıkılarak olduğum yerde doğrulmuş ve sırtımı yatak başlığına yaslamıştım.

"Nereye gitti ki acaba?" üzerimde ki pikeyi kenarı ittirip yataktan kalkacağım sırada Yoongi'nin sesini duyarak durdum.

"Geldim." elinde fark ettiğim kahvaltı tepsisi ile gülmüştüm.

Annesinin dediği gibi biriydi. Dıştan katı gözüküyordu ama içine girildiğinde çocuksu, nazik, ince düşünceli ve naif biriydi.

Tepsiyi önüme koyarak yanıma yerleşti.

"Acıkmışsındır." gülümseyerek bir süre Yoongi'ye baktım.

"Aç bakalım ağzını." elinde ki lokmayı bana uzattığında kabul etmiştim. Aklıma gelen şey ile heyecanla Yoongi'ye döndüm.

"Seni babamla tanıştıracağım." Yoongi, şaşkınca bana baktığında güldüm.

"Emin misin?" başımı onayla salladım.

"Çok eminim." tedirgin gözüküyordu. Rahatlaması için elini tutup hafifçe sıktım.

"Endişelenme Yoongi, babamı tanıyorsun çok tatlı biridir." başını yavaşça sallayarak üst dudağını ısırdı.

"Öyledir tabii, fakat sevgilin olduğumu öğrenince beni kabul etmeyebilir." gülerek göz devirdim.

"Böyle düşünme lütfen." endişesi geçmemişti fakat beni üzmemek adına üstelemedi.

Tepsiyi bir kenarı bırakarak Yoongi'nin kucağına oturdum. Ellerimi omuzlarına yerleştirerek hafif hafif ovuşturmaya başladım.

"Gerilmişsin." dilini yavaşça dudaklarında gezdirerek güldü.

"Evet, gevşetmek ister misin?" kalçalarımdan kavrayarak sertçe kendine çektiğinde bir anlık nefesim kesilmişti.

Başımı sallayarak omuzunu ovuşturmaya devam ettim.

"Böyle mi gevşeteceksin?" omuzunda ki ellerimi saçlarına çıkartarak gülümsedim.

"Yani genelde insanlar masajla rahatlar. Başka bir yöntem varsa önerilerini alabilirim?" kalçamda ki ellerini yavaşça yukarı sürüklemeye başladığında tüylerim diken diken olmuştu.

sassy ° mygHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin