31|💃

3.1K 356 185
                                    

Keyifli okumalar 💋

Maria pov

"Gerçekten öğretir misin, Yoongi?!" Yoongi ellerini arkaya yaslayarak bir süre düşünmüştü.

"Acaba benim öğretmemle öğrenebilir misin?" hevesle başımı sallayarak biraz daha Yoongi'ye yaklaşmış ve gülümsemiştim.

"Öğrenirim, hemde hemen öğrenirim." dilini ağzının içinde gezdirerek gülmüştü.

İlk defa böyle güldüğünü görüyordum.

Genelde alayla gülerdi ya da sinirle. Şimdi ki gülüşü çok..çok içtendi.

"Peki o zaman. Boş ve hazır olduğun bir gün öğretmeye başlarım." başımı sallayarak gülümsemiş ve kucağımda ki pamuğu sevmeye devam etmiştim.

Yoongi'den dövüş dersleri almak için sabırsızlanıyordum. Çok mutlu hissediyordum kendimi.

"Yoongi," dudaklarımı bir birine bastırarak merakla karşımda ki bedene baktım. "Hm?" umursamazca mırıldanıp bacaklarını uzattığında bende rahat bir pozisyona geçerek bağdaş kurmuştum.

"Geçen gün dinlettiğin şarkıyı sen söylüyordun değil mi?" başını yavaşça sallayarak elini kucağımda ki köpeğin başına koyarak sevmeye başladı.

"Çok güzel bir şarkıydı ama hiç duymadım daha önce. Kimin şarkısı?" istifini bozmadam sakince cevap verdi.

"Benim." şaşkınca kaşlarımı havalandırarak Yoongi'ye baktım. Kendi mi yazmıştı yani sözlerini?

Profesyonelce yapılmış bir şarkıya benziyordu, hiç düşünmemiştim Yoongi'nin yazmış olduğunu.

"Sen mi yazdın? Sana mı ait her şeyi gerçekten?" şaşkınca sorularımı sıraladığımda gülümseyerek başını salladı.

"Küçüklüğümden beri şarkı yazmaya ve söylemeye ilgim var. Bende hobi olarak yapıyorum. Bu aralar pek ilgilenemesem de şarkı söylemeyi ve yazmayı seviyorum." çok fazla olmasa da Yoongi hakkında bir kaç şey biliyordum ve öğrenmeye devam ediyordum. Bu cidden beni mutlu ediyordu.

"Anladım. Bir tanesini dinledim ama ondan anlayabiliyorum ki bu konuda baya başarılısın." kaşlarını havalandırıp dudak içini ısırarak bir süre bana bakmıştı.

Bu bakışları beni heyecanlandırıyordu.

Pamuk kucağımdan ayrılarak bana bir çıkıl yolu gösterdiğinde rahatlamıştım.

"Bende gideyim." yerimden kalktığım sırada Yoongi bileğimden tutarak tekrar oturmamı sağlamıştı.

Bileğimi kendine doğru çektiği için eskisine nazaran daha yakın bir pozisyonda duruyorduk.

"Ne yapıyorsun?" Yoongi kaşıyla aşağıyı işaret ettiğinde gözlerimi belerttim.

"Ne?"

"Tişörtüm." ben heyecandan o'nu unutmuştum..

"Ah, evet. Şimdilik babamın giyisilerinden vereyim, sonra beraber alırız bir tane." yerimden kalkarak kolundan tutup yerinden kaldırmaya çalıştım ama beceremiyordum.

Zayıf gibi gözükse de bana göre ağır ve güçlüydü.

Beklemediğim anda kalktığında afallayarak dengemi kuramamış ve kalça üstü yere düşmüştüm.

"Acıdı." gülmemek için yanağını ısırmış ve kaldırmak için elini bana uzatmıştı. Elini tutarak yerden kalkıp kalçamı okşadım, gerçekten acımıştı.

sassy ° mygHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin