Engellemişti beni. Şoku üstümden atar atmaz rehberden ismini bulup aradım. Bir kaç dakika sonra tam vazgeçecekken açtı
"Bir an açmayacaksın sandım."
Konuşmayınca devam ettim
"Yanlış anladın sevgilim yok, olsaydı zaten seninle konuşmazdım ona ihanet olurdu. Sonuçta arkadaş değiliz"
Derin bi nefes aldım
"Beni yargılamadan önce lütfen dinle. Bir daha aynı şey tekrarlanırsa peşinden koşmayacağım. Sana hesap vermek zorunda değilim sadece yanlış anlaşılmayı düzeltmek istedim."
Kısa bir sessizlikten sonra derin bir nefes aldım.
"Can hasta ona bakıyorum. Tanıyorsundur zaten. Benim için ne kadar değerli olduğunuda biliyorsundur diye düşünüyorum. İyi geceler"
Telefonu yüzüne kapattım. Tanırım diye konuşmuyordu zaten. İçimdeki bu sızıyada bir anlam veremiyorumki anasını satayım.
Moralim bozuk bi şekilde dışarıyı izlemeye başlamıştım. Kendi yanlış anlamıştı. Hem beni tanıdığını söylüyor hemde sevgilim varken onunla konuşacağıma ihtimal veriyordu. Hayır ihtimal değil, buna inanmıştı. Sinirle yerimde tepinirken Can'ın mırıldanışlarını duydum."Sevi-yorum "
Yanına yaklaştığımda susmuştu
"Kimi seviyorsun?"
Hastayken sayıklardı ve çok güzel bir huyuda sorduğun sorulara cevap veriyordu.
"Onu, onu çok seviyorum"
" kim ki o"
"Bırakmasın beni"
Bir daha sorduğum soruya cevap vermemiş götünü dönüp yatmıştı. Ateş ölçeri alıp koltuk altına yerleştirdim. Biraz bekledikten sonra çıkarıp baktım.
"36,6" gayet iyiydi.
Üstümdekileri çıkartıp canın tişörtünü giydim. Bana biraz uzun olduğu için rahattım. Kapı çaldığında irkildim. Kim bu saatte gelecekti ki?
Kapıyı açtığımda karşımdaki kişiyle şok oldum. Arın gelmişti. Can ile çok iyi anlaşırlardı ama evine gelip gittiğini bilmiyordum.
Beni süzüp arkasına baktı içeri girip kapıyı kapattı"İçeri geçseydin?"
Alayla sorduğumda sert bi soluk verdi. Elindeki poşeti kaldırıp salladı.
"Can benden bir şeyler istemişti. Onu getirdim. O nerde?
"İçeride"
Salona adımlayıp bağırdı
"Can!"
Hızla koşup ağzını kapattım fazla hızlı koşmuşumki ikimizde yeri boylamıştık. O inlerken ben şaşkınlıkla bakıyordum. Elleri belimi sarmıştı
"Güzelim yavaş olsana"
"Şey ben yani Can uyuyor, hastada biraz uyanmasın diye"
" OHA LAN BENİM EVİMDE Mİ ŞEVİŞİYORSUNUZ"
Gelen sesle hızla Arın'ın üstünden kalkmıştım.
" can aslı-"
Elini kaldırıp susturdu
" ben burda hasta hasta kıvranayım sen seviş"
Ayaklarımla yere sertçe basıp sinirle tısladım
"Can kes artık! Yanlışlıkla oldu"
Ellerini beline koydu
" adamın üstündeydin miray!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yürek yangınım (texting)
Roman pour AdolescentsMiray: senin değilim? Sevgilim falansında benim mi haberim yok. 0546: sevgilin olsaydım eğer seni sahiplendiğimi düşünürdün ben seni sahiplenmiyorum 0546: ben seni benimsiyorum 0546: ve bunu sevgili olduğumuz için değil seni sevdiğim için yapıyoru...