Bir ay sonra..
"Kızım bir lokma bir şey ye bari"
"İstemiyorum baba, rahat bırak beni"
Babam iç çekip yatağımdan kalktı. Dışarıya çıktıklarında annemin sesini duydum
"Yedi mi bir şeyler "
" yemedi eslem, senin oğlun yüzünden kızım ne hallere düştü"
"Ne yaptı oğlum! Mutlu olsun diye uğraştı"
"Mutlu mu sence miray! Hani nerde oğlun? Kızın hayatını mahvedip defolup gitti "
"Arın yok mu hala ortalarda"
Adını duyduğumda yatağımda doğruldum
"Yok bulamıyorum 1 aydır"
Sesleri kesildiğinde ağlamaya başladım. 1 ay önce duymuştum en son sesini. Bir kaç kere mekanına gitmiştim, evinede ama hiç bir yerde yoktu. Abimi o günden sonra görmemiştim. Ayağa kalkıp banyoya ilerledim. Duş aldıktan sonra giyinip aşağıya indim. Salondan gelen seslerle merdivenlere tutunup dinlemeye başladım.
"Arın gelmiş şuan evindeymiş, yarın gidip konuşacağım"
Hızla aşağıya indim
" gelmiş mi?"
Babam bana dönüp ayağa kalktı
" gidip konuşacağım şimdi kızım sen bi şeyler atıştır, getireceğim arını sana tamam mı?"
Hızla kafamı iki yana salladım
" hayır baba, ben kendim gideceğim. Emin olacağım bu sefer beni istemediğinden"
"Kızım"
"Tek başıma gideceğim"
Daha fazla konuşmadan evden aceleyle çıktım. Arabama binip arının evine sürdüm. Dinletecektim. İsterse kovsun ama her şeyi anlatmadan ordan ayrılmayacaktım.
Evinin önüne geldiğimde arabasını gördüm. Gerçekten evdeydi. Arabanın kapısını bile kapatmadan koştum deli gibi kapıyı çalıyordum" arın!"
"Evde olduğunu biliyorum aç kapıyı!"
Kapı açıldığında onu gördüm. Saçı ve sakalı uzamıştı. Zayıflamıştı benim gibi. hıçkırarak ona baktım. Çok özlemiştim
" ne var? Niye ağlıyorsun"
Arın benim ağlamama dayanamazdı şimdi karşımda öyle duygusuz duruyorduki. Bir bakışla küçülebilirmisiniz, küçülürmüşsünüz.
"Beni dinlemem lazım arın lütfen"
"Neyini dinleyeceğim senin? Hadi git evine benide uğraştırma, bizim bi muhabbetimiz kalmadı"
Kapıyı kapatacağı sırada arasına elimi koydum
"Abim her şeyi anlatmış neden inanmadın ona? Bu kadarmı hiçim senin için? Hiç mi sevmedin arın beni?"
Kapıyı açıp sinirle bana baktı
" sevgiden bahsedecek en son insansın! Sakın benim sevgimi sorgulama. Anlattı abin anlattı, o piçi çok sevdiğini anlattı, benden korktuğun için cesaret edemediğini anlattı. Sevdiğim kızın beni nasıl oyuna getirdiğini, nasıl aldattığını anlattı! Şimdi defol kapımın önünden"
Şaşkınca ona baktım
" ne saçmalıyorsun sen? Abim böylemi söyledi sana"
" evet niye şaşırıyorsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yürek yangınım (texting)
Novela JuvenilMiray: senin değilim? Sevgilim falansında benim mi haberim yok. 0546: sevgilin olsaydım eğer seni sahiplendiğimi düşünürdün ben seni sahiplenmiyorum 0546: ben seni benimsiyorum 0546: ve bunu sevgili olduğumuz için değil seni sevdiğim için yapıyoru...