17. bölüm

3.5K 153 43
                                    

Gözlerimi açtığımda arının odasındaydım. Esneyip yataktan çıktıktan sonra odayı incelemeye başladım. Siyah tonlarındaki odasında pek bir şey yoktu. Yatak ve yanındaki komodin birde giyisi dolabı vardı. Kocaman oda bomboş görünüyordu. Odanın içindeki diğer kapıyı açtığımda buranın banyo olduğunu gördüm. Elimi yüzümü yıkayıp önce banyodan sonrada odadan çıktım.

"Arın!"

Salona ilerlediğimde arın bilgisayar başında bir şeyler yapıyordu. Kafasına bana çevirdiğinde yüz ifadesi değişti ve gülümsemeye başladı. Bilgisayarı kapatıp geriye yaslandı

"Uyandın mı yavrum"

Yanına adımlayıp oturdum. Adında eli belimi sarmıştı.
Saçlarıma öpücük kondurdu

"Sen neden uyumadın? Çok yorgun görünüyordun"

"Mekanda ufak bi hesap sorunu çıkmış yavrum, onu halletmeye çalışıyorum."

Yanağını öptüm

"Çok yorma kendini, sen işine devam et bende kahve yapayım sana olur mu?"

Belimdeki eli sıklaştı, beni iyice kendine çekip yanağımdan öptü

"Olur hatunum olur"

Gülümseyip ayağa kalktım. Canını sıkan bir şey varmış gibi görünüyordu. O anlatmadan onu darlamak istemiyordum. Eninde sonunda anlatırdı değil mi?

Mutfağa girdiğimde sağa sola baktım. Kahve makinesi ve yanındaki kahveyi gördüğümde gülümseyip kahve makinesine ilerledim. Kahveyi koyduktan sonra dolaptan süt almak için dolaba ilerledim. Sütüde bulduğumda onuda kahvenin üstüne döktüm. Derecesini ayarlayıp kapağı kapattıktan sonra kahve fincanını aramaya başladım. Üst rafta boyumun yetişmediği yerdeydi. Oflayıp uzanmaya çalıştım.
Arkadan belime sarılan kollarla irkilmiştim

"Şşt benim yavrum sakin ol"

Sesini duyunca vücudumda bir rahatlama olmuştu.

"Korkuttun beni arın"

Boynuma öpücük bırakıp fincanlara uzandı

" alışsan iyi olur güzelim"

Gülümseyip elindeki fincanları aldım. Kahveleri doldurduktan sonra birini ona uzattım.

"Hallettin mi işini"

Kahveyi alıp bir yudum aldı, ikimizde tezgaha yaslanmış birbirimize bakıyorduk.

"Sonra hallederim büyük bir açıklık değil zaten"

Kahvesini yarılamıştı ama yüzü kızarmaya başlamıştı. Elimi anlına koydum ama ateşide yoktu

"Arın iyi misin sen? "

Kahveyi bırakıp sendelediğinde bende fincanımı bırakıp ona yaklaştım ve kolunu tuttum.

"Arın korkutma beni ne oluyor"

Boğazını tutup konuşmaya çalıştı

"K-kahvede süt mü v-ardı?"

Korkarak ona baktım

"Evet"

Öksürerek yere çöktü

"A-alerjim"

Ne yapacağımı şaşırmış şekilde ona bakıyordum. Söylediği şeyle yere çöküp başını ellerimin arasına aldım.

"İlaçların nerde, arın? "

Gözleri kaydığında kucağıma yığılmıştı .

"Arın!! Aç gözlerini ne olur"

yürek yangınım (texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin