38. bölüm

1.3K 87 28
                                    

Evet bonibonlarım.. hikayeye yorum ve yıldız atarmısınız artık??? Hayır bu bir emir değil şsşsmdşdmd. Bu arada hepinizi çok seviyorum iyi kötü yorumlarınızı okuyorum ve bir çoğu beni güldüren ve mutlu eden cinsten. Daha fazla yorum yapmalısınız???

ÇİN ÇİN ÇİN BÖLÜM BAŞLIYOOOR

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sinirle arına bakıyordum.

"Arın iş görüşmesindeyim! "

Arslan beye döndüm

"Siz onun kusuruna bakmayın lütfen kendisi biraz fevri bir insandır"

Arın sinirle bacağını sallıyordu. Kesinlikle arslan beyden hoşlanmamıştı. 
Arslan bey gülümsedi

"Sorun yok bize katılabilir hatta"

"Senden izin aldım sanki dalyarak"

Arının fısıltısını duyunca bacağını sıkıp gülümsemeye çalıştım

"Sorunuza gelecek olursam arslan bey, evet aşık oldum."

Sonunu arının gözlerine bakarak söylemiştim. Bana gülümsediğinde bende gülümsedim.

" emin olun onu anladım miray hanım. Bakışlarınızdan bile belli oluyor. Bende karıma aşığım. Karımda benden çok ayakkabılarını sever"

Kısa bir gülüş attığında bende gülümsedim.

"Senden ricam özel olarak onun tarzında bir ayakkabı tasarlaman. Ücreti zerre önemli değil. Ayakkabıyı çizerken biraz benden biraz ondan bir şeyler olsun istiyorum. Umarım derdimi anlatabilmişimdir"

"Anlatabildiniz arslan bey. Ama her çizimimde benim tutkularım yer alır. Çünkü ben müşterileri tanımam sadece isteklerini gözden geçiririm. Yani genelde tasarımlarım beni yansıtır. Üzülerek söylüyorumki isteğinizi gerçekleştiremem. Çünkü ne sizi ne de karınızı tanıyorum. Umarım beni yanlış anlamazsınız"

Derin bir nefes alıp arkasına yaslanırken kadehinden bir yudum aldı.

"O zaman sizi hafta sonu çiftlik evime davet edebilirmiyim"

Arının eli masada ritim tutarken benden önce soruyu cevaplamıştı

"Edemezsin arslan, benim sevgilimle haftasonu geçiremezsin"

Arslan bey güldü

"Sakin olabilirsin, beraber gelin diyecektim ama lafları ağzıma tıktın genç oğlan. Hafta sonu gelirseniz miray hanımın daha çok tanıyacağını düşünüyorum. Ve teklifimi ona göre değerlendirir. "

Yine arının konuşacağını düşünürken bana dönüp gülümsedi

"O isterse değerlendirebilirim bu fikri"

Sıkıntıdan tırnaklarımı etime geçirmiştim bile. Sinirle güldüm fikrimi sormayı akıl edebilmişti demek

"Elbette isterim arslan bey. Yeri siz mesaj olarak atarsınız. Anlaştığımıza göre artık kalkmam lazım. Başka bir görüşmem var"

"Kabul etmenize sevindim. İyi günler dilerim"

Sandalyemi iteleyip ayağa  kalktığımda arında benimle birlikte kalkmıştı. Kısaca tokalaşmanın ardından restoranttan ayrılmıştık.

"Yavrum beklesene"

Sinirle ona döndüm

"Ya sen ne hakla o şekilde geliyorsun arın! Bir toplantıdaydım. Adam anlayışlı olmasaydı ne yapacaktın? Benim iş kimliğimi zedeledin sen! Tecrübesiz göründüm gözünde. Bir de benim yerime konuşmana ne demeli? En önemli konu  burda olduğumu nereden biliyordun arın?"

yürek yangınım (texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin