Koskoca üç yıl geçti. Hala üzüldüğümde, yanımda olmasını istediğim kişi sensin. Seni bir kez görsem bütün acılarım, üzüntülerim dinecekmiş gibi geliyor. Biliyor musun sana bir kez 'eğer yalan güzelse inanırım.' demiştim sende gülmüştün. Sen yalanların en güzeliydin, bense yalanlara aşık bir zavallı.
Seni rüyamda görüyorum, hatta bugün daha yeni gördüm, geçen hafta sana ulaşmaya çalıştım. Zihnim benimle oyun oynuyor gibi. O zamanlar yaşadığımız şeyler o zamanda kaldı belki yalandı belki gerçek bilmiyorum. Ama bir daha o zamana geri dönemeyeceğimizi seni sonsuza kadar kaybettiğimi bilerek yaşamaya alışmıştım, rüyalarıma girmeseydin.
O zamanlarda seni rüyamda görürdüm. Rüyalara tutunmak istemiyorum. Gelme. Yokluğunla savaşmak çok zor. Kendime olan saygımı ve irademi sarsıyorsun hiç haberin olmadan, ne garip değil mi belki şuan ben senin aklına bile gelmiyorum ama anılarımızın gölgesi hala benimle.
Sana duyduğum karşılıksız sevgi hala kalbimin köşelerinde, bu haksızlık. Bende böylesine derin bir iz bırakman haksızlık, sen hayatına devam ederken ben asla benim olmayan birinin hayali ile savaşıyorum.
eğer beni gerçekten sevdiysen her ne olarak sevdiysen bana bir iyilik yap, yalan bile olsa haksızlık bile olsa, ne olursa olsun seni bir kez daha görmeme izin ver.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
seni beklerken
FanfictionSiz hiç daha sonra göremem diye birinin, yüz hatlarını ezberlemeye çalıştınız mı? 22.07.2019