😷
Arkadaşının kardeşi miydim yani sadece onun için?
Peki o gün gözlerimin içine bakarak söylediği şarkı?
Ya da onu rahatsız etmediğimi, her zaman gelebileceğimi söylemesi?
Belki de beni sadece arkadaşı ya da arkadaşının kardeşi olduğumdan kardeşi olarak görüyordu.
Gözlerim dolarken kendimi yatağa bıraktım.
Telefonumu elime aldım ve kulaklığımı taktım. Beyaz Orkide şarkısını açarak son konuşmamızı tekrardan okumaya başladım.
Şarkıda geçen sözde "Güldürmeyen ağlatmayan," diyordu. Ne gülüyordum, ne ağlıyordum. Yorgundum sadece. Ne gülmeye ne de ağlamaya halim yoktu.
Bir sonraki sözü ise "Sinsi bir ok öldürmeyen," diyordu. Aşk öldürmüyordu ki ne kadar doğru demişti, yazan.
"Çaresi yok bu yaranın," diyordu. Çaresi yoktu ki aşk yarasının...
Gözlerimi kapatıp kendimi sadece şarkıya bıraktım.
Ne kadar kısa zamanda ona bu kadar çok bağlanmıştım? Onsuz yaşayamayacağımı düşünürken o beni arkadaşının kardeşi olarak görüyordu.
Salak Nehir! Seni neden başka biri olarak görsün ki?! En başından ona yazmam hataydı.
Ben şarkı dinlerken bir ara kapı çalmıştı ama umursamadım.
Yerimden kalkıp piyanomun başına geçtim. Sezen Aksu'nun çok sevdiğim şarkılarından biri olan Vazgeçtim'in notalarını açtım ve yavaşça piyanonun tuşlarına basmaya başladım.
Aynı zamanda şarkıya eşlik ederken gözlerimi yumdum.
Piyano çalmak benim için huzurdu.
Şarkının bitmeyle duyduğum bildirim sesiyle telefonumu elime aldım.
Kuzey: Güzelim buluşalım mı?
Mesajla anında gülümserken yanıt vermem gecikmedi.
Nehir: Buluşalım.
Nehir: Her zamanki yerde dimi?
Kuzey: Evet. 😉
Hızla üzerime siyah bir tayt ve kalçamı örten mavi sweatshirt giydim.
Omuzdan askılı çantama bir miktar para ve telefonumu koyarak odadan çıktım.
Salonun önünden geçerken gelen seslerle salona baktım. Uzay ve Barlas karşılıklı oturmuş, sohbet ediyordular.
Uzay'ın soran bakışları beni buldu.
"Kuzey'in yanına gidiyorum."
Uzay gülümseyerek başını salladı. "Selam söyle. Uzun zamandır görüşemiyoruz. Gelsin bir gün."
"Söylerim ama sen görüşemiyorsun," diyerek göz kırptım ona.
Barlas'ın çattığı kaşlarını fark etsemde umursamadım ve "Görüşürüz," diyerek ayrıldım yanlarından.
😷
Selam! Biz geldik, gidiyoruz. 🌸
Bizi özlediniz mi?
Oy verip yorum yaparsanız çok mutlu olurum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASKELİ || Texting
RomanceBilinmeyen Numara: O nasıl bakıştır zalımın oğlu?! - Texting içerik, kapak ve ad olarak tamamen bana aittir. Daha önce bu isimde ve kapakta texting yoktur. -