😷
Bedenimin gevşediğini hissederken gözlerimi aralamaya çalıştığımda Uzay'ın "Şş, uyumaya devam et." diyen sesini duymuştum.
Ağrıyan gözlerimi zorlukla araladığımda Uzay'da beni yatağa yatırmıştı. Demekki ağlarken yerde uyuyakalmıştım ki vücudumda kasılmıştı.
Uzay'ın bakışları beni buldu sonra ise kaşlarını çattı. "Çok mu ağladın arkamdan."
Cevap vermeyerek ona sırtımı dönerek cenin pozisyonu aldım ve gözlerimi kapadım.
Uyumayacaktım ama uyuyacağımı anlayıp odadan çıkmasını hedefliyordum.
Maalesef ki düşündüğüm gibi olmadı ama.
Kollarını bana sararak başını boynuma gömdü. "Küs müsün bana?"
Cevap vermeyeceğimi anladığında devam etti konuşmasına. "Nehir, bana küs kalmana dayanamadığımı biliyorsun. Seni düşünüyorum güzelim. Barlas'ı daha yeni yeni tanıyoruz evet gerçekten iyi biri, karakterli bir çocuk ama benim kardeşim olduğunu öğrendiğinde seni reddedebilir. Ha reddetmedi diyelim benden güzel bir dayak yer," birkaç saniye duraksadı. "Neyse konumuza dönelim. Fıstığım ben, senin üzülmemeni istiyorum. Kalbin kırılacak. Üzüleceksin, senden çok ben üzüleceğim ki seni üzeni doğduğuna pişman ederim bunu da bilmen gerek."
Bedenimi ona doğru döndürdüm ve kollarımı ona sardım. "Biliyorum bunları."
"Ee biliyorsan bakmaya kıyamadığım gözlerin neden kıpkırmızı olmuş?"
"Beni öylece bırakıp gitmen kırdı beni."
Derin bir nefes aldı. "Kafamı toplamam gerekiyordu ve burada toplayamazdım."
Burnumu göğsüne sürttüğümde gülen sesiyle "Başladın yine kedi gibi sırnaşmaya." demesiyle kıkırdadım.
"Topladın mı bari kafanı?"
"Topladım," dediğinde bakışlarım yüzünü buldu.
Yatakta dikleşerek oturduğunda kalkmama yardımcı oldu ve bende oturarak ona doğru döndüm.
"Öncelikle bütün olanları baştan sonra anlatmanı istiyorum," dedi. "Sonrasını ise konuşacağız."
Telefonumu elime alarak mesajları açtım ona. "Mesajları oku. Onun haricinde olanları anlatacağım ben sana."
Mesajları okurken ara ara kaşlarını çatıyor, ara ara tebessüm ediyor ara ara ise yüzü ifadesizleşiyordu.
Sonunda bitirdiğinde bana döndü. "Neden engelledin?"
"Senin onaylamadığını düşündüm," diye cevapladım onu. "Hazır her şey yeniyken seninle aram bozulacağına Barlas'ın beni tanımamasını fırsat bilerek onu unutmayı düşünmüştüm."
Yüzümü ellerinin arasına aldı. "Güzel gözlüm, sevdiğin insanlara karışamam tabikide ama senin için iyi olup olmamalarını da dıştan bakan bir göz olarak sana söyleyebilirim."
Uzay'a sarılmakla yetindim. Kolları sıkıca belimi sarmıştı.
"Eğer konuşmaya devam etmek istiyorsan et. Ama herhangi bir yanlışında, gözünden akan tek damlada ona acımam."
😷
Selam! Biz geldik gidiyoruz.
Ahh Uzay, üzümlü kekim 🥺
Bölümü nasıl buldunuz?
Yıldızları kaydırıp yorum yapar mısınız 🥺💗
Bir de beni takip ederseniz sevinirim 🤭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASKELİ || Texting
RomanceBilinmeyen Numara: O nasıl bakıştır zalımın oğlu?! - Texting içerik, kapak ve ad olarak tamamen bana aittir. Daha önce bu isimde ve kapakta texting yoktur. -