😷
Üzerime siyah sweatshirtimi altına da yarım siyah taytımı giymiştim.
Şu an ise sitemizdeki basket sahasının arkasındaki banka oturmuş havanın tadını çıkartıyordum.
Gözlerimi yumarak başımı geriye eğdim ve yüzüme güneş ışıklarının vurmasını sağladım.
Sabah yağmur yağmıştı şu an ise öğlen saatlerindeydik ve güneş vuruyordu.
Yağmur ve güneşin karışımı olan günü, gökkuşağıda çıkarak tescillemişti.
Telefonumun sesiyle sweatshirtimin cebinden alarak arayana baktım.
Ahh beni kim arardı? Tabiki Uzay.
"Efendim ikizim?"
"Nerdesin?" diye sordu. Öküz diyeceğim ama öküzde değil ki...
"Sahanın arkasındaki banklardayım, oturuyorum."
"Korktum be kızım," dedi. "Bekle geleyim bende."
"Anneme demiştim bahçeye iniyorum diye. Neyse benim için iniyorsan inme çıkacağım şimdi yukarı."
"Tamam o zaman," dedi. "Hadi çabuk gel, bekliyorum. Ayrıca annemde markete gitti."
"Tamam geliyorum," diyerek telefonu kapattım.
Son kez derin bir nefes çektim içime. Maske yüzünden karbondioksit solumak başımı ağrıtıyordu. Açık havayı bulunca kendimi dışarı attım bende doğal olarak.
Yerimden kalkarak basket sağasının arkasından ilerlemeye başladım.
Ön taraf şu an bana daha uzak gelmişti.
Binaya ilerlerken ilerdeki çardaklara ilişti gözüm. Bir çardakta çocuklar evcilik oynuyordu. Diğer çardakta ise Barlas Ege vardı. Kaşlarımı kaldırdım ve karşısında oturan kıza bir bakış attım. Kızı tanımıyordum.
Barlas, kıza öyle güzel gülmüştü ki bir an kalbim parçalara bölündü sandım.
Bana gülümsemesini istediğim güzel gülüşünü, gülünce çıkan gamzelerini başka bir kıza sunmuştu.
Dolan gözlerimi onların üzerinden kaçırarak hızla binaya yürüdüm. Maskemi kapatarak binaya girdim.
Şansıma zemin katta olan asansöre binip kata bastım ve bedenimi duvara yasladım.
Benden karşısını çıkmamı beklerken gerçekten istediğini düşünmüştüm. Oysaki o başka bir kıza gülüyordu demekki sevdiği vardı. Bu da demek oluyordu ki aşkımı kalbime gömecektim ve bu saatten sonra Barlas'a asla yaklaşmayacaktım.
Saniyeler içinde asansörden inmiş zile basmıştım.
Uzay kapıyı açtığında dolmuş olan gözlerimi gördü. "Ne oldu sana güzelim?"
Sanki onun cümlesini beklermişçesine anında göz yaşlarım dökülürken kolumdan tutarak beni kendine çekti ve sıkıca sarıldı.
Boğazımdan bir hıçkırık kaçarken "Şş," diye fısıldadı. "Hadi ağla. Ağla da için rahatlasın."
Ayakkabılarımı çıkarttım başımı göğsünden kaldırmadan. Anında beni kucağına alırken ayağıyla kapıyı kapattı.
Onun odasına girdiğimizde kapıyı kapattı.
Yatağa oturduğunda kucağında yan bir şekilde oturuyordum. "Başkasını seviyormuş," dedim hıçkırıklarımın arasından. Başımı göğsünden kaldırdım ve gözlerinin içine baktım. "Bana karşıma çık derken gerçekten karşına çıkmamı istediğini düşünmüştüm... O ise şu an aşağıda başkasına gülüyor."
Avuçlarını yanaklarıma koydu ve baş parmaklarıyla gözyaşlarımı sildi.
"Belki arkadaşıdır.. Ya da ne bileyim kardeşi gibi gördüğü biridir."
Olumsuz anlamda başımı salladım. "Bence değildi. Çok güzel gülüyordu ona."
Başımı göğsüne yasladım. "Tatile gidelim mi?"
"Sen iste yeter. Nereye gidelim?"
"Bilmem ki," dedim. "Güzel bir yer olsun."
"Hadi şimdi uyu biraz. Uyanınca konuşuruz."
Yatağına yatırdığında beni, cenin pozisyonu aldım. Uzay'da arkamdan bana sarılmış ve saçlarımla oynuyordu.
Acıyan gözlerimi yumdum ve gördüklerimim rüyadan ibaret olmasını diledim.
🖤
Uyandığımda Uzay odada değildi. Yatağın üzerindeki telefonumu alarak Barlas'la konuşmalarımıza girdim.
Anti Korona: Karşıma çık dediğinde ciddi olduğunu düşünmüştüm.
Anti Korona: Gerçekten karşına çıkmamı istediğini düşünmüştüm.
Anti Korona: Ve bir karar vermiştim.
Anti Korona: Karşına çıkacaktım.
Anti Korona: Vazgeçtim.
Anti Korona: Neden biliyor musun?
Anti Korona: Bugün başkasına güldüğünü gördüm.
Anti Korona: Gamzelerini başkasına sundun.
Anti Korona: Ona öyle güzel gülüyordun ki kendimi fazlalık hissettim.
Anti Korona: Ve bir karar vardım.
Anti Korona: Karşına çıkmayacağım.
Anti Korona: Sana ise bu saatten sonra yazmayacağım.
Anti Korona: Sana mutluluklar dilerim.. (18.22)
Anti Korona çevrimdışı.
Maskeli Beycim çevrimiçi.
(18.25) mesajlar görüldü oldu.
Maskeli Beycim yazıyor...
Maskeli Beycim çevrimiçi...
Maskeli Beycim yazıyor...
Maskeli Beycim çevrimiçi...
Maskeli Beycim çevrimdışı...
😷
Ay neler oldu? Bende anlamadım..
Bölüm nasıldı?
Sizce Maskeli Beyciğimizin güldüğü kimdi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASKELİ || Texting
RomanceBilinmeyen Numara: O nasıl bakıştır zalımın oğlu?! - Texting içerik, kapak ve ad olarak tamamen bana aittir. Daha önce bu isimde ve kapakta texting yoktur. -