😷
Şaşkınlıkla Barlas'a bakarken dudaklarımı araladım. "Biliyordun."
Başını salladı. "Biliyordum."
Sanki onun onaylamasıyla şaşkınlığım daha da artmıştı. "Nasıl yani? Nereden öğrendin?"
"Abinle sizde oturduğumuz bir gün bir fularını görmüş ve koklamış olabilirim..."
"Ne?!" dedim şaşkınlıklarıma artık tepki vererek.
"Kokunu daha önce yanımda durduğunda havanın esmesiyle almıştım ve unutamamıştım," dedi. "O günde fularını görünce kokladım. Tabi senin her ne kadar gözlerimi bağlamış olmama rağmen o fulardan unutamadığım kokunun Anti Korona'ya ait olduğunu anlamıştım. Üstelik geçen gün Elif'le yani kuzenimle otururkende fark etmiştim seni. Bizi gördüğünde kaçarcasına binaya girdin ve sonrasında mesajların düştü ana ekranıma."
Ağzım açık bir şekilde dediklerini dinlemiştim. "Biliyordun ve hiçbir şey söylemedin mi?"
"Sayılır," dedi ve belli belirsiz başını salladı. "İki gün önce Uzay'a seni sevdiğimi ve açılmadığın takdirde benim açılacağımı belirttim. Tabi sonrasında yediğim yumruğu saymıyorum."
Ufak bir kıkırtı döküldü dudaklarımın arasından. "Bana hiçbir şey söylemedi."
"Söylememesi için ikna etmem baya zor oldu."
"Bundan sonra ne olacak?" diye sordum merakla.
"Seni seviyorum," dedi. Sanki bu iki kelimeyi beklercesine kalbim bir kuş misali kanat çırpıyordu.
Gözlerimi gözlerinden ayırmadan cevapladım onu. "Bende seni seviyorum."
Avuçlarıyla yüzümü çevreledi. "O zaman bundan sonra olacak tek bir şey var..."
Ben devam etmesini beklerken dudaklarını dudaklarıma bastırdı ve birkaç saniye sonra geri çekildi.
"Bundan sonra Anti Korona, zalımın oğlu Maskeli'nin sevgilisi olmalı, değil mi?" tabirine kıkırdadım.
"Olmalı mı?"
"Olmalı olmalı," dedi çok önemli bir şey söyler gibi.
Yüzümdeki avuçlarından birini indirerek parmaklarımızı birbirine geçirdi. Ardından alnımdan öptü ve kolundaki saate bir bakış attı. "On dakika sonra son sınavım var. Sen bekleme akşam buluşalım olur mu?"
"Olur."
Elimden tutuşu daha da sıkılaştığında önden o arkasından ben müzik odasından çıkmıştık.
Arabaya kadar bana eşlik etmişti. Üzerime bir bakış attı arabaya binmeden. "Akşama da giy bu sweatshirti."
Omuz silkip kıkırdadım. "Akşama sen giy."
Alnımdan son kez öptü. "Sınava geç kalmamalıyım. Dikkatli git."
Başımla onu sallayarak onayladım. "Başarılar dilerim."
"Teşekkür ederim güzelim. Bugün şansım yerinde," deyip bana göz kırptı. "Bence sınavımda da bu şans bana başarılar getirecektir."
Arabaya binmemle beklemeden çıkışa sürdüm. Barlas gitmemi bekliyordu ve geç kalmasını istemezdim.
Siteye giriş yaptığımda arabayı güzelce park etmiş ve arabayı kilitleyerek binaya doğru ilerlemeye başlamıştım.
Asansöre binip dairemizin önünde durduğunda zile bastım.
Kapıyı annem açarken yanağından öptüm. "Selam sultanım, Uzay nerede?"
"Selam güzel çiçeğim," dediğinde gülümsedim. "Uzay'ın projesi için bir malzeme gerekliymiş onu almaya gitti."
Başımı salladım onaylamak amaçlı ve ayağımdan çıkarttığım ayakkabıları ayakkabılığa güzelce yerleştirdim.
"Sen neden bu kadar mutlusun?"
"Aynıyım annecim," dediğimde inanmayan bakışları üzerimdeydi. Ve yakında çıkar kokusu bakışlarıyla bana bakıyordu.
Yanağından kocaman öptüm. "Odama geçiyorum sultanım."
"Tamam kızım," dedi ve yanağımdan öptü. "Bende mutfaktayım."
Onu onaylayarak odama ilerledim.
Sweatshirtimi çıkartarak yatağın üzerine güzelce katladım ve kendime kıyafet alarak odamdaki banyoya ilerledim.
Güzelce banyomu yapmış ve saçlarımı kurutup örmüştüm.
Üzerimde yarım, siyah bir sweatshirt ve gri bol bir eşofman vardı.
Camın yanına geçtiğimde perdeyi biraz araladım ve aşağıya doğru baktım. Uzay ve Barlas'ın yan yana konuştuğunu gördüm.
Sanki onlara baktığımı hissetmişler gibi ikisinin bakışlarıda buraya dönerken Barlas belli belirsiz tebessüm etmiş ve göz kırpmıştı. Uzay ise bana en sevdiğim gülümsemelerinden birini sunmuştu.
İkisi birkaç şey daha birbirine söyleyip ayrıldıklarında Uzay binaya doğru ilerlerken aklımdaki tek düşünce Uzay'a Barlas'la olan ilişkimi nasıl açıklayacağımdı.
Sonuçta onu sevdiğimden ne kadar bahsetmiş olsamda ya da Barlas'ta bahsetmiş olsada ikizime, erkek arkadaşımın olduğunu söylemek benim için ne kadar kolay olacak bilemiyordum. Üstelik konu beni kimseyle paylaşamayan Uzay'ken.
Zilin çalmasıyla kapıya doğru ilerlemeye başladım.
Gazam mübarek olsun arkadaşlar.
😷
Gazası mübarek olsun arkadaşlar..
Oy verip yorum yapmayı unutmuyoruz dimi gençlik!!
Yks'ye giren ben ve benim gibi olanlar notlarınızdan memnun musunuz?
Bölümü nasıl buldunuz?
Yeni bölümde görüşmek üzere! 🧡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASKELİ || Texting
RomanceBilinmeyen Numara: O nasıl bakıştır zalımın oğlu?! - Texting içerik, kapak ve ad olarak tamamen bana aittir. Daha önce bu isimde ve kapakta texting yoktur. -