22

3.7K 228 31
                                    

😷

Gözlerimi araladığımda kollarımı açarak genleştim.

Aklıma gelen dün ki anılarla derin bir nefes alarak ciğerlerime yolladım.

Kuzey'in bana kurduğu cümleden sonra hızla onla vedalaşıp eve geçmiştim.

~Flashback~

"Bence," dedi ve sonrasında beni umutlandıran cümleyi kurdu. "O da senden hoşlanıyor."

Hızla gözlerimi gözlerinden kaçırdım ve "Sana öyle gelmiştir." dedim. Yanağına sulu bir öpücük bıraktım. "Senin işin vardı. Oyalanma git."

"Utanma," diye konuştu dediklerime aldırmadan. "Bende erkeğim ve en iyi ben anlarım onun bakışlarını."

Kısa bir bakış attım Kuzey'e ve konuştum. "Gidiyorum ben."

"Tamam," dedi kahkaha attıktan sonra. "Git sen."

Arkamı döndükten sonra çantamdan tutarak beni, kendine döndürdü ve yanağıma sulu bir öpücük bıraktı. "Görüşürüz güzelim."

Gülümsedim. "Görüşürüz yakışıklı bey."

Binaya doğru ilerlerken Barlas Ege'nin çoktan gitmiş olduğunu gördüm.

Ben binaya girdikten sonra da Kuzey'in arabasının sesini duymuştum.

~Flashback son~

Benim artık her şeyi Uzay'a anlatmam gerekiyordu. Çünkü eğer Kuzey'in dediği gibi benden hoşlanıyorsa Uzay'ın gazabından korkmalıydı.

Ve her şeyden önce benim yaptıklarımı anlatmam gerekiyordu Uzay'a.

Yataktan kalktıktan sonra odamdaki banyoda işlerimi hallettim.

Üzerime lila bir sweatshirt ve siyah şort giydim. Nasıl olsa bugün evdeydim. Dışarının  soğuk olması benim şort giymemi engellemezdi.

Odadan çıktığımda salondaki Uzay'ın yanına gittim. "Günaydın."

Bakışları beni buldu. "Günaydın fıstığım."

"Uzay?"

"Efendim?"

"Sana," diye mırıldandım. "Anlatmam gereken bir şeyler var. Konuşmalıyız."

"Konuşalım," dedikten sonra duraksadı. "Ama birkaç saat sonra konuşalım."

"Birazdan arkadaşım gelecek."

Merakla sordum. "Kim gelecek?"

"Barlas."

🤭

@NehirArslan: Ne yapacağını bilmemek

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@NehirArslan: Ne yapacağını bilmemek.
320 beğeni.
Bu gönderi yorumlara kapatılmıştır.

😷

Selam! Biz geldik gidiyoruz.

Bölümü nasıl buldunuz?

Yıldızları kaydırıp yorum yapar mısınız 🥺💗

Hiç yorum yapılmıyor ve bu beni üzüyor 🤧

Bir de beni takip ederseniz sevinirim 🤭

MASKELİ || TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin