Part 18

388 36 8
                                    

-Nakon 3 godine-
(Njezin 18 rođendan)

Napokon je došao moj 18 rođendan koji sam toliko čekala. Nadam se da će biti odlična zabava večeras. Moji najbolji prijatelji će mi kući uredit i kupiti grickalice i ta sranja, a ja neću ništa radit jer kako su oni rekli to je moj dan. Zvala sam na zabavu skoro sve koje poznam jer želim da s njima proslavim svoj 18. Nazvala sam i moja 4 idota al' oni neće doć jer su u LA. Njih nisam vidjela uopće ove godine. A ako se pitate za mene i Asha mi više nismo zajedno jer tako je najbollje za nas. Ne vidimo se godinu dana i jednostavno ne možemo vodit vezu na daljinu i on si je našao curu uglavnom neki model nemam ništa protiv nje, lijepa je al' mislim da neće oni još dugo. A ova trojica su još sami. 
××××
''Ajmeee ljudi pa ovo je predobro'' rekla sam svojim prijateljima koji su mi uredili kuću. Stvarno je bilo predobro. Bilo je puno balonov na kojem je pisalo 'Sretan Rođendan Megi ♥' Oko bazena vani je bilo puno svijeća, a kad bude noć bit će preljep pogled. 
''Ma sve za tebe'' rekla je Mia i čestiatala mi je rođendan neznam po koji put već danas. Za njom su i svi ostali koji su bili tu.
''Hvala vam puno ljudi, a sad se ja odoh spremat'' rekla sam i otrčala gore u moju sobu da se obučem i sredim. 
Uzela sam crnu haljinu koju sam kupila jučer i obukla ju. Otišla sam do kupaonice da se našminkam. Stavila sam malo pudera, sjenilo i olovku za oči, maskaru, rumenilo i crveni ruž. Obula sam još štikle i pogledala se na ogledalo. Još samo da kosu pustim i rep i to je to. Kad sam bila gotova bilo je 19:55. Sišla sam dolje jer bi gosti trebali već doć. Kad sam sizala s stepenica svi su u glas  viknuli Sretan rođendan Megi. Bilo je tu puno fićkanja i onih sranja od zviždala. Čestitali su mi svi zasebno rođendan i dali mi poklone. Dobila sam avionsku kartu za LA. Aaaaa jedva čekam da otiđem tamo i da vidim 5sos i grad. 

Tulum je išao odlično. Baš mi je godila ovakva zabava. U ponoć smo išli u bazen. Svi smo zjedno u njega skočili. Mislim da je pola vode izašlo iz bazene. Opaljila sam jedan selfie s Miom i objavila na instagram. Mark je došao po mene i rekao da me netko treba. Mark je inače moj prijatelj iz klupe s kojim se zabavljam pod satom. 
Izašla sam iz bazena i krenula za Markom. Došli smo do ulaznih vratiju. Otvorila sam ih i ispred mene su bili Luke, Calum, Ashton i Michael. Bacili su na mene balone, a i oni su se bacili u zagrljaj. Budale najbolje, ovo je moj najbolji rođendan, falili su mi uff. 
'Sretan rođendaaaaaaaaaan' vikali suu u zagrljaj. Toliko sam bila sretna što su došli ajmee. 
Svi čvetvorica su mi donjeli velike mlišene medvjede. Baš su bili ogromni. 
''Hvala vam što ste došli, ajme tako sam sretna.'' skoro sam skakala od sreće.
''I mi smo isto zbog tebe sretni.'' rekli su. 

Oni su otišli u kuhinju, a ja sam se otišla presvući jer sam bila mokra. Unišla sam u sobu da pronađem nekakvu odjeću. Dok sam se presvlačila netko je unišao u sobu, a to je bio Luke. Ponovno? Baš zna doći u pravo virjeme.
''Wow'' izustio je.
''Jel možeš sada izaći?''
''Aham, oprosti.'' 
''Znat ćeš za ovo budalo.''
Izašao je iz sobe i ja sam obukla bijele hlače i crnu bluzu. Sišla sam dolje. Svi su otišli doma jer je bilo već 1 ujutro. Uff umorna sam. Ostali su samo dečki. Izgleda da će spavat kod mene. Jeeej.
''Jel vi ostajete ovdje spavat?'' 
''Da, ako smijemo?'' upitao je Michael.
''Jeeej, khm mislim naravno zašto ne.'' sad sam ispala glupa nisam trebala neko vrisnut.

Malo smo još pričali o svakakvim glupostima. Pogledala sam na mobitel i pisalo je 3 a.m
''Idem ja spavat, umorna sam, laku noć.'' 
''Laku noć'' 

Otišla sam u sobu i čim sam legla u krevet zaspala sam. 

''Buuuuuuu'' 
''Isuse Bože, koliko ima sati?'' budale su došle u moju sobu i prepali me. Jesu oni uopće normalni? Mogla sam umrijet od straha.
''Megi spavaš već 15 minuta.'' rekao je Calum plačući od smijeha.
''Haha baš smiješno, daj izađite da se odmorim.'' rekla sam i nastavila spavat.
Izašli su iz sobe i valjda otišli spavat.

Evo moj dugoočekivani nastaavk. Hvala svima koji čitaju i kometiraju najbolji setee ♥
volim vas jakomnogopuno  :***  
(jel mi možete samo slati nastavke priča u box od onih priča koje čitam, nedolaze mi u obavjeti, hvala :D) 

You & I / l.hOnde histórias criam vida. Descubra agora