Part 16

517 40 16
                                    

~Dva tjedna poslije~

"Ash!" viknula sam i potrčala prema njemu u zagrljaj.

"Jako si mi falila Megi. Volim tee najviše." rekao je dok me je držao u zagrljaju usred parka.

"I ti meni. Aww volim i ja tebe najviše. Nadam se da više neće biti kazna i ovakvog dugog ne viđanja." rekla sam i upaljila se smijat.

"Što je smiješno sada?" upitao me je ozbiljno.

"Sretna sam što te opet vidim." rekla sam s osmjehom al' on je i dalje bio ozbiljan. Koji vrag? Zar nije sretan što me opet vidi?

"Moram ti nešto reći. Na neki način je sretna vijest al na neki način i nije baš." rekao je zabrinuto.

"Hajde reci već jednom. " rekla sam gledajući u njega gdje se on češka po vratu.

"Pa 1D je vidio naše covere na youtubu i svidjelo im se to kako pjemo i sviramo pa su nas pozvali da budemo predgrupa na njihovoj turneji." rekao je veselo što je meni izmamilo osmjeh na lice.

"Isuse Ash pa to je odlična vjest. Ajme tako sam ponosna na vas." rekla sam skoro vrišćajući.

"Hvala ti. Loša vjest što prekosutra idemo u London i nećemo se vidjeti 4 mjeseca." rekao je tužno. Jedna suza mi je kliznula niz obraz. Ash je to primjetio i nježnu je s palcem obrisao. Zagrlila sam ga snažno i počela sam plakati u njegovo rame. Dragao me je po kosi. Nije ništa govorio jer je znao da ne može ništa učinit jer tako j.e kako je. Bila sam sretna zbog njih što će im se napokon ispunit san al' bila sam tužna što ga neću vidjet 4 mjeseca

Odvojili smo se jedan od drugog i tada je on nježno prislonio svoje usne na moje. Mislila sam da ću taj trenutak poletit. Koliko mi je samo falio taj njegov poljubac.

"Idemo do moje kuće?" upitao me je Ash dok se odvajao od mene.

"Idemo" rekla sam i krenuli smo polako do njegove kuće.

******

"Hoćeš što popiti?" upitao me je dok smo unilazili u njegovu kuhinju.

"Može vode" rekla sam mu na što je on odmah otišao mi donjeti vode.

"Izvoli" rekao je i položio mo je čašu na šank pokraj kojeg sam sjela.

"Hvala" rekla sam i nasmješila mu se.

Popila sam gutljaj vode i vratila čašu na mjesto. A Ash je stalno gledao u mene.

"Zašto me gledaš?" upitala sam i podigla jednu obrvu.

"Zato što si preljepa." rekao je i nasmiješio se.

"Ah, nepretjeruj." rekla sam, a on je došao do mene i ponovno utisnuo svoje usne na moje. Njegove ruke su bile na mom struku dok su moje ruke bile oko njegovog vrata.

Počeo me je ljubit po vratu, uživala sam u njegovim poljubcima. Stavila sam svoje noge oko njegovog struka. Samo se nasmijo i uhvatio me je nosio po stepenicam. Za čas smo se našli na krevetu. Počeo mi je skidat majicu al sam ga zaustavila.

"Ne dalje od ovog." rekla sam, a on je nastavio s ljubljenjem.

Nakon 15 minuta to nečega što smo mi radili. Ležali smo na krevetu i pričali o svakakvim glupostima.

"Meni je jako žao što vi nećete biti na mom rođendanu" rekla sam tužno.

"A šta misliš da meni nije? Morat ću ti poslat nekakav poklon i svakog dana ćemo se čuti."

"Ja hoću najveći poklon. I da mi se obavezno trebamo čuti svaki dan jer što ću ja bez tebe?"

"I dobit ćeš najveći poklon" rekao je smijući se.

"Samo sam se zezala. Ja hoću samo tebe za rođendan"

"Al ja sam ozbiljan s tim velikim poklonom. I nemogu ti obećat da ću bit s tobom na rođendan" rekao je tužno.

"Dobro. A sad idem kući i vidimo se sutra obavezno." rekla sam i dao mi je još jedan poljubac na blic i otišla sam kući s pitanjem u glavi kako ću ja bez njega

You & I / l.hWhere stories live. Discover now