Part 15

472 35 6
                                    

Čula sam zvuk mobitela. Nisam se htjela javit bila sam preumorna da ustanem. Zvonjenje je prestalo. Još sam se malo valjala po krevetu i ustala se da vidim tko me je zvao. Na ekranu je bilo ispisano jedan propušten poziv. Ash me je zvao. Nasmijala sam se i nazvala ga. ''Eeej'' rekao je veselo. ''Eej'' uzvratila sam mu hrapavim glasom. ''Tek si se sad pobudila?'' upitao je smijući se. ''Daa, zato ti se nisam javila odmah.'' Odgovorila sam mu. ''Megi, pa nisam znao da možeš tako dugoo spavat.''
''Koliko je sati?'' upitala sam ga.
''15:11'' odgovorio je
''U jebote, 14 sati sam spavala.'' Rekla sam mu i lupila se u čelo.
''Zar si toliko sinoć popila?'' upitao je sad ozbiljnije. Možda je mislio da ne znam šta se sinoć dogodilo.

''Nisam. Ne pijem ja puno.'' Rekla sam mu i kako sam išla niz stube preskočila sam jednu stepenicu i upala. ''Auuućć'' jauknula sam.
''Šta je bilo Megi? Jesi dobro? Šta si radila?'' upitao me je Ash uspaničeno.
''Pala sam s stepenic. Auu boli, boli.'' Rekla sam mu držući se za nogu koja mi je bila ozlijeđena.
''Budi tu di jesi, dolazim'' rekao je i poklopio.
Zar uvijek kada se meni nešto dogodi nema nikoga kod kuće? Ma super.

Nakon nekoliko minuta Ash je utrčao u kuću i došao do mene. Uhvatio me je i odneo me je na kauč jer nisam mogla hodat.
''Jesi dobro?'' upito me je zabrinutim glasom
''Aham'' rekla sam i klimnula glavom.
Poljubio me je u čelo na što sam se ja zacrvenila i pognula glavu. Vidio je da sam se zacrvenila pa mi je prstom podigao bradu i poljubio me je u usta. Uzvratila sam mu poljubac. Ljubili smo se par minuta dok nismo čuli kašljanje iza nas. Odvojili smo se jedno od drugog. Iza nas je stajala moja mama. Fuck kud baš sada je morala doći. Što ću joj sad reći? Ne znam koga je više bilo stid, mene ili njega.
''Možeš li mi objasnit što je ovo sad bilo?'' upitala je mama ljuto.
''Pa..ovaj..umm.. Ja sam upala sa stepenica dok sam pričala s njim i onda je došao ovamo mi pomoći  jer ja nisam mogla hodati.'' Rekla sam mucajući.
''Pa lijepo ti je pomogao.'' Rekla je. Htjela sam ju lupit kad je to rekla iako mi je mama zna nekad bit bezobrazna i zbog toga mi ide na živce al' joj se samo nasmiješim i odem u sobu. Ovaj put sam isto to učinila al' nisam išla u sobu jer nisam mogla hodati.
Neko vrijeme smo sjedili i šutili. Tada je moja mama glasno uzdahnula i otišla u kuhinju vjerojatno da popije tabletu za smirenje.
Ash se je ustao i poljubio me je na blic i 'izletio' iz kuće.

''Pa dobro koji je tebi vrag??Tu dovodiš dečke u kuću i ljubiš se. Imaš još 15 godina.Nemaš 18 zapamti to i ne možeš takve stvari radit dok si pod mojim krovom.I u kazni si dva tjedna.'' Rekla je mama povišenim tonom i napokon me pustila na miru.
Ma super dva tjedna bez dečka i prijatelja. Ne može bit bolje. Bravo za mene. Baš sam glupa. A i ona isto koda sam nešto loše napravila, a ne se ljubila. A makar ću ga viđat u školi. Joj ne praznici su. A daj. Kud baš sad kad sam u kazni.
Otišla sam šepajući do sobe. Uzela sam mobitel i poslala poruku Ashtonu.

'U kazni sam dva tjednaa :(('

Nakon minutu dobila sam odgovor od njega:

'Za sve sam ja kriv'

'Nemoj sebe krivit Ash ja sam kriva, da nisam upala ne bi se ovo dogodilo' odgovorila sam mu.

'Neću izdržat bez tebe dva tjedna Megi'

'Nii ja bez tebe. I love you'

'I love u too'

Hayaa.. Evo malog nastavka. Lijena sam, neda mi se pisat :(
Ly ♥♥
Hvala vam što čitate priču puno znači *-*:D

You & I / l.hWhere stories live. Discover now