Nisam išla danas u školu. Prehlađena sam, boli me glava i uz to još mi fali netko. Ne može bit gore. Nisam mogla spavati skoro cijelu noć. Jako sam umorna i nije mi do ničega. Poslije ručka sam napokon otišla odmoriti se. Legla sam na krevet ušuškala sam se u debelu rozo-bijelu deku, uključila sam si tiho pjesme da mi sviraju i brzo zaspala. Sanjala sam onu djevojku Joli gdje smo se svađale pred školom zbog Lukea, a on je samo gledao u nas i ništa nije poduzimo. Ona me ošamarila tada sam ja njoj vratila i nastala je tuča. Naravno svi su navijali za Joli jer je među popularnima i još je lijepa, a ja nisam nitko i ništa i još nisam ni lijepa pa tako da nitko nije bio na mojoj strani pa čak ni Demi moja najbolja prijateljica. Svi su mi se smijali poslije. Bio je to grozan san koji ne želim da se pretvori u stvarnost.
Dok sam spavala osjetila sam nečije ruke koje me miluju po kosi. Nečije pomalo grube ruke. Moram priznati i da sam se prepala. Nisam znala tko je i što radi na mom krevetu. Lagano sam otvorila oči i pogledala prema toj osobi.
''Što radiš na mom krevetu Ash?'' upitala sam ga u čuđenju i gledajući u njegove smeđe oči i osmjeh koji mu se pruža na licu.
''Došao sam vidjeti što ti je i zašto nisi bila u školi, malo sam se zabrinuo.'' Rekao je i dalje držajući smiješak na licu.
''Ma ne trebaš se brinuti za mene zna se ja brinuti sama.''
''Ma dobro, vidim da si prehlađena malo.''
''Jooj.. ide mi na živce ova prehlada.'' Rekla sam i počela se smijat na što je i on skupa sa mnom.
''Ma brzo će to proći, ne brini.''
''Nadam se jer mi već sada dosadno. Ne mogu nikud iz kuće. Po cijele dane ću morat sjedit u krevetu i ubijat se s dosadom.''
''Ja ću ti pravit društvo da ti ne bude dosadno.''
''Hvala ti Ash. Da tebe nema sigurno bi još sada patila zbog Lukea.''
''Ma ništa, uvijek sam tu da ti pomognem.''
Nasmijala sam se i zagrlila u znak zahvalnosti. I on je mene zagrlio i čvrsto privukao k sebi. Pustila sam ga iz zagrljaja i rekla mu:
''Ash ja skoro ništa ne znam o tebi, a ti o meni znaš skoro više nego moja najbolja prijateljica.''
''Što želiš znati o meni?'' Upitao me grizeći se zubima za svoju donju usnicu. Preslatko je izgledao grizući se za usnicu. Gledala sam u njega ne slušajući što on meni uopće priča. Kada je prestao gristi usnicu trgnula sam se iz nekog svog svijeta na što se on nasmijao. Pocrvenila sam i pognula sam glavu prema dolje. Zašto uvijek moram pocrvenit i osjećati se glupo? Mislila sam u sebi.
''Umm, što si rekao nisam te slušala, oprosti?''
''Što želiš znati o meni?'' Ponovi je pitanje.
''U koju ideš školu?'' Upitala sam napokon podizajući glavu.
''Istu u koju i ti ideš.'' Rekao je smješkajući se.
''Ja tebe uopće nisam viđala u našoj školi.''
''Došao sam prije par mjeseci pa možda zato me nisi vidjela.''
''Aha. Jel imaš prijatelje?''
''Michael, Caluma i tebe.'' Rekao je s smiješkom.
''Koliko imaš godina?''
''17, uskoro ću 18 za par mjeseci, a koliko imaš ti godina?''
''Ja imam 15 i ti se sigurno veseliš što ćeš uskoro biti punoljetan.''
''Pa tako nekako.''
''Imaš simpatiju Ash?'' Upitala sam ga dižući desnu obrvu i smijući mu se.
''Možda.'' Odgovorio je s smiješkom na licu koji mu se proširio od uha do uha.
''Aww, Ashton nam se zaljubio, mogu znati u koga?'' Upitala sam ga sva vesela i piješćući.
''Smiri se Megi, doći će vrijeme kada ćeš saznati sada nije vrijeme za to..'' Rekao je s smiješkom.
''A ja bi sada da mi kažeš.'' Rekla sam mu i napravila puppy face.
''Kao što sam rekao doći će vrijeme za to.'''