Part 10

600 35 21
                                    

Megi pov

''Ash ja se jako bojim Lukea.'' Rekla sam mu dok smo sjedali na krevet u njegovoj sobi.

''Heej, pa nemaš se šta bojat njega sve dok sam ja tu neće ti ništa napravit.'' Rekao je te me je zagrlio. Uvijek sam voljela kada me netko zagrli pogotovo Ash. Osjećam se sigurno u njegovom zagrljaju.

''Ja se bojim da neće opet ono učinit ko onu večer.'' Rekla sam pomalo tužnim izrazom lica. Jednostavno nisam voljela tog Lukea.

''Ne brini se upozorio sam ja njega.'' Rekao je te se nasmiješio.

''Hvala ti Ash za sve, što bi ja bez tebe.''

''Ma ništa Megi uvijek sam tu uz tebe.''

''Aww, a sad moram da idem kući stara će poludit što me nije bilo kući dvije večer. I vidimo se sutra poslije škole.''

''Okej, idem te ispratit.''

Prije nego što sam otvorila vrata utisnula sam poljubac u Ashtonov obraz. Na to se on nasmiješio i onda sam otvorila vrata i izašla van.

Polako sam koračala do svoje kuće nije mi trebalo puno negdje oko 10 minuta.

Došla sam kući i unišla u kuhinju gdje je bila moja majka.

''Heej mama.''

''Mislila sam da ćeš jednu noć prespavat, a ne dvije. Što tako ima zanimljivo kod frenda? Zar ti nije možda dečko? Nemoj mi sad reć da si spavala s njim i da si trudna.'' Rekla je mama sve u jednom dahu i sva ljuta na mene.

''Gle, on mi je samo frend i nismo bili sami, nije mi dečko, nisam spavala s njim, nisam trudna i nemoj više da me ispituješ takva glupa pitanja jer znaš da to ne bi nikada napravila.'' Rekla sam i otrčala sam u sobu.

Legla sam u svoj krevet i uzela mobitel nabila slušalice na uši i pustila sam si pjesme da mi sviraju. Kroz glavu mi je prolazilo svašta. Od lijepih stvari do onih s Lukeom. Nisam htjela se više zamarat s time. Polako sam utonula u san iako je već bilo 21:00 zaspala sam.

Jutro

Probudio me je zvuk alarma za buđenje u školu. Danas je zadnji dan škole. Jedva čekam ljeto. Jednostavno ga obožavam. Svaki puta bude zabavno za ljetne praznike i što je najgore brzo prođu. Eh da! Se što je lijepo kratko traje.

 Ustala sam iz kreveta i jedva se dovukla do kupaonice. Obavila sam higijenu i otišla do ormara i izvukla trne traperice, neku majicu, obula sam crne starke, svezala sam kosu u raščupanu pundžu, uzela ruksak i krenula sam u školu.

''Megi!'' čula sam gdje me netko doziva. Okrenula sam se, a iza mene je bio Luke.

''Što je?'' upitala sam ga.

''Mogu ići s tobom u školu?  Molim te''

Nisam mogla odbiti jer mi ga je bilo žao. Možda se je promijenio. Stvarno neznam više.

''Okej, možeš ići.'' Rekla sam i krenula polako hodati.

''Hvala ti.'' Rekao je, a ja sam samo nabacila lažan smiješak.

Cijelim putem nije ništa rekao, mislim da je i tako bolje.

Došli smo u  školu. Imali smo prvi sat engleski, ušli smo u učionicu engleskog jezika i sjeli na svoja mjesta. Demi i ja smo sjele zajedno. Nismo ništa radili jer je zadnji dan pa smo pričali o tome kakve su nam se stvari dešavale tijekom godine. Kada bi im ja pričala šta se meni dešavalo mislim da bi me slušali dva školska sata. Uglavnom ovi koji su pričali, pričali su o tome kako su se zaljubili u nekoga.

Imali smo samo tri sata danas jer smo osmi razred pa pošto odlazimo iz ove osnovne škole morali smo napravit nekako slavlje. Dali smo svi po 50 kuna za to slavlje pa su neki učenici otišli kupit pića i grickalica za večeras. Večeras u 19:00 moram biti na plaži pokraj mora.

''Dođeš danas do mene prije slavlja?'' upitala sam Demi.

''Daa.'' Rekla je sva vesela. Neznam zašto ju to tako veseli.

Malo poslije istog dana

''Evooo mee!!'' uzviknula je Demi kad dolazi do moje kuće. Ona kad dolazi do mene nikad ne pozvoni nego sama uniđe.

''Heeej'' pozdravila sam ju i zagrlila.

''Idemo u moju sobu?'' upitala sam ju.

''Može, moram ti nešto reći.''

''Hajde idemo''

Došli smo u moju sobu i sjele na krevet.

''Znaš Michaela?'' upitala me je.

''Kako ne bi znala, prijatelj mi je.''

''Joj da, on ti se meni jakooo sviđa, tako je zabavan i drag, jednostavno ga obožavam.'' Rekla je i bila je tako sretna.

''Ajmee Demi, pa bili bi slatki skupa.'' Rekla sam i još jednom ju zagrlila. Bila sam tako sretna zbog nje. Makar da njoj život bude bolji ako meni već ne može.

''Hvala ti Megi, najbolja si.'' Rekla je i nabacila smiješak od uha do uha.

Dva sata kasnije

''Mama gdje mi je majica ona crna s natpisom 'Today is my day'?'' derala sam se po kući dražeći tu majicu.

''Pa neznam vidi u mojoj sobi.'' Rekla je mama.

Unišla sam u njezinu sobu i uhvatila tu majicu i otišla je obući u kupaonicu. Obukla sam tu majicu, šorc hlače, bijele starke i samo još trebam ispeglat kosu i našminkat se.

Nakon što sam se spremila. Pogledala sam se u ogledalo i izgledala sam odlično. Izašla sam iz kuće i krenula po Demi. Došla sam do nje i pozvonila ona se brzo pojavila na vratima sva sretna. Obukla je crnu haljinu s čipkom malo iznad koljena joj dosezala i bijele starke. Krenule smo prema plaži. Trebalo nam je desetak minuta. Kada smo došli bilo je puno učenika. Tražile smo Caluma i Michaela. Kada smo ih našli došli smo do njih, s njima je bio i Luke. Pričali smo malo pa smo onda svi učenici pjevali. Malo mi se vrtilo u glavi od onog alkohola. Tražila sam Demi da idemo kući ali nje nije bilo, a ni Michaela, a ni Caluma. Svi su nestali samo smo ja i Luke ostali sami.

''Gdje je Demi?'' upitala sam ga.

''Ne znam, nema ni ove dvojice.'' Rekao je.

''Aham, idem ja sad kući.''

''Čekaj, idem i ja s tobom.'' Rekao je i pošao za mnom.

Na ulicama nije bilo nikoga jedino smo nas dvoje šetali sami.

''Ajmee što me boli glava.'' Rekla sam mu i uhvatila se za glavu.

''Netko je previše popio.''

''Nisi ni ti nešto bolji.''

''Ja nisam puno popio za razliku od tebe.'' Rekao je i počeo se smijati.

''Ovaj puta sam malo pretjerala.'' Rekla sam i pridružila mu se u smijanju.

Demi pov

Ja i Michael smo šetali po plaži dalje od sviju. Nije bilo nikoga tamo samo nas dvoje. Uvijek kad ga pogledam ima osmijeh na licu. Ima prejebeni osmijeh. Obožavam kad se smije.

''Demi, moram ti nešto reći.Jako mi se sviđaš.'' Rekao, približio mi se i poljubio me je.

''I ti se meni isto sviđaš.'' Rekla sam kroz poljubac.

Evo nastavka. Nadam se da vam se sviđa. Recite slobodno što vam se ne sviđa pa da to mogu popravit i hvala svima koji čitate :**

Ly ♥♥

You & I / l.hWo Geschichten leben. Entdecke jetzt