Part 29

106 9 8
                                    

Luke je izvirio na vratima. Oh prepala sam se. Uzela sam brzo ručnik i pokrila tijelo s njime.
"Što ti radiš ovdje?" upitala sam ga
"Ne smijem?" 
"Nop!" 
"Zaštooo?"
"Zato što se ja tuširam, na primjer?"
"Meni to ne smeta!" rekao je smijući se.

"E pa meni smeta" rekla sam i on je izasao i kupaonice. Nastavila sam s tuširanjem i shvatila da sam malo bila pregruba prem njemu. Možda. Nadam da nije ljut na mene jer ću se morati napatiti da se odljuti.

Izašla sam iz kupaonice i Luke je ležao na krevetu. Nije me ni pogledao. Kreten. On je meni došao u kupaonicu. Šta bi ga ja trebla čekat raširenih ruku da mi se pridruži pod tušem? Nisam imala volje za takvo tuširanje. 
"Luke" zvala sam ga al' nije digao i dalje glavu. 
"Zar se ti ljutiš?" nastavila sam
"Stvarno Luke??" bila sam sad ljuta na njega.
"I miss you" rekao je tiho
"Molim? Luke ja sam tu!" rekla sam i mahnula sam mu rukom.
"Znam. Ali nedostaje mi stara ti!" rekao je
Ostala sam bez riječi. Obadvoje smo šutili. Ja sam razmišljala. Kako on misli 'nedostaje mu stara ja'? Zar sam se promijenjilam, mislim da nisam. Što ako on sad hoće prekinut sa mnom? 
No.Fuck.Shit.My bae. My love. My stupid boy.My idiot. My everything.  Nesmije mi to učiniti. Kliznula mi je suza niz obraz. Počela sam plakati. Glupa sam. 

Luke pov's 

Čuo sam Megi gdje plače. Nisam je htio povrijedit. Samo mi je nedostajala stara Megi koja je posvećivala više pažnje meni. A sad me stalno izbjegava. Neće više da dijeli tuš sa mnom kao što je prije radila. Kasnili smo uvijek svagdje zato što smo vodili ljubav jer si ja nisam mogao pomoć jer se ona morala svagdje zavodno obući. 
Otišao sam do nje i zagrlio je. Volim ju stvarno, više nego sebe.
"Babe!?Zašto plačeš?" pitao sam ju, a znao sam zbog čega plače, glup sam.
"Luke, pusti mee!" viknula je i odgurnula me od sebe.
"Ne želim!!" 
"Ako želiš prekini sa mnom, znam da to želiš!" rekla je i još više je počela.
Imam osjećaj da mi je srce puklo popola. Kako može pomislit na to da želim prekinut s njom? Nisam mogao ništa reći jer su me jako boljele njene riječi. 
"Taako sam i misla!" rekla je i istrčala iz sobe.

Meg pov's

Znala sam! Znala sam da hoće prekinut sam mnom! 
Istrčala sam iz naše sobe i otišla do Caluma. 
"Calum!" rekla sam plačući
"Meg, zašto plačeš?Dođi ovdje!" poslušala sam ga i sjela pored njega na krevet i zagrlila sam ga snažno.Plakala sam jako i vlažila njegovu majicu, njemu izgleda nije smetalo.
"Meg, reci što je bilo" rekao je Calum zbunjeno i pogladio me je po kosi.
"Luke ima drugu!" rekla sam i počela još više plakati.
"Molim???!" čula sam nečiji drugi glas, digla sam glavu i vidjela Ashtona ljutog i pomalo zbunjeno.
Ash je istrčao brzo iz sobe. Što ako ide do Lukea? Nešto ćemu napravit. Zaledila sam se od pomisli na to i htjela sam potrčati za njima ali nisam mogla..

---------------------

Hola girls! 
Znm da je dosadan nastavak sry..
Vote?
Pišite dolje komentare :D

Love yaa♥

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Aug 18, 2016 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

You & I / l.hDonde viven las historias. Descúbrelo ahora