Part 8

526 36 8
                                    

Kada sam se okrenula ugledala sam Lukea. Što on radi u mom krevetu? Koji mu je vrag? Što se njemu događa?
Sto pitanja mi se vrtilo u glavi.
''Što radiš u mom krevet?'' upitala sam ga i odgurnula od sebe.
''Kao prvo nije tvoj krevet, a kao drugo htio sam popričati s tobom.'' Rekao je i nasmiješio se nekako zlobno.
''Možemo sutra popričati al' ne u krevetu i sad izaći van iz sobe!'' rekla sam mu i pokazala rukom prema vratima.
''Ja bih baš u krevetu.'' Rekao je Luke.
''Koji je tebi vrag? 00:30 moram spavat, a ne pričat s tobom.'' Povišenim glasom i sva ljuta sam mu rekla.
''Ja volim kada se ti ljutiš.'' -rekao je

''E sad mi te je stvarno dosta izlaz van!'' derala sam se i izlazeći iz kreveta i zaboravljajući da sam u gaćicama i grudnjaku.
''Opaa, netko ima dobro tijelo.'' Rekao je Luke i nasmijao se.
Brzo sam uzela pokrivač za sobom i pokrila sam se.
Luke se je ustao s krevet pomislila sam da će napokon izaći iz sobe ali ne on je došao do mene, svukao je pokrivač s mene bacio ga na pod pribio me je uza zid i počeo strastveno ljubiti po vratu ja sam ga udaljivala od sebe ali nisam mogla bio je tako jak. S vrata prešao je na usne. Ljubio me je, a sam mu uzvraćala poljubce. Zaboravila sam da je to Luke, bila sam sada u nekom svom svijetu. Stavila sam svoje noge oko njegovog struka i svoje ruke oko njegovog vrta. Bacili smo se na krevet.
''Luke makni se s mene!'' naredila sam mu no on me nije puštao.
''Luke!'' dreknula sam malo glasnije.
''Što je?'' upitao me je tiho.
''Makni se s mene!''
''Sve dok ne rekneš da si moja.''
''Bila sam dok nisi ti sve uprsko al' sada više nisam tvoja i nikada neću biti.'' Rekla sam mu pomalo ljuto.
''A Ashtonova možeš biti?''
''Koje rekao da sam ja njegova? Mi smo samo prijatelji i ništa više.''
''Ma da, prijatelji ste.'' Rekao je i izašao je iz moje sobe i zalupio vratima.
Stvarno ne znam koji mu je od kako je sa Joli. Ma dobro šta me briga za njega. Legla sam natrag u krevet. Nisam mogla spavati cijelu noć samo mi se vraćao film od sinoć. Tek sam u zoru nekako zaspala.

                                        ……

''Megi, buđenje!'' čula sam tihi, nježni glasić kako me doziva. Nisam mogla otvoriti oči bila sam preumorana.
''12:00 sati je moraš se probudit.'' Sada mi taj glas već smetao jer nisam jutarnji tip i ne volim kada me netko budi osim alarma.
Otvorila sam oči i ugledala Ashtona gdje stoji kraj mojeg kreveta i smije se. Zaboravila sam da nisam kod kuće i da nisam u svom krevetu.
''Evo sad ću sići dole.'' Rekla sam i nasmiješila mu se, a on je izašao van iz sobe.
Obukla sam robu u kojoj sam jučer došla i otišla do kupaonice. Vezala sam u rep svoju raščupanu smeđu kosu i vidjela četkicu gdje piše 'za Megi'
Ash je baš na sve mislio. Obavila sam higijenu i sišla dole niz stube. U dnevnom boravku su bili svi dečki i gledali su crtić.
''Vi nikada nećete odrasti.'' Rekla sam smijući i sjedajući pokraj Caluma. Ash je otišao napraviti ručak jer je već bilo 12:30. A mi smo gledali crtić

''Ručak je gotov!'' uzviknuo je Ash
''Stižemo!'' uzviknuli smo svi zajedno i potrčali prema kuhinji.
''Vauu Ashton  puno truda si trebao uložiti u ovo.'' Rekao je  Michael sprdajući se Ashtonu što je napravi špagete.
''Pa kada ja samo to volim pravit.'' Rekao je s onim budalastim smiješkom.
Svi smo sjeli za stol i navalili na špagete.
''Ash super su ti špageti!''
''Hvala.''
Poslije ručka me je Ash pozvao u svoju sobu, a dečki su ostali dolje. Rekao mi je da me treba nešto pitati moram priznati da sam se već prepala.
Sjeli smo na njegov krevet u on je samo gledao u mene.
''Što si me trebao pitat?'' upitala sam ga i prekinula tišinu.
''Umm…Jesi se ti s nekim svađala sinoć?'' upitao me je i maknuo osmijeh s lica.
Nisam znala da mu reknem što je sinoć bilo ili ne. Na kraju sam mu rekla da kad sam legla u krevet neko mi je došao, a taj netko je bio Luke onda sam ga tjerala iz sobe no on nije htio izać, ja sam se digla iz kreveta te je on za mnom pa me počeo ljubit….
Kad sam mu sve ispričala Ash je izgledao iznenađen i ljut.
''Zašto me nisi zvala?'' upitao me je pomalo tužno.
''Što je najgore, ja sam uživala u tome Ash, zato te nisam zvala.'' Rekla sam i pognula glavu prema dolje.
''Mislio sam da ti nije svejedno bilo jer te ipak vara, a ti to dobro znaš i još si mu pustila da ti to radi, pa mislim bravo!'' rekao je i otišao iz sobe i ostavio me je samu. Počela sam plakat jer su mi te riječi teško padale.
Otišla sam u kupaonicu da se umijem jer sam sva bila crna po licu od šminke. Kada sam se umila netko je pokucao na vrata.
''Tko je?'' upitala sam tiho.
''Ash je, mogu unići?'' Upitao me je.
''Aham.''
Kada  je unišao vidio je moje crvene oči i odmah skužio da sam plakala.
''Megi, jako mi je žao što sam te povrijedio nisam tako mislio.'' Došao je do mene i zagrlio me i ja sam mu uzvratila zagrljaj jer mi baš to trebalo u ovom trenutku.
''Znaš i sama da nisam tako mislio jednostavno sam poludio kada sam čuo što ti je Luke napravio. Oprosti.''
''Ma sve je okej.'' Rekla sam to iako nije bilo sve okej al' da makar njemu olakšam ako ne mogu sebi.
''Ajde sada osmijeh na lice i idemo dolje.Može?''
''Može.'' Rekla sam i pošli smo dolje.
Dečki su bili u kuhinji pa smo i mi otišli tamo. Luke me je samo pogledao i spustio glavu dolje. Zar će se tako sad ponašat? Pred dečkima dobar kao da me ne želi više i da smo samo prijatelji, a kada smo sami da me želi više od ičega.
Dečki su pokušavali napravit smjesu za palačinke ali im nije išlo. Brašno je bilo skroz prosuto po podu Ash im je išao pomoć ali se poskliznuo i pao na dupe. Svi smo se smijali ko budale.
''Ništa od pomoći Ash.'' Rekao je Calum upadajući od smijeha.
''Daj budalo šuti nije smiješno.'' Rekao je Ash.

Nakon nekog vremena uspjeli su ispeći palačinke al' pola njih je završilo na podu od neuspješnog prebacivanja.
Probali smo palačinke i bili su odvrati mislim da i životinje ne bi jele ovo.
''E da sam vam ja pomogao bile bi bolje.'' Rekao je Ash smijući se njima onako kako su se oni njemu smijali kad je upao.
''Ma da baš.'' Rekao je Luke i zakolutao očima.

Poslije kada smo otišli u dnevni boravak Luke je sjeo nasuprot mene i stalno me je gledao. Prepala sam ga se. Nisam ga više prepoznavala. Ne znam di je onaj stari dobar Luke. I need him!


Vaauu 3 nastavka za 3 dana haha, napredujem :P ovaj je malo duži :))
Hvala svima koji čitate ♥ 
Ly :* ♥ 

You & I / l.hWhere stories live. Discover now