Zrake sunca probijale su kroz prozor. Probudila sam se i protrljala oči. Uzela sam mobitel i na ekranu je bilo 11:42. Ustala sam se obukla trenirku i crnu majicu na kojoj piše 'Last clean t-shirt' i otišla u kupaonicu obavit higijenu. Sišla sam dolje i nije bilo nikoga. Izgleda da su otišli na probu. Otišla sam do kuhinji i stavila si pahuljice i mlijeko u zdjelicu. Sjedila sam na stolicu i listala po twitteru. Dok sam listala došla mi je poruka od Lukea: ''Dođi oko jedan u starbucks.''
''Ok.'' odgovorila sam mu.
Nakon što sam pojela pahuljice otišla sam u dnevni i gledala spužva boba. Ja sam kao malo dijete. Uvijek kad sam bila mala sam to gledala kad se probudim. Al' nikad nisam mogla gledat 'Dora istražuje' jednostavno me živciralo to. Sve joj stoji ispred nosa, a ona to traži. Mislim ono wtf?
Dečki su došli kući samo Lukea nije bilo.
''Um, guys gdje je...O sranje.'' Otrčala sam gore i brzo obukla skinny jeans i vansice. Pa ja sam potpuno zaboravila na Lukea i njegov dogovor. Kako sam glupa. Sišla sam dolje i oni su me gledali čudno dok sam ja po kući trčala i tražila novčanik. Kad sam ga našla izletila sam iz kuće i brzim koracima išla prema starbucksu. Trebalo mi je 15 minuta da dođem tamo. Moram nešto smislit zašto sam kasnila. Ne mogu mu reći da sam zaboravila. To se samo meni može dogodit. Da zaboraviš a dogovor s osobom koju voliš. Bila sam blizu starbucksu i vidjela sam Lukea gdje je bio nagnut na zid starbucksa. Držao je cigaretu u ruci i gledao gore. Nikad se neću naviknut da puši.''Hay. Oprosti što sam kasnila ja sam..um .'' Luke me je prekino i nastavio umjesto mene ''Zaboravila?''
''Oprosti, nisam htjela, stvarno.''
''Okej. Aj sad idemo unutra.'' rekao je i otišli smo po kavu i izašli van.
''Opraštaš mi?'' upitala sam ga.
''Ne znam.'' odgovorio je s smiješkom.
''Glup si.'' rekla sam sarkastično.''Opraštam ti. Jel sam još glup.''
''Da.'' rekla sam i počela se smijat.
''Okej.'' rekao je.
''Kamo idemo?'' upitala sam.''Do park.'' rekao je.
''Zašto idemo tamo?''''Joj Megi, uživat u prirodi, sjedit na klupi, šta ja znam, šta god ti hoćeš.'' rekao je i izvadio još jednu cigaretu i zapalio.
''Otkud ti sad voliš biti u prirodi? To ne priliči tebi.'' rekla sam.''Samo volim provodit vrijeme s tobom u prirodi i to je jedini razlog. Znam da ti jako voliš prirodu i volim te tamo odvest.'' rekao je povlačeći dim iz cigarete.
''Oh, okej.'' rekla sam i nasmiješila mu se. To je bilo tako slatko.
Došli smo u park i sjeli na klupu. Šutjeli smo. Meni je jako bilo neugodno sjedit kraj nekoga i šutjet. Stalno sam ispijala kavu od nervoze. Luke mi se približio još bliže. Osjetila sam njegov parfem koji tako jebeno miriše. Okrenula sam se prema njemu. Naše su usne tek nekoliko centimetara bile odvojite. Stavio je svoju hladnu ruku na moj topli obraz. Ja sam se od toga naježila. I napokon je spojio naše usne. Uživala sam u ovome, željela sam da se nikad ne odvoji od mene. Ljubili smo se koda smo samo ja i on na ovom svijetu. Nisu nas zanimali tuđi pogledi ni ništa. Bili smo u nekom drugom svijetu, u nekom našem svijetu. Kada su se odvojile naše usne opet je bila tišina al' je tu tišinu prekino Luke s pitanjem: ''Hoćeš ići sa mnom i dečkima u klub večeras?''
''Uuu zvuči zabavno.'' rekla sam na što se on nasmijo.
-Večer-
Otuširala sam se. Obukla doljnje i gornje rublje. Osušila i počešljala kosu. Oprala zube, umila se, stavila puder, sjenilo za oči, tuš za oči, maskaru, rumenilo i crveni ruž. Izašla iz kupaonice izvadila iz ormana crnu usku haljinu, obukla crne štikle, uzela crvenu torbicu, stavila parfem i sišla dolje.
Dečki su svi buljili u mene.''Jel idemo?'' upitala sam je. Svi su klimuli glavom. Izlazili smo iz kuće, dečki su bili ispred mene i Lukea. ''Izgledaš sjajno.'' prišapnuo mi je na uho Luke.
''Hvala.'' rekla sam i nasmiješila se.
Sjedli smo u auto i uputili se prema klubu.
U klubu je bila glasna muzika. Atmosfera je bila odlična. Naručila sam si vodku. Svi smo plesali. Ja sam si samo naručivala vodke. Više ni sama ne znam koliko sam si naručila. Alkohol je počeo djelovati. Luke je stalo bio kraj mene. Uhvatio me je oko struka i okrenuo me je prema sebi, spojio naše usne i uhvatio za dupe.''Jedva čekam da te skinem večeras.'' rekao je. Ja sam samo smijala jer više nisam znala kako se zovem, a izgleda da i Luke isto tako. ''Moš mislit.'' rekla sam i maknula se od njega. Povukao me je za ruku i odveo u sobu.
(SAD ĆE BIT MALO ONO DIRTY, SAMO VAS UPOZORAVAM HAHA)
Bacio me je na krevet. Otkopčo mi haljinu i skino je sa mene. Ja sam njemu skinula majicu i otkopčala dugme na hlačama, a on ih je skinuo. Počeo me je ljubit po vratu, a ja sam prostenjala na što se on nasmijo. Išao je prema dolje. Otkopčo mi grudnjak i bacio sa strane. ''Fuck.'' opsovao je i kružio je jezikom oko moje desne bradavice, pa prešao na lijevu. Prostenjala sam i stavila svoje prste u njegovu kosu. ''Raširi noge.'' poslušala sam ga i skinuo mi je gaće.
''Jesi spremna?'' pitao je.''Rođena spremna.'' rekla sam i počela se smijat, nisam ni svjesna što radim.
Luke je ušao u mene. Stenjala sam glasno.''Say my namee.'' rekao je Luke. Prostenjala sam.
''Say my name Megi.'' rekao je glasnije.
''LUKEE!!!'' nakon što sam rekla ime išao je sve brže i bilo je sve bolje.
Na kraju smo svršili i ejmen.
''Megi, ti si sajna.'' rekao je Luke teško dišući.
''Znam.'' rekla sam grizući si doljnju usnicu.---------
Čitajte moju novu priču uskoro će drugi nastavak :D
Hvala što čitate♥