Part 11

534 32 5
                                    

Sutradan

Čula sam zvono na vratima i uputila se prema njima da ih otvorim. Na vratima je bila Demi sva radosna dobro da nije poletjela. Bacila mi se u zagrljaj i kada me je pustila uhvatila me je za ruke i počela da skače. Ja sam ju gledala s 'wtf' facom.
''Koji je tebi vrag Demi?'' Upitala sam ju te joj pokazala rukom da uđe i zatvorila sam vrata.
''Joooj moram ti sada ispričat što je sve bilo sinoć.''
''Dobro, dobro, ajmo mi u moju sobu.''
Došli smo u moju sobu i sjele na krevet.

''I što mi imaš za reći?''
''Ovako, kada smo bili sinoć na slavlju, poslije kada smo malo popili bilo mi je loše pa sam zamolila Michaela da ide sa mnom se prošetat. Dok smo se šetali niz plažu pričali smo o mnogi stvarima koje volimo i imamo puno stvari zajednički. Tada mi je rekao nešto što nisam očekivala od njega. Rekao je da mu se sviđam i onda me je poljubio. Poslije poljubca odpratio me  je do kuće i rekao da ćemo se još vidit danas.'' Rekla je to brzo i mislila sam da će poletjet kada je rekla da ju je Michael poljubio.
''Aww Demi baš mi je drago zbog vas dvoje.'' Rekla sam joj te ju zagrlila snažno.
''Hvala ti Megi. Nadam se da ćeš i ti naći jednog dobrog za tebe.'' Rekla je te se nasmiješila od uha do uha.
''Nadam se.'' Rekla sam toliko tiho da sam i ja sebe jedva čula.
''Znaš to Megi, ti i Ash bi bili dobar par.''
''Ma neee.. Mi smo samo prijatelji.''
''Možda budete i nešto više od toga.'' Rekla je te se nasmiješila.
''Njemu se sviđa neka druga, tako da smo mi samo prijatelji.'' Rekla sam joj te se lagano nasmiješila.
''Aham. Jel osjećaš što prema njemu?'' Upitala me je, a ja sam pognula glavu jer više nisam znala ni što osjećam prema kome. Ne znam jel mi se sviđa Luke ili Ash. Ne mogu više to držat u sebi moram nekomu reći da si malo olakšam.

''Demi ja više ne znam jel mi se sviđa Ash ili Luke.'' Rekla sam joj pognutom glavom.
''Ajooj. Dođi ovamo da te zagrlim.'' Približila sam joj se i zagrlila ju. Počela sam plakati nisam više mogla to držat u sebi…
Kada sam prestala plakat bilo mi je lakše.
''Prema kome više osjećaš ljubav?'' upitala me je Demi.
''Kada sam s Lukeom mrzim ga jer mi je ono napravio, a kada ga nema fali mi jako, a kada sam s Ashtonom osjećam se sigurnom i volim s njme se družiti i gledat ga kako se smije i grize se za usnicu.'' Rekla sam joj i duboko uzdahnula.
''Ja se tebi tu hvalim s Michaelom, a ti tu imaš više problema. Zašto mi to nisi sve rekla prije?''
''Nisam mogla.''
''Znaš da meni možeš sve reć.Ja sam ti najbolja prijateljica neću te nikad povrijedit, niti nikom reći tvoju tajnu.''
''Hvala ti Demi. Ja ne znam što bi bez tebe.''
''Prijatelji si uvijek pomažu.'' Rekla je i nasmijala se na što sam se i ja nasmijala.
''Ma najbolja si.'' Rekla sam te ju zagrlila po ne znam već koji put od kako je došla.

--

Hay guys! Nadam se da niste zaboravili moju priču :P lol. Nisam je dugo pisala jer nisam imala vremena. Evo vam jedan kraatak nastavak, nadam se da će ubrzo doći i drugi nastavak. 

Imam jedno pitanje za vas: Što mislite s kim će Megi na kraju biti, s Lukeom ili Ashtonom?

Hvala svima koji čitate moju priču ♥♥ Votajte. Komentirajete ×D

You & I / l.hTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang