Probudila sam se u zamračenoj sobi, koja je smrdila po alkoholu. Nisam znala gdje sam jer se nisam sjećala ničega. Bila sam gola, sad me je već bilo strah s kime sam spavala. Okrenula sam se na drugu stranu i ugledala Luke kako spava. Bio je sladak. Nisam ga htjela probudit al' morala sam jer me bilo strah da se nije što dogodilo. Obukla sam se i polako sam ga prodrmala i on se počeo buditi. Prvo je oči protrljao i pogledao u mene i nasmiješio se što sam i ja njemu uzvratila.
''Luke jel se što desilo?'' upitala sam ga.
''Nije.'' rekao je nesigurno.
''Lažaš.'' rekla sam i nisam odustajala od toga da mi rekne. ''Luke, reci što se dogodilo.''
''Bila si pijana i nisi mogla hodat i doveo sam te ovdje i ostao spavat s tobom da ne budeš sama.'' rekao je s budalastim smješkom na licu.
''Ma da, a zašto sam se probudila gola.'' rekla sam, a on se odvaljio smijat.''Luke nije smiješno ništa.'' rekla sam povišenim glasom.
''Okej, imali smo seks.'' rekao je.
''To si mi odmah mogao reći i zašto si to učinio kad si znao da nisam svjesna sebe.'' rekla sam ljuteći se na njega.''Nisam te mogao odoljeti.''
''Glup si.'' rekla sam i odkrenula se od njega.''I ja tebe volim.''
---
''Pa gdje ste vi do sada?'' pitao je Michael kad smo došli u kuću.''Spavali u sobi.'' rekao mu je Luke na što se Michael nasmijo.
'Uuuu, jel bilo što?'' pitao je, a ja sam otišla u kuhinju i nije me bilo briga što će mu Luke reći.
Kuhala sam si kavu i osjetila sam nježan zagrljaj s leđa.
''Oprosti mi.'' prošaptao mi je na uho. Naježila sam se na to i okrenula sam se prema njemu.
Poljubio me na vrh nosa na što sam se ja nasmijala.
Stavio je svoje ruke na moj struk, a ja svoje oko njegovog vrata. Naše su se usne spojile.
''Hey..'' odma samo se razdovjili kad je Ash ušao u kuhinju. Fuck, kud baš on. Bilo m je jako neugodno. Ash me je gledao neko vrijeme, a ja sam se znojila od nervoze.
''Um.. ja sam došao po čašu vode, onda ću je uzeti i izaći, a vi možete nastaviti gdje ste stali.'' rekao je i nabaci lažan smiješak. Znam da nije bio sretan što nas je vidio ovako i sad je sigurno ljut na mene. Pa i ja bi bila na njega ljuta da sam ga vidjela s nekom drugom gdje se ljubi. Sigurno je znao da ćemo Luke i ja završit zajedno. Luke me trgnuo iz misli i dao mi je šolu kave.
''Hvala.''Sjela sam za stol i Luke je sjeo preko puta mene.
''Jel Ash bio dobar dečko?'' pitao je Luke, a ja sam ostala šokirana od pitanja.
''Zašto me to pitaš?''
''Jer mislim da još nešto osjećaš prema njemu.'' rekao je.
''Nee, ja samo tebe volim, s njim sam gotova.'' rekla sam i primila ga za ruke.
''Volim i ja tebe.'' rekao je i ugrizao se za usnicu.
Ne volim kad to radi ubija me.''Znaš, prošli puta kad sam te vidio bez robe htjeo sam te ''zaskočit'' al' nisam mogao jer si bila Ashova, al' sinoć mi se ta želja ostvarila.'' rekao je smješeći se.
''Znaš, to si mogao zadržat za sebe.'' rekla sam mu pomalo ljuto al' mi ta činjenica ipak bila smiješna al' nisam htjela priznat.
Budalasto se nasmijao i rekao: ''Drugi put ću takve ''čudne'' stvari držat za sebe.''
''Glup si.'' rekla sam i nasmijala mu se.
''Mora i to netko bit.'' rekao je.
''Ne moraš baš ti bit taj.''
''Izgleda da moram.''
---
Susrela sam se s Ashom gore u hodniku kad sam išla u svoju sobu. Zastali smo i gledali se neko vrijeme u tišini. Čekala sam kad će nešto reći i napokon je rekao: ''Nadam se da ti neću opet biti 'rame za plakanje'.'' rekao je i otišao. Boljelo je to što je rekao. Nije fer. Mislila sam da će nešta ljepše reći, al' izgleda da sam krivo mislila. Stvarno nisam ovo očekivala od njega.
Ušla sam u sobu i suze su klizale niz obraze. Nisam je mogla zaustaviti. Legla sam na krevet i zabila glavu u jastuk. Jako me boljelo to što je rekao. Stalno mi je ta rečenica bila u glavi i sve više sam plakala. Nisam mogla više izdržati.
Otišla sam u kupaonicu i uzela žilet i počela se rezati. 'Mene Luke ne zaslužuje' rekla sam tiho jecajući.
Zavrištala sam jako kad mi je lijeva ruka bila do lakta u krvi. Čulo se lupanje po vratima.''Megi, otvori!'' Luke je vikao.
Otključala sam mu vrata i gledao me je u čudu. Uzeo je ručnik i omotao mi je ruku s njim.''Zašto si ovo napravila?'' pitao me je tužno gledajući me u oči pune suza.
''Luke, ne zaslužuješ me.'' rekla sam tiho.
''Zaslužujem te.'' rekao je odlučno i zagrlio me jako. Ja sam njemu uzvratila zagrljaj i plakala na njegovim ramenima. Nakon što me pustio iz zagrljaja, preneo me je u moju sobu na krevet.
''Da si ovo više nikad nisi napravila, ja te volim, zapamti to.'' rekao je i ponovno me zagrlio.
------
Nastavak, jedva. Ispričavam se što nije bilo nastavka. Nisam imala inspiracije :(
Recite mi što mislite, komentirajte, puno znači ♥
Čitajte mi novu priču ;)
Volim vas♥