''Hajde Luke spremi već te kofere" rekla sam ljutito Lukeu jer se stalno zabavljao s dečkima, a nije se spremio, samo on treba stavit svoju robu u kofere.
"Budem, ima vremena za spremanje!"
rekao je smijući se. Ja stvarno ne znam śto je viśe smijeśno.
"Budalo jedna idemo za dva jebena sata!" rekla sam i uhvatila ga za ruku i pokuśala ga povući ali mi nije iślo.
"Hej mala ne psuj" rekao je i napokon se ustao.
"Sad se odi viśe spremat!" rekla sam i on se nasmijao.
"Što je sad opet smijeśno?"
"Slatka si kad se ljutiś" rekao je, a ja sam se zacrvenila. Spustila sam glavu da ne vidi, a on me je digao u naručje i odnio u sobu gdje nije bilo nikoga.
Pribio me je uz zid i počeo ljubit.
"Luke, stop!" povikala sam, al me on nije slušao. Iskreno nisam htjela da prestane jer sam uživala al' morao se ići spremat.
"Luke"
"Mhm" promrmljao je al nije prestajao.
Ljubio me je po vratu, uhvatio me je za noge, a ja sam stavila ruke oko njegova vrata.
Bacio me je na krevet i pogledao me je i zagrizo usnicu. Nisam htjela ovaj trenutak upropastiti ali morala sam.
"Hm Luke moraš ići spremiti robu u kofere." rekla sam
"To mogu i poslije." rekao je i krenuo je nastaviti na onome na čemu je stao ali sam ga zaustavila.
"Ne Luke, za sat vremena idemo!" rekla sam i ustala se.
"Ašjoj" rekao je Luke tužno.
"Nastavit ćemo to u LA-u" rekla sam.
"Pamtim što si rekla" rekao je i također se uatao s kreveta.
"Idiote" nasmijala sam se i izašla iz sobe, a za mnom je izašao i Luke.---
"Luke, daj molim te požuri se samo tebe čekamo" rekao je Michael Lukeu.
"Evo još maloo" vikao je Luke iz sobe.
"Trebao si slušat Megi kad ti je rekla da se spremiš, a ne da te čekamo sad." rekao je Ash, a ja sam se nasmijala na to.
"Drugi put ću ju slušat" rekao je Luke.
"Tako treba" rekao je Ash.
"Idem ja do Demi pa vi dođite po nas" rekao je Michael i izašao iz kuće.
"Oho, izgleda da će biti nešta od njih dvoje." rekao je Calum.
"Nadam se, slatki su zajedno." rekla sam i nasmijala se.
"Mi smo slađi od njih" rekao je Luke kad je Calum izašao iz sobe.
"Stvarno?"
"Aham" rekao je i došao do mene i zagrlio me.
Jednostavno volim njegove zagrljaje tako su topli i puni ljubavi.
"Dosta grljanja sad, moramo ići" rekla sam i uzela svoje kofere.
"O bože Megi kud češ s tolikim koferima?" gledao me je i čudu.
"Šta kud ću? Vodim je sa sobom u LA!"
"Pa netreba ti četiri kofera za mjesec dana." rekao je i dalje zbunjeno.
"Luke, šuti mogla sam još jedan kofer uzet da sam htjela i uzimaj te svoje kofere i idemo dolje!" rekla sam pomalo ljutito.
"Uredu gospođice" rekao je i izeo kofere i sišli smo dolje i tamo su nas čekali Ash i Cal.
"Napokon" izustio je Cal i krenuli smo u kombi po Michaela i Demi."Hej ljudi!" pozdravili su nas Michael i Demi kad su unišli u kombi.
"Heej!"
"Ja jedva čekam da dođemo tamo!" rekla sam pljeskajući rukama ko malo dijete.
"I ja isto!" rekla je Demi i onda smo počele ko luđakinje vrištat od uzbuđenja.
"Ja ne znam kako ćemo mi izdržat ovih mjesec dana s njima dvijema." rekao je Michael.
"I ja se pitam" nadodao je Cal.
"Da ne budite bezobrazni!" rekla je Demi.
"Nismo mi tako loše"rekla sam
"Ma samo smo se šalili" rekao je Mikey
"I bolje vam je!" rekla sam ozbiljno.
"Uu opasna mala" rekao je Cal.
"Dada čuvajte me se"
"Luke, ne bi htio bit na tvom mjestu" rekao je Cal, a Luke se samo nasmijao na to.---
Stigli smo na aerodrom i unišli u avion. Luke i ja smo sjedili, Michael i Demi i Ash i Cal.
Malo smo se zezali putem, ljudi nas nisu baš najbolje podnosili, pa nam je bilo žao tih jadnih ljudi s nama pa smo spavali dok nismo došli u LA.
"Aaaaaa ja ne mogu vjerovati da se mi nalazimo u LA!!!" skakala sam od sreće kad smo izašli iz aviona.
"Ajme Luke, ja tebe najviše volim!" rekla sam i zagrlila ga što sam jače mogla.
"I ja tebe volim još više." rekao je Luke i zavrtio me je.Krenuli smo u hotel. U kombiju sam razgledavala grad i bio je prelijep. I vrijeme je sunčano.
Pred hotelom su ih čekali fanovi s kojim su se slikali. Nakon desetak minuta unišli smo u hotel i hotel je prelijep. U sobi sam s Lukeom dok su pokraj naše sobe Michael i Demi i preko puta nas Ash i Cal.
Sad ćemo se lijepo odmorit, a sutra idemo u razgledavanje grada, stvarno jedva čekam.---
Kuo prvo oprostite sto nisam dugo postavljala nastavke al' ja uopće nemam vremena i ovaj nastavak sam napisala na mobu i ruke me bole haha
Nadam se da vam se sviđa.
Vote,komentar?
Love yaa❤❤