Part 28

139 10 5
                                    

Sljedeće jutro sam se probudila prije Lukea njegove ruke su me držale u zagrljaju tako da se nisam mogla pomaći pa sam ostala ležati u miru i čekati dok se on probudi. Gledala sam van kroz prozor jer su zastori bili rašireni. Vrijeme je odlično , jedva čekam kad će se ovaj idiot probudit da možemo što prije ići van. 

Nisam više mogla čekati da se Luke probudi pa sam ga odlučila sama probudit.

"Uspavani ljepotane, misliš li se ti probudit?" 

"Mhhm, još samo maloo" promrmljao je.

"I hate u!!" rekla sam i digla se iz kreveta i otišla u kupaonicu obavit jutarnju rutinu.

Kad sam izašla iz kupaonice Luke je oblačio hlače i bio je bez majice. Zagrizla sam doljnju usnicu jer je Luke posebno hot ujutro. Luke me uhvatio gdje buljim u njega i približio mi se.

Počeo me je polako ljubit, neću lagati, godilo mi je. Bacio me je na krevet. Znali smo oboje što će se dogoditi ako nastavi, al' on nije mogao odoljeti pa je nastavio. Trebali smo biti dolje za 5 min s ovim  ostalima ali izgleda da se to neće dogoditi. 

Luke mi je skinuo majicu i ostavljao je svoje mokre poljupce po mom tijelu. 

"Nećemo započinjati ono što ne možemo završi!" rekla sam i navukla svoju majicu na sebe

"Zašto ne možemo završit?" upitao je Luke zbunjeno. 

Pogledala sam na sat i odgovorila mu: "Jer moramo biti dolje s ostalima za minutu!" rekla sam i obula crne starke.

"Ti to ozbiljno?" 
"Yup!"
"Priznaj da si htjela ovo" rekao je Luke
"Luke, oblači se, uvijek se tebe čeka!" rekla sam ljuto 
"Znam da si htjela" rekao je.
"Kakogod" rekla sam i sjela na krevet i čekala da se Luke obuče.

Nakon nekoliko minuta spremio se naš gospodin! 
"Idemo?" upitala sam ga.
"Idemo." odgovorio je.

Sišli smo dolje i već su svi bili sjedili i doručak je bio poslužen i samo se nas čekalo kao uvijek. 
"Oh evo napokon naših uspavanih golupčića!" povikao je Michael
"Khm nisam ja ta koja dugo spava!" pobunila sam se i pogledala na Lukea koji je prevrnuo očima.
Sjeli smo za stol jedan kraj drugog i počeli jesti ono što nam je bilo posluženo, pečena jaja i šunka.

Nakon doručka smo se svi otišli prošetati po gradu, grad je prekrasan i jako je velika gužva i svi se ljudi nekamo žure. Mi smo odlučili otići na neko mirnije mjesto, otišli smo na brdo koje je bilo visoko i bio je prekrasan pogleda na grad koji se već odavno probudio. 

Dečki su stali jedan drugog okrenuli se prema nama curama koje smo bili iza njih i skinuli hlače i nakečili  (nez kako bi ovo rekla lol, valjda ćete razumijeti ) i mi smo je tako slikali, ta je slika završila na instagramu. 

Poslije smo otišli na bazene. Tamo su bili neki prijatelji od dečkiju i njihove cure, upoznale smo se s njima i jako su dobri i zabavni ljudi.
Ash je naručio dvije gajbe piva da im donesu. Kad im je jedan gospodin donio gajbe Luke i prijatelj Mattt su uzeli par boci piva i stavili je u rupe na dušeku  ja sam ih uslikala i ta je slika također završila na instagramu.  
Dečki su razmišljali da naprave neku umjetničku sliku pa su idioti stavili boce piva na glave i tako smo ih uslikali, to je najbolja umjetnička slika koju sam vidjela. 
Mi cure smo uživale gledajući nje kako prave još veće idiote od sebe nego što jesu. 
Sunčali smo se malo i bilo je već oko 5 sati poslijepodna i odlučili su ići kući svi kući al' im ja nisam dala jer je bio zalazak sunca i onda smo svi sjeli zajedno i gledali taj prelijep zalazak. Uslikala sam jednu takvu sliku za uspomenu i ovo mi je bio nalijepši zalazak sunca koji sam vidjela.

Krenuli smo svi polako kući/u hotel. Bilo je vrlo zabavno i baš mi je drago što sam upoznala takve drage ljude s kojima sam danas provela dan. 
Kad smo došli u hotel dobili smo večeru i nakon večere otišli smo svi u svoje sobe. Bila sam jako umorna i otišla sam se malo opustit pod tušem. Kad sam skinula sve sa sebe neko je pokucao na vrata.
"Luke, jesi to ti?" upitala sam.
Nisam dobila nikakav odgovor nego su se vrata samo otvorila.


Haay guys, nije me bilo dugoo, sorry... 

Bila sam napisala nastavak al' mi se obriso. 
Nadam se da vam
se sviđa :D
Hvala vam puno što čitate ovu priču koju piše već godinu dana i nikako da završim lel.

Čitajte moju drugu priču :)
Vote?Komentar?

Love yaa



You & I / l.hWhere stories live. Discover now