Part 2 - Calumov rođendan

727 35 3
                                    

Došao je i petak. Dan  koji sam jedva čekala da prođe i da što prije dođe subota. Poslije škole ja i Demi otišle smo do shoppinga da si kupimo nešto za Calumov rođendan. Kupila sam si crnu suknju koja je sezala do koljena i do pupka crnu nirvana majicu, Demi je također uzela suknju crne boje samo što je kupila kako bi rekla 'normalnu' majicu jer nije bila tip da nosi crne poderane hlače i takve majice…

Napokon onaj dan koji sam toliko iščekivala. Calumov rođendan je bio u sedam sati na večer tako da sam imala dovoljno vremena da se spremim….

Krenula sam se spremat. Otišla u kupaonicu otuširala se i izvršila sve potrebne stvari u kupaoni. Trčeći sam izašla iz kupaonice u sobu da se našminkam jer sam imala osjećaj da neću stići se spremit. Stavila sam pudera, maskaru, malo rumenila, sjailo za oči i labelo koji imao okus višnje.

Brzo sam uzela suknju i majicu koju sam kupila jučer. Kad sam se spremila pogledala sam se u ogledalo. Izgledala sam dodvoljno dobro da iznenadim Lukea. Sišla sam polako niz stepenice i sjela na kauč čekajući Luke. Bilo je 16:45 sati. Nakon nekoliko minuta začulo se zvono na vratima. Potrčala sam prema vratima i otvorila ih. Na vratima je bio Luke. Nosio je crne uske traperice i nirvana majicu. Bio je prekasan.

''Hej Luke''

''He-ey Me-gi'' rekao je mucajući

Izgledao je tako slatko kada je bio iznenađen.

''Lijepo izgledaš Megi'' rekao je s smješkom na licu koji mu se razvukao od uha do uha.

''Hvala Luke'' uzvratila sam smješkom

 Bili smo blizu Calumove kuće i čula se jaka muzika. Kada smo došli pozvonili smo na vrata.

''Heeej'' uzviko je Calum veselo

''Sretan rođendaaaaan'' rekli smo u glas Luke i ja.

Unišli smo u kuću. Bila je dobra zabava. Vidjela sam Demi s Michaelom blizu stola za hranom. Nije baš bilo puno njih al' dosta da se napravi dobra zabava.

Došli smo do stola s pićem gdje je bio neki dečko malo stariji od nas. Došli smo do njega i upoznali se.

''Bok ja sam Luke''

''Ja sam Megi''

''Drago mi je, ja sam Ashton, zovite me Ash'' rekao je smješkajući se

Imao je rupice i slatko se smijao. Njegova kovčava kosa padala mu niz čelo. Nosio je crne traperice koje su bule poderane na koljenu i crnu majicu s nekakvim natpisom. Sviđa mi se njegov stil oblačenja.

''Hajdmo plesat Megi''- doviknuo je Luke

''Aaaa neda mi se sada, poslije ćemo plesat.'' rekla sam malo glasnije da bi me Luke čuo od glasne muzike

Otišao je sam plesat, a ja sam ostala pričat s ashom. Bilo je ugodno pričati s njim postali smo skoro najbolji prijatelji, a tek smo se upoznali. Bio je tako drag dečko. Prošlo je dosta vremena od kako je Luke otišao plesat. Pogledala sam lijevo gdje su svi plesali, a oko Luke su bile mnoge djevojke. Po njemu se vidjelo da je uživao. Bila sam pomalo ljubomorna. Bila sam glupa što nisam otišla s njime plesati. Htjela sam otići tamo i potući se s onim kravama koje plešu s Lukeom. Pokvarile su mi cijelu večer.

''Što je bilo Megi?'' upitao me je ash zabrinuto

''Ma ništa samo sam malo umorna, morala bi krenuti kući.''

Nisam htjela ometati Lukea u njegovoj zabavi pa sam krenula kući sama. Bilo je me je strah ići sama kući jer nisam nikada išla sama po ovakvom mraku. Spuštene sam glave polako koračala. Netko me je snažno uhvatio za ruku. Mislila sam da je Luke al' je bio dečko s kovčavom kosom.

''Ash što je bilo?'' prošaptala sam tiho

''Megi ti plačeš?'' upitao me je s malo povišenim tonom

''Ne'' odgovorila sam brzo i obrisala suze koje su mi tekle niz lice.

''Reci mi što je bilo, meni možeš sve reći.''

Nisam mu ništa odgovorila nego sam se okrenula od njega i krenula prema svojoj kući.

''Ako mi nećeš reći zašto plačeš mogu li te makar otpratiti kući?''

''Kako hoćeš''- odgovorila sam mu

Išao je istim tempom pokraj mene.

''Zašto nisi išla s Lukeom kući''

''Nisam mu htjela smetat u zabavi.''

''Kako je mogao ostaviti takvu ljepoticu pokraj sebe?''

Nasmijala sam se na to i malo mi je podigao raspoloženje.

Došli smo do moje kuće.

''Hvala što si me dopratio do kuće Ash.''

''I drugi puta, laku noć Megi vidimo se sutra.'' Rekao je s smješkom na licu i mašući rukom kretavši polako prema svojoj kući.

Evo i trećeg nastavka. Oprostite što ste dugo čekali nisam stigla pisat zbog škole.

I jel vam se sviđa nastavak?

You & I / l.hDove le storie prendono vita. Scoprilo ora