Part 7

518 34 10
                                    

''Heeej ljepotice!'' Ash se bacio na mene s leđa i zagrlio me.

''Ash jesi ti normalan? Prepao si me.'' Rekla sam mu sve preplašena.

''Sorry nisam htio, ustvari jesam. Kuda si krenula?'' Upitao me je smijući se blesavo.

''Dosadno mi je bilo kod kuće pa sam se malo htjela prošetat. Ti?''

''Krenuo sam po neki film u videoteku. Želiš ići sa mnom?'' Upitao me je te sam samo klimnula glavom i krenula s njime prema videoteci.

Došli smo u videoteku i Ash je uzeo horor film 'The Ring'. Izašli smo van iz videoteke.

''Želiš li ga sa mnom pogledat?'' upitao me je Ash.

''Nisam baš ljubitelj horora al' me zanima kakav je film.'' Rekla sam i nasmiješila mu se.

''Okej, večeras kod mene u 20:00. Može?''

''Da al' ja ashton ne znam gdje je tvoja kuća.''

''Oh, onda dođem po tebe pa ćemo ići do mene.'' Rekao je i nasmiješio se.

''Dogovoreno.'' Rekla sam i uzvratila mu osmijeh.

''Doma sam!“ uzviknula sam al' ovaj puta malo tiše.

''Od kuda sad to da se javljaš kada dolaziš doma? Prije nisam ni znala kad si kod kuće, a kada ne.'' Rekla je mama pomalo zabrinuto zbog toga što sam se promijenila.

''Ne znam ni sama haha. Idem večeras kod frenda gledat film pa tako da me nema kod kuće večeras, samo da znaš.'' Rekla sam mami trčajući po stepenicam do moje sobe. Nadam se da me je čula.

E sada što obući. Gledala sam u ormar pun robe i mislila što treba da obučem. Tražila sam nešto najednostavnije.

Nisam se mogla odlučit oko robe pa sam otišla u kupaonicu da svežem kosu u rep i da se našminkam. U kupaonici sam bila dobrih pola sata.

Došla sam do svoje sobe i uzela svoj mobitel. Imala sam jednu poruku od Ashtona.

Ash:

Za petnaest minuta dolazim po tebe, budi spremna. :*

Ček šta imam samo petnaest minuta da se obučem, a ja ne znam što. Iz ormara sam brzo uzela robu koja mi je bila pri ruci.

Obukla sam tajice na kojima su bili kosturi, crnu kratku majicu i crne starke. Pogledala sam se u ogledalo i nije izgledalo tako loše.

Sišla sam niz stepenice i čula zvono na vratima.

Znala sam da je to ashton i brzo potrčala prema njima.

''Book mama, vidimo se poslije ja idem!'' pozdravila sam mamu i otvorila vrata.

''Hej Megi!''

''Heej Ash, idemo?''

''Daa.'' Rekao je ash i pošli smo prema njegovom autu.

''Unišli smo u auto i krenuli prema njegovoj kući.

''S nama će još gledat horor calum, michael i luke. Nadam se da ti neće smetat Luke.'' Rekao je ash i napravio neku kiselu facu.

''Mislila sam da ćemo biti sami.'' Rekla sam i zakolutala očima.

''I ja sam mislio al' su došli do moje kuće pa je nisam mogao potjerat.''

''Ma dobro, nema veze.'' Rekla sam i nabacila osmijeh na lice.

Došli smo do njegove kuće. Kuća je bila ogromna. Unišla sam u nju i razgledavala malo. Bilo je kako bi rekla moderno.

Došli smo u dnevni boravak gdje su bili calum, michael i luke. Svi su nas pozdravili. Sjela sam na kožni crni kauč pokraj Michaela, a pokraj mene je sjeo Ashton. Calum je otišao po kokice ugasio svijetla i sjeo pokraj nas i počeli smo gledat.

Na početku je odma bilo strašno. Primila sam se za Michaela i čim bi nešto bilo strašno ja bi pognula glavu. Michael se pola horora smijao zbog mene koliko sam bila prestrašena.

Kada su ti glumci počeli gledat tu neku vrpcu i kad bi ta vrpca završila zazvonuo bi telefon i samo rekao neki glas: ''7 days.''

Ja sam se sva naježila. Nakon nekoliko sekundi i nama je zazvonio telefon. Svi smo odskočili s kauča. Nitko se nije usudio se javit. Telefon je neprestalno zvonio pa se Ash odlučio javit.

''Molim.'' Rekao je pomalo pojažljivo.

''Zašto se ne javljaš ash kada te zovem?'' čuo se glas za koji prepostavljam da je bila ashtonova mama.

''Slušao sam glazbu pa nisam čuo.'' Rekao je ash izvlačući se.

''Dobro nemoj samo da se to ponovi.'' Rekla mu je mama i poklopila slušalicu.

''Gdje su ti roditelji?'' upitala sam ga.

''Kod rođaka na vječanju.'' Rekao je

''Aham.''

Već je bilo kasno pa sam krenula kući.

''Idem ja sad doma.'' Rekla sam ustajući se sam kreveta.

''Kamo ćeš ostani ovdje spavat i oni će ostat.'' Rekao je ash.

''Nisam sigurna nisam rekla mami da ću tu spavat.''

''To je najmanji problem, samo ju nazovi.''

Uzela sam telefon i nazvala mamu. Ona je pristala da tu prenoćim.

Još smo malo sjedili i pričali.

''Hoćemo ići spavat?'' upitao je michael zjevajući.

''Mogli bi, 23:30 je.'' Rekao je Calum.

''Samo se moramo dogovorit tko će s kime spavat, imam 3 sobe, a nas je petero.'' Rekao je ash.

''Ja sama spavam.'' Rekla sam i nasmijala se.

''Ja i Calum ćemo spavat.'' Rekao je Luke.

''Onda ćemo ja i Michael spavat.'' Rekao je ash i pošli smo prema sobama.

Ash mi je pokazao sobu. Bila je ogromna. Veliki krevet, veliki crni ormar, pisaći stol. Prelijepo izgleda.

Skinula sam starke sa sebe i tajice. Ostala sam u doljnjem rublju i u majici. Legla sam u krevet i utonula u san.

Osjetila sam nečije ruke oko moga struka. Prepala sam se i naglo se okrenula.

Još jedan nastavak. Hvala svima koji čitate. ♥

Love ya ♥♥  

You & I / l.hWhere stories live. Discover now