Mjesec dana kasnije
"Megi u subotu je proslava mog rodendana, dolazis?" upitao me je ash dok smo se setali po gradu. "Naravno ta se proslava ne propusta." rekla sam mu nakon sto je njemu izbio osmjeh na licu. Stvarno jedva cek njegov rodendan al neznam sta da mu kupim. Mrzim kad moram kupovat poklon deckima za rodendan. Pocela sam se odjedno smijat, neznam zasto jednostavno mi je osmijeh izbio na lice. "Sta je sad smijesno?" upitao me ja ash nakon cega sam se jos vise pocela smijat."Jesi ti dobro?" upitao me je ponovno. "Aham. Samo sam uzbudena zbog tvog rodendana." rekla sam mu nakon cega se i on nasmijesio i kada sam ga pogledala gledao je ispred sebe pa sam ga ja malo posmatrala i divila se njegovom savrsenom osmijehu i ocima i licu.. Ajme tako je savrsen mogla bi ga gledat cijeli dan ovako. "Megi, jesi ti stvarno dobro?" upitao me je nakon sto je svahtio da buljim u njega vec 5 minuta. Bilo me je toliko sram. Prokasljala sam se malo i samo mu klimnula glavom, a on mi se nasmijesio i ja sam mu uzvratila. "Jel znas da su Demi i Michael zajedno?" upitala sam ashtona nakon tog pitanja izgledao iznenadeno. "Sta je tebi sad?"
"Ma mi smo se nesto kladili i on je pobjedio. Nisam znao da ce ju tako brzo dobit."
"Ash, meni nije nista jasno kakva oklada. Jel to on nju sad hoce iskoristit ili? Upitala sam ga vec pomalo ljuto jer nebi mogla p misliodnjeti da netko povrjedi Demi. Kad bi ju netko povrjedio mislim da bi ga ubila. "On je rekao da mu se svida Demi i da zeli biti s njom, al sam ja mislio da ona nebi nikad htjela biti s Michaelom jer on nije njezin tip, ona je vise'good girl' dok je on 'bad boy'. Pa smo se ja i Michael kladili. Ako on bude osvojio nju u roku tjedan dan onda ja moram poljubit neku osobu u usta kad on to kaze, da on nju nije osvojio morao boli reci pred svima da je gey. Sad sam ja izgubio i morat cu poljubot nekog u usta kada on to kaze." Pocela sam se smijat jer me bas zanima koga ce Ashton morat poljubit. "Nije smijesno Megi, tko zna koga cu morat poljubit, nije bas Michael normalan.
---
Evo vam nastavak. Kratak je jer sam ga pisala na mobu.
Hvala vam svima na savjetima i hvala svima koji citate ovu pricu o votate <3
Love yaa xx