'bir önceki bölümün yazar notu kısmında bahsettiğim full jikooklu bu bölümü 6. ve 7. bölüm olmak üzere ikiye ayırdım çünkü çok uzun oluyordu ama peşpeşe atacağım bilginiz olsun.
iki bölüm için de satır arası yorumlarınızı bekliyorumm*3*
iyi okumalarr'
taste of your own medicine
"Alix! Alix! Beni görebiliyor musun?? Benim, Dr. Park. Kim olduğumu biliyorsun, değil mi? Onun nesi var?!" Jimin hemşireye sordu. Yaşamsal faaliyetleri düşmeye devam ediyordu. Jimin herkesi görevlendirirken asistanlar etrafta koşuşturuyordu ve hemşire hızlıca durumu özet geçti. Hastayı stabil tutmak için adeta telaşlı bir kargaşa ortamı hakimdi.
Hemşire hastayı stabilize edebilmek adına oksijen, tüp ve gerekli diğer ekipmanları kuruyorken Jimin, tedavi için söylediklerini bilgisayara kaydeden başka bir hemşireyle konuşuyordu. Geriye bir tek onay için Jungkook'un gelmesi kalmıştı.
"Neler oluyor?!" dedi Jungkook nihayet odaya hızla dalarken. Başka bir hastasıyla ilgileniyordu ki Alix için çağrı almıştı. Alix her ne kadar hem onun hem Jimin'in hastası olsa da bu sefer ana uzman doktor Jungkook'tu.
Jimin neler olduğunu hızlıca açıklarken bir sonraki adımın ne olması gerektiğine dair fikirlerini ve olması gereken tedavi yöntemi hakkında önerilerini sundu. Jungkook hastayı inceledi. Kalbini dinlerken zar zor yutkunduğunu, bacağında şişkinlik olduğunu vs fark eder etmez suratı endişe ile kaplandı.
"Laboratuvarı arayın, hemen." Jungkook hemşireye emretti. Hemşire kafasını sallayıp istenileni bilgisayara geçiriyordu ki Jungkook böldü. "Hemen şimdi."
"Arıyorum..." Hemşire kafa karışıklığıyla yanıtladı.
"Onda ters giden bir şeyler var. Laboratuvara tam şu an ihtiyacım var. Flebotomi*¹ Uzmanı çağırın. Bilgisayara sonra kaydedersin. Birileri hemen şimdi öncelik olarak laboratuvarı arasın! Mümkün olan en kısa sürede ona PLA-2*² testi yapmanızı istiyorum. Hey. Alix. Hey. Nasıl hissediyorsun?" Jungkook hastaya seslendi.
Hasta yalnızca zar zor başıyla onay verebilecek kadar bitap düşmüştü. Jungkook yaşamsal faaliyetlerini gözlemlemek adına bir süreliğine gözleriyle monitörü taradı. Sayılar tehlike sınırlarında dolaşıyordu.
Hemşire telefonu labaratuvarı flebotomi uzmanı için aramak amacıyla alırken Jimin'e yardım dilenircesine bakınca Jimin sakince ona doğru konuştu. "Durma, öncelik olarak onları ara. Sorun değil.
Aranızdan biri, Jia, laboratuvar işlemlerini sen kaydet." Jia'yı -asistanlardan biriydi-, hemşire flebotomi için ararken işaret etti.
"B-benim... torbaya ihtiyacım var." Alix aniden halsizce konuştu.
"Torba mı? Sorun ne?" diye sordu Jungkook. Asistanlardan biri hızlıca kusmuk torbası otomatına ilerleyip bir tanesini hasta için kaptı.
"Midem bulanıyor."
"Dr. Jeon... çok fazla terliyor... sizce de bu Ateroskle-" Jimin dehşete düşmüş bir şekilde konuştu. Herkes endişe içinde flebotomi uzmanının varmasını bekliyordu ki hastanın kanı alınsın ve tehşis konunabilsindi.
"Evet. Ben de Ateroskleroz*³ olduğunu düşünüyorum. Ve aterosklerotik plak*⁴ yırtılmak üzere. Eğer durum buysa onu acilen ameliyata almamız gerek. Flebotomi uzmanı hangi cehennemde?!"
Jungkook tedirgindi. "Alix kusacak gibi mi hissediyorsun?" hasta başıyla onayladı. Torbayı önünde tutup öğürmesine rağmen bir şey çıktığı yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
a Dose of Salt
FanfictionJIKOOK Park Jimin; ünlü Kardiyolog, bir dahi, medikal deha, hastanedeki en iyi cerrah. Kibar, arkadaş canlısı, yakışıklı ve sabırlı. Ve bunların yanında hastane yöneticisinin oğlu. Fakat bunu henüz kimsenin bilmesine gerek yok. Çünkü şimdiye kadarki...