otuz iki

3.3K 338 274
                                    

ben ortalarda yokken hikayeye bir sürü hayalet dadanmış, arkadaşlar bu ficte hayalet okuyuculardan hoşlanmıyoruz. oy ve yorumsuz geçmek yok lütfen kurallara uyalım. tşkler.

iyi okumalarr^^

-----

home remedy

Jimin partileri severdi. Hatta yalnızca partileri değil, genel olarak sosyal etkinlikler düzenlemeyi severdi.

Bu dünyadaki en zorlayıcı kariyerlerden birini tercih etmemiş olsaydı şayet, etkinlik planlamalarında bulunmayı seve seve isterdi. Hem o hem Taehyung parti vermeyi severdi ve bu eksantrik ikili düzenledikleri sosyal etkinliklerle, çevrelerine nam salmışlardı. Fakat ne yazık ki hayatları yoğunlaşmış, işte daha fazla yorulur olmuşlar ve her ne kadar partileri seviyor olsalar da zamanla yaşlanan bedenleri partilemek yerine uyumayı tercih eder hale gelmişti.

Eskiden Jimin her ne kadar, süslenip barlara gitmeyi veya gece boyu dans etmeyi seviyor olsa da; şimdi kardiyolog kendisini, geceyi koltuğuna yayılıp bira ve tavuk eşliğinde ilgi çekici bir programı tercihen bir partner eşliğinde izleyerek geçirirken buluyordu. Tercihen adı Dr. Jeon Jungkook olan bir partner.

Fakat şu an bir görevi vardı. En iyi çift rande- hayır, en iyi yeniden bir araya gelme randevusunu planlama görevi. İki arkadaşını yeniden bir araya getirme planı. Koskoca restoranı -Abracadabra (Taehyung'un favorilerinden)- o güne özel kapattırmıştı. Metrekare açısından küçük kalan modaya uygun dekore edilmiş bir mekan olsa da, çok sıcak ve canlı hissettiriyordu. Restoran L şeklinde inşa edilmişti, ne çok fazla ne de çok küçük masaları vardı. Bar sol tarafta, girişten gözükmeyecek şekilde konumlandırılmıştı ve mekan kiralamak için oldukça makuldu.

Jimin şimdiyse mekanın sahibi ve şefi olan Sangwon ile görüşüyordu ve birlikte detayların üzerinden geçiyorlardı. Kimilerine göre yalnızca bir çift randevusu için bunca emek abartı kaçacak olsa da, Taehyung ve Jimin işlerini hep böyle yaparlardı. Ve sahiden bu yalnızca basit bir çift randevusu değildi; Jimin, (eğer her şey planladığı gibi giderse) Taehyung'un modunu yükseltmek için güzel bir jestte bulunmak istemişti. Şu dünyada ailesinden sonra en çok sevdiği kişi Taehyung'du. Taehyung onun ailesi gibiydi. Seokjin'den 'ayrıldığından' beri boşluğa düşmüş gibiydi Taehyung ve Jimin enerjisini yükseltmek, gülümsemesini sağlamak istiyordu. Büyük jestler yalnızca romantik olunmak için yapılmamalıydı- Taehyung ve Jimin birbirlerini şımartmayı severlerdi.

Yapacaksan en iyisini yap, derler.

Koca bir mekanı bir geceliğine kapatacak kadar parası vardı ve hayat kısaydı. Neden olmasındı?

"Harika." demişti Jimin, Sangwon mekanı nasıl düzenleyeceğini jestleriyle gösterip açıklarken. Detaylıca enine boyuna fikir alışverişi yapmışlar ve şef elinde defter kalem not alırken Jimin isteklerini aktarmıştı. "Mükemmel oldu. Ve tabii, barın tamamı açıkken bir barmenimiz de olursa minnettar olurum. Masraftan kaçınmayın. Tamamını karşılayacağım. Tek istediğim huzurlu, mükemmel bir akşam!"

"Elbette! Onu da hallederim. Doktor Kim ve siz bizim en sadık ve kıymetli müşterilerimizdensiniz!" demişti Sangwon. "Biliyorum yalnızca 'öylesine' bir parti demiştiniz fakat meraklanmadan edemiyorum Dr. Park. Cidden öylesine mi? Yalnızca dört kişi için bir parti mi?!"

"Ah Sangwon, Jimin. Çok şapşalsın, hala daha bana Doktor deyip duruyorsun. Sadece Jimin demen yeterli!" gülüp şakacıktan Sangwon'a vurdu Jimin. "Ve evet! Dört kişilik bir parti! Ha 100 kişilik ha 4 kişilik, parti partidir! Ben yalnızca sevdiğim insanlarla keyifli güzel bir gece geçirmek istiyorum! Hepsi bu!"

"Siz benim için daima Dr. Kim ve Dr. Park'sınız!" güldü Sangwon. Jimin de bunun üzerine kıkırdamıştı, iki adam mutfağa doğru ilerlemeye başlamış, planları üzerinde konuşmaya devam etmişlerdi. Menünün üzerinden geçmişler, Jimin o gece önceden şef tarafından hazır edilmiş olması için menüdeki birkaç yemeği seçmişti. Mekandan ayrılmadan önce, her şeyi ödedi.

a Dose of SaltHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin