arkadaşlar yorum yapsanıza küsücem artık ama ya😔 kendi kendime takılıyor gibiyim resmen:')
procurement
"Artık 3 Jinhyuk tanıyorum!" demişti Dr. Jung Hoseok neşeyle, kahvesini yudumlarken. Hoseok, Jimin ve Yoongi pulmonolog iş arkadaşları Dr. Choi ile birlikte kahve molası vermiş, bacaklarını açmak için lobiye gittikleri yolda, beraber koridorda turluyorlardı.
Bu esnada sırasıyla; hastanenin en kritik hastalarından biri hakkında tıbbi bir konuyu, daha sonra Gangnam'daki en iyi haejan gook restoranını, ardındansa Nintendo Switch'i -çünkü Hoseok; Namjoon ve Yoongi'yi almaya ikna etmişti ve bu sıralar boş günlerinde tıpkı çocuklar gibi habire bu oyunu oynuyorlardı- tartışmışlardı ve şimdiyse konu, isimlere gelmişti.
"Yaygın bir isim zaten." kıkırdamıştı Dr. Choi Jinhyuk.
"Aynen öyle." gülümsedi Jimin.
"Baban," demişti Dr. Jung, Jimin'e bakıp, ardından devam etti. " üniversiteden bir arkadaşım ve şimdi de siz Dr. Choi!"
"Ah evet. Başkan." Soğuk kahvesinden büyük bir yudum alıp elindeki bardağı, içeceğinin çoğunu bitirdiği hissetmek istercesine sallamıştı Yoongi.
"Burayı nasıl buldunuz peki Dr. Choi? Büyük şehirde hayat nasıl?!" samimi ilgiyle sormuştu Jimin. Övünmek gibi olmasındı ama, Seul'de ne yapılabileceğini ve en iyi mekanları oldukça iyi bilirdi. Bu şehre yabancı, yeni gelen insanlara öneride bulunmayı ve hoş karşılanmış hissettirmeyi severdi.
"Eh, yani.. Pohang'ın küçük kırsal bir kesiminden geldiğimi göz önünde bulundurursak, rüya gibi bir şehir!" Jinhyuk kahkaha atınca diğerleri de eşlik etti.
"O kadar kötüydü yani, huh?" diye sordu Yoongi.
"Aşırı aşırı... sessiz ve aşırı sıkıcıydı? Haha. 60 yaşında bir emekli için oldukça güzel bir yer olsa da 20lerinde, 30larında insanlar için pek de güzel sayılmaz. Bulunduğum hastaneyi klinik sayıyorum, o kadar küçüktü hani. Eski ve hoş bir yer fakat ben orda doğup büyüdüm, orda okudum, stajyerlik ve asistanlığımı orda yaptım... yani anlayacağınız, büyük bir şehire gelmiş olmaktan memnunum."
"Aşırı sıkı- sessiz bir yerde yaşamayı hayal bile edemiyorum." Pohang yerlilerini aşağılıyormuş gibi anlaşılmaya müsait kelimesini düzelterek söylemişti Jimin.
"Kesinlikle Seul'den çok farklı... Öyle ki hala işe gelip gitmekten, şehre alışmaya çalışmaktan doğru düzgün bir şeyler bile yapamadım geldiğimden beri."
"Dışarı çıkmalıyız!! Bir şeyler planlayıp Dr. Choi'ye Seul'de gece hayatı nasıl olurmuş gösterelim!!" heyecanla söylemişti Hoseok.
"Çok sevinirim!" içtenlikle gülümsedi Jinhyuk. "Dr. Park öneri konusunda bir marka olduğunuzu duymuştum!"
"Yanılmıyorsun!" genişçe gülümsedi Jimin.
"Önerilerinize açığım. Burayı pek biliyor sayılmam haha. Bana etrafı tanıtmalısınız!"
"Aynen öyle! Dr. Park herkesi ve her yeri bilir. Aslında o ve Taehyung. Bu ikisi.. tüm keşfedilmesi gereken yerleri, barları, lüks mekanları, turistik yerleri, restoranları ve daha sayamadığım pek çok yeri bilir. Nasıl bu kadar meşgul olmanıza rağmen bu kadar yer bilebiliyorsunuz aklım almıyor!" dedi Hoseok.
Yoongi de gülüp katılırcasına kafasını salladı.
"Yalnızca, üniversitede mottomuz, çok çalış çok eğlen'di diyelim." yaramaz bir ifadeyle sırıttı Jimin. "Her konuda, eğlence de dahil olmak üzere, %100 verim almamız gerektiğine inanıyorum. Hatta ne var biliyor musunuz, yalnızca üniversitede değil hayatta da mottom bu. Fakat.. yaşlandığımdan olsa gerek, artık partilediğimde akşamdan kalmalığım eskisi gibi bi sonraki gün geçmek yerine üç gün kadar sürüyor! Hahaha!" dört doktor, kaçınılmaz yaşlanmaları hakkında Jimin'in haklı tespitine birlikte kahkaha atarak gülmüşlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
a Dose of Salt
FanficJIKOOK Park Jimin; ünlü Kardiyolog, bir dahi, medikal deha, hastanedeki en iyi cerrah. Kibar, arkadaş canlısı, yakışıklı ve sabırlı. Ve bunların yanında hastane yöneticisinin oğlu. Fakat bunu henüz kimsenin bilmesine gerek yok. Çünkü şimdiye kadarki...