Bölüm şarkıları: Pinhani-Yitirmeden, Cem Karaca- Bu Son Olsun
•
"Neredeyiz biz? "
"Uyuyalı ne kadar oldu ki daha.. "
"Ha? "
Güldü Nefes.
"Evimdesin. "
Elinin üzerindeki elini çekti, canını yakmaktan korkarak kalbine götürdü.
"Ben de öyle. "
Yorgun yüreğine bir ateş düştü Tahir'in. Ölümün kıyısında bir şeyleri açıklığa kavuşturmak kolaydı. Ölmekten, sevdiğinin dizlerinde ölmekten, sevdiğiyle bir ihtimal edinemeden ölmekten çok daha kolaydı. Şimdi ise boynundan yukarı bir sıcaklık yükseldiğini hissedebiliyordu.
Anladı uyandığını, ayıldığını, yaşadığını.
İç çekti ellerine bakarak. Gözlerini heyecanla Nefes'e çevirdi."Yaşıyorum.. "
"Haydaa. "
Elini bir diğerinin üstüne koyup gülmeye devam etti Nefes.
"Kafan iyice gitmeye başladı, korksam mı ne yapsam? "
"Yok, daha değil. "
Nefes başını doğrulturken, o da gözleriyle takip etti, en son, yorgun baksa da parıltısını gizleyemediği gözlerinde durdu.
Bunca acıya rağmen hala nasıl yeşil gözlerinde hayatı taşıyabiliyordu?
Varlığını hissettiği an yaşadığını kavramasına bakılırsa, belki de o, yeşil gözlerine baktıkça hayat buluyordu."Ama ne bileyim.. Kurşun neyse de, o mutluluktan sağ çıkamam sanıyordum. "
Birkaç saniye ne demek istediğini anlamak için bekledi, sonra daha büyük gülümseyerek elini sarstı. Bahsettiği, boş sokakta yaralı yatarken yaptığı itiraftan sonra Nefes'in de söyledikleriydi.
"Saçma saçma konuşuyorsun hala. "
"Yalan değil. Yaşıyorum diyorum, oradan anla. "
"Güldüğüme hiç bakma. Ben de hayata yeni yeni dönüyorum sayılır. "
"Öyle mi? "
"He Tahir, öyle! "
Gülüşü gölgelendi Tahir'in, gözleri kısıldı.
"Ben içerdeyken neler oldu? "
"Çok şey.. "
Eli Nefes'in yanağına gitti. Kıyamayarak dokundu, gözleri yüzünde gezindi.
"Yüzün.. Şuna bak, sesin nasıl gitmiş. "
"Seni benden almışlar, sessiz sakin otursa mıydım? Aa, tamam, şimdi iyiyim. Sen peki? Uykun var mı? Uyusan iyi olur aslında. Mete'lere de haber verdim. O da Salih abi'yi arayacaktı. Aslında onda araba varsa şimdiye gelmeleri gerekirdi ama.. Sen burada değil demiştin, değil mi? Dönmüş müdür acaba? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİLUN
Teen FictionOradasın, biliyorum. Onu tanıyor musun? Kendini tanıyor musun? Görmek mi istiyorsun, bakmak mı? Bulmak mı, aramak mı? Unutmamak mı, yoksa hatırlamak mı? Cevabı hala bilmiyor musun? Uçurumlar silinsin aklından, kanatlar. Kapılar ve anahtarlar. Bir is...