Bölüm Şarkısı: Mabel Matiz - Gök Nerede
•
Titreyen eli duvara tutundu. Başını, fark ettirmeyecek kadar ufak çıkararak baktı, ona yarı dönük duran bedene. Derin bir nefes alarak ortaya çıktı. Ayakları yerdeki taşları, camları ezerken karşısındaki de sese dönmüştü.
"Okan.. " dedi çekinerek. Ona bakan gözlerde cılız bir ateş yanıyordu. Yanıltıcıydı. Kızıltepe'nin gözlerindeki sessiz yangının tehlikesini öğreneli çok olmamıştı.
Bir şey söylemeyip, birkaç hızlı adımda yanına geldi Okan. Tamay geldiği tarafa geri dönecek gibi olduğunda kolunu tuttu.
"Korkma, Eylül. Konuşmak için daha güzel bir yer arayacağız sadece. "
"Okan.. "
"Gel, Eylül. Gel. "
Eli kolundan eline kaymış, peşinden sürüklüyordu Tamay'ı. Harabenin etrafını dolaşıp arkadaki ormana girdiğinde, kızın, elinin arasındaki elinin titremeye başladığını hissetti Okan. Çok ilerlemeden bıraktı elini.
Hızla nefes alıp veriyordu Tamay, ona sırtını dönen Okan'ın hareketlerini takip ederken.
Birbirlerinin hayatını öğrenmişlerdi artık. Tamay ne olduğunu biliyordu da, Okan ne var sanıyordu?
Etrafına baktı Tamay, korkarak. Koşmaya başlasa, bir umut, onu atlatabilir miydi? Geçmişi bu denli karanlık olan Okan Kızıltepe, onu elinden kaçırır mıydı?
"Ne diyeceğim ben şimdi abime? "
Başını hızla kaldırıp Okan'a baktı Tamay.
"Sevgilim ajanmış, mı? "
"Ajan mı? " dedi, kaşlarını çatarak.
"Hiç hoşlanmıyorum Eylül, biliyor musun? Yine beceremedim, demekten hiç hoşlanmıyorum. Abi gel, bir kez daha arkamı sen topla, demekten. Ayağımıza yük bağlayan olmaktan hiç hoşlanmıyorum! Ama sen! "
Okan işaret parmağıyla omzunu dürttüğünde gözlerini kapattı Tamay.
Oraya giderken nasıl sessizce uzaklaşacağını hesap ediyordu. Şimdi Okan, nereden biliyordu kim olduğunu? Nasıl anlamıştı? Başka ne biliyordu? Bir kez daha etrafına baktı. Çıkar yol yok muydu?
"Elinde ne var? "
"Ne? "
"Elinde hangi bilgiler var! "
"Hiç.. Hiçbir şey. "
"Kime gönderiyorsun bulduklarını? Kim için çalışıyorsun Eylül? "
"Hayır! Hayır, bak, Okan.. Öyle bir şey yok. Bir dinle beni- "
"Sus! Gördüm her şeyi! "
"Ne gördün Okan? "
"Kimliğin, Eylül. Kimliğin. Ama sahtesini göremedim. Tamay diye gezerken üstünde nasıl tek kimlik taşıdın, onu da sen anlatacaksın artık. "
Yutkundu. Abisinden kaçmak için değiştirdiğini söyleyebilir miydi? Bu dakikadan sonra kendisi kurtulamadığı gibi, bir de abisi olduğu ortaya çıkardı.
"Yok öyle bir şey. " demeyi seçti, aklından geçen onca şeyin arasından. Başını ağır ağır salladı Okan gülerek. Etrafa bakındı, beline uzanıp hızlı davranarak silahını çıkardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİLUN
Teen FictionOradasın, biliyorum. Onu tanıyor musun? Kendini tanıyor musun? Görmek mi istiyorsun, bakmak mı? Bulmak mı, aramak mı? Unutmamak mı, yoksa hatırlamak mı? Cevabı hala bilmiyor musun? Uçurumlar silinsin aklından, kanatlar. Kapılar ve anahtarlar. Bir is...