B.9 | Işığını Arayan

1.4K 101 221
                                    

Bölüm şarkısı: Melike Şahin, Gazapizm - Olur Mu


"Hah. Bak bu açı güzel. Mete makineyi oynatmadan tam bu açıdan çek beni tamam mı? "

"Kız, bak bi. "

"Ya dur açı bozulmasın, gel al makineyi. "

"Ya bi baksana! "

Fotoğraf makinesinden çekti yüzünü, ve Meteye döndü Ezgi. Flaş patlamadan önce gülümseyişini yetiştirebilmişti. Mete sırıtırken, Ezgi koluna vurmak için yeltense bile yüzündeki ifadeyi bozamıyordu.

"Napıyorsun ya! "

Birkaç poz daha çekip çevirdi telefonunu Mete. O anda, kafeteryanın girişindeki üç kız yakalanmıştı bu kez çekim açısına.

"Nefes yengeme bak.." dedi hayranlıkla. Kamerayı video moduna aldı.

"Kimin yengesi bu? " diye bağırarak ekranı yalnızca Nefesi alacak şekilde yakınlaştırdığında, Nefes de üstüne alınmaya korkarak onlardan tarafa çevirmişti başını.

"Bu benim yengem, devremin se- Ah! "

Tahir'in, yakasını çeken ellerinden güçlükle kurtardı kendini.

"Ne yapıyorsun ya manyak! "

"Çağırma lan, nolur. "

"Şş! "

Birtakım anlamsız hareketlerle susturdu Tahir'i.

"Çok sinirliyim sana devrem. Bunca zaman gizlice sevip gel bizim yaptığımız imalara kız, itiraf ettikten sonra söylediklerimize kız.. Ne zaman yengem olacak benim ya! "

"Gidiyorum ben.. "

Tahir kalkmaya yeltendiğinde, bu kez Ali iterek geri oturttu.

"Sen nereye gidiyorsun şimdi? Otur şurada. "

"Hele bir git, bak napıyorum. "

"Bakamam ki. "

"Tahir salak salak utanma, deli etme beni. "

Bir önceki gece eve geldiğinde, Mete de yarı uykulu, acıkıp mutfağa girmişti. Ağzına bir şeyler tıkıştırırken, öylesine,

"Müdür naptın? " diye sormuş, kendini dalgınlıkla kanepeye atan Tahir'den,

"Aşık oldum. " cevabını almıştı. O gece uyuyabileceğini zaten düşünmüyordu ama bunun Mete'nin sevinç cümleleri, söylenmeleri, soruları ve biraz daha sevinmesiyle olacağından haberi yoktu.

"Yenge! " diye seslendi Mete, sesini daha da yükselterek.

"Nefes yenge! Nefes Zor- "

Tahir yumruk yaptığı eliyle yüzünü kapatmaya çalışırken, etrafa bakmadan yanaştı masalarına Nefes.

"Allah aşkına bağırma. Tamam yanındayken söyle, bir şey demeyeceğim. "

"Söz mü- ah! Tamam tamam. Otursanıza yenge. "

Telefonunu masaya bırakıp, az önce ayağına basan Tahir'in kolunu çimdikledi. Tahir aniden kıpırdanınca ona döndü Nefes merakla. Tahir ise gülümsemekle yetinerek başını eğdi.

"Devrem napıyorsun ya, Allah aşkına. Esat'a baksana, o hiç utanıyor mu? "

"Ben ne alaka şimdi? "

"Şeyi diyorum sarışınım. "

İşaret parmağıyla, gizlice Günce'yi gösteriyordu.

"Tom Riddle'ın güncesini diyorum. "

BİLUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin