B.7 | Ev

1.3K 102 181
                                    

Bölüm şarkısı: Sezen Aksu - Unuttun Mu Beni


"Bu it seni rahatsız mı ediyordu sürekli kardeşim? "

"Yok.. Ayrıldıktan sonra devamlı aramaya başladı. "

Başını salladı Salih, Günce'nin söylediğiyle, ve hemen yanında oturan Esat'a çevirdi bakışlarını.

"Şerefsize bak. Ayrılmanın nesini anlamadı? "

Omuzlarını kaldırıp indirdi Günce.

Birkaç saniye boyunca, ilk kez hastanede gördüğünde dışarıdan fazla sert görünen Salih'e baktı Nefes. Baktı, ön yargısından utandı. Şimdi düşünüyordu da.. Onu o akşam gördüğünde bir an için aklından, Tahir'i dövenlerden biri olduğu bile geçmişti.

Bakışları bardaktan tam karşısında oturan Tahir'e kaydığında, göz göze gelmekten korkarak kaçırdı gözlerini.

"Ee, siz tanışıyor musunuz? " dedi Salih, tekrar Esat'a dönerek.

"Ben bu kardeşi tanıyorum bir tek, hastaneden. "

Şimdi ufak bir tebessümle Nefes'e bakıyor, onu işaret ediyordu. Şimdi hiç de karanlık görünmüyordu. Hafifçe gülümsedi Nefes de.

"Yok abi tanımıyordum. "

"Biz de bir tek Nefes yengeyi tanıyoruz abi, devrem sağolsun.. "

Salih'in bakışları tekrar ona döndüğünde, şaşkınlıkla Mete'ye baktı Nefes. Bunu sürekli dile getirmek zorunda mı hissediyordu kendini?

"Yenge mi? Nefes? "

Elif bozuntuya vermemek için gülümsemeye devam ederken, daha da telaşlandı.

"Yok yok.. Yenge yok. "

Hızlıca etrafına bakındı. İşin içinden nasıl çıkacaktı?

"Bizim bir sınavımız vardı, değil mi? Unutuyorduk az kalsın. Hadi, biz ona gidelim. "

Apar topar eşyalarını sıkıştırdı kollarının arasına ve sandalyesini gürültüyle itip ayağa kalktı.

"Teşekkürler hepinize, gerçekten. Çok memnun oldum. "

Kızlar çoktan uzaklaşmaya başlarken bir an Tahir'e baktı Nefes, daha sonra da dönüp arkadaşlarına yetişti. Amfiye girdiklerinde dersin henüz başlamadığını görüp rahat bir nefes alarak kapıya yakın bir yere geçtiler. İfadesiz bakışlarını sırada bir noktaya sabitleyen Günce'nin omzuna kolunu atıp hafifçe kendine çekti Nefes.

"Şşt! "

Dalgınca çevirdi gözlerini.

"Hı? "

"Daha iyi misin? "

Elif çantasından su şişesini çıkarıp uzattığında, titreyen parmaklarıyla kapağını açtı. İç çekip omuzlarını düşürdü.

BİLUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin