B.11 | İsimsiz Hisler, Issız Vadiler

1.4K 100 166
                                    

Bölüm şarkısı: Manuş Baba - Haberin Var Mı

Salondaki masanın etrafında dönüp duran adam, birkaç saniyede bir sıkıntıyla iç çekiyordu. Anahtar sesiyle hızla evin girişine yürüdü, aralanan kapıyı tamamen açtı.

"Asiye? " dedi merakla.

"Neredeydiniz sabahın köründe? "

Kızının, tuttuğu elini öne uzatarak geçmesine yardımcı oldu kadın.

"Günaydın baba. "

"Günaydın benim balım, günaydın. "

Kızının kolları beline sarılırken, eğilip, okşadığı saçlarına bir öpücük bıraktı adam.

"Baba biliy-"

"Doğru odana kızım, haydi. " dedi kadın hızlıca.

"Formanı giyip gel. Kahvaltı hazır olur birazdan."

Küçük kız cümlesinin yarıda kesilmesiyle kollarını babasından ayırdı, başını sallayıp koşarak yukarı çıktı.

"Asiye? "

Kadın duymazdan gelerek merdivenlere koşan kızının tersi yöne giderken, bu kez içeri giren iki gence döndü adam.

"Murat, Fatih? Neredeydiniz oğlum bu saatte? "

"Hiç, abi. Bir işimiz vardı. "

"İşiniz? Dördünüzün de? "

Montlarını çıkarıp astılar, tekrar abilerine döndüler. Başlarını sallayıp, bir şey demeden yanından geçip, bir an elini duvara yaslayıp bekledi. Herkes bir bir odasına gittiğinde, o da tekrar salona döndü. Asiye de oradaydı, aceleci hareketleriyle, mutfak ve salon arasında gidip geliyordu.

"Asiye? " dedi yutkunarak. Buharı çıkan bardağı masaya bıraktı kadın, ve soğuk bakışlarını adama çevirdi.

"Tahir geldi, değil mi? "

Bir an duraksasa bile tekrar mutfağa döndü kadın.

"Nereden anladın? "

"Gözlerin.. Suçluyor yine beni. "

Dudaklarını birbirine bastırdı. Bir şey söylememek için zor tutuyordu kendini. Adam ise masaya dayandı, bir kez daha iç çekti. Tahir'in ismini kullanmak dahi içinde sarsıyor, bedenini güçsüz bırakıyordu.

"Burada mı? "

Çay bardaklarını dizdiği tepsiyi de sertçe masaya bıraktığında, gözlerinde çakan şimşek, bardakların şangırtısının da önüne geçti.

"Diyelim ki burada.. Ne yapacaksın? "

Bu kez o, Mustafa'ya doğru bir adım attı.

"Gidecek misin yanına? Hoşgeldin deyip sarılacak mısın? Peki o? O sarılacak mı sana? "

"Sarılmaz, biliyorum. "

BİLUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin