Bölüm Şarkısı: Emre Aydın - Çocuğum Belki
•
"Tahir bey, hazır mısınız? "
Yan masadan onları izleyen Nefes'e son kez gülümsedi Tahir. Omuzlarını dikleştirdi ve başını salladı.
"Hazırım. "
"Neye hazır olduğunuzu biliyor musunuz? "
"Hayır. "
"Sormamış Nefes'e, saf. " diye fısıldadı Elif, Günce'ye yaklaşarak. Yüzünü çevirip kıkırdadı Günce.
"Değil mi.. Neyse. Tahir bey, sınavımızın adı EBS. "
"Peki.. "
"Açılımını biliyor musunuz? "
"Hayır. "
"Neden sormuyorsun o zaman! "
Masaya oturduğundan beri başını evet ya da hayır biçiminde sallasa da, dik duruşunu ve ifadesiz yüzünü bozmamıştı. İlk kez tökezlediği o ana kadar. Bir anda kaşları, itiraz eder gibi büzüldü.
"Kızdırırsam eksi puan olur diye. Niye kızdın ki? "
"Kızmadım! "
"Günce.. Biraz kızdın sanki. "
Derin bir nefes alıp Elif'e döndü Günce, ve gülümseyerek başını geri Tahir'e çevirdi.
"Kızmamıştım ama, neyse.. Başlamadan önce aramıza yeni katılan Ezgi hanıma hoşgeldiniz demek istiyorum. Hoşgeldiniz. "
Elif ve Tahir'e de söylemesi için kaşlarıyla işaret verdi.
"Hoşbuldum. "
"Ben? Bana hoşgeldin yok mu? "
"Hayır Mete bey. Git diyoruz gitmiyorsunuz iki saattir. "
"Ayrıca Tahir beyin arkadaşı olduğun için burada durman doğru olmaz. Hadi, naş. "
"Kırıcısın ve cümlenin yarısından çoğunda resmiyeti bozdun Günce. "
Bir anlığına içindeki söylenme isteğine yenik düştükten sonra hemen tatlı haline geri döndü.
"Hiçbir şeye karışmayacağım. Sesim de çıkmayacak, söz. Devremin şu halini göreyim bana yeter. Nolur. Nolur nolu- "
"Aaa, ama! Tamam! "
Kabul et gitsin, der gibi başını oynattı Elif. Bunun üzerine Günce işaret parmağını uzattı uyarırcasına.
"Sessiz olman şartıyla. "
Hevesle başını salladı Mete. Tahir'in git der gibi oynattığı başına karşılık omuz silkti, çenesini, yumruk yaptığı iki eline yasladı.
"Evet, nerede kalmıştık? EBS'nin açılımı Enişte Belirleme Sınavı'dır. Sözlü sınavınız başlamıştır, başarı- "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİLUN
Teen FictionOradasın, biliyorum. Onu tanıyor musun? Kendini tanıyor musun? Görmek mi istiyorsun, bakmak mı? Bulmak mı, aramak mı? Unutmamak mı, yoksa hatırlamak mı? Cevabı hala bilmiyor musun? Uçurumlar silinsin aklından, kanatlar. Kapılar ve anahtarlar. Bir is...