Bölüm şarkısı : Feridun Düzağaç - Kül
•
Üç kez tıklat.
Tırnaklarınla iki kez vur.
Tırnağını yana doğru sürükle.
Ve üç, iki.. Bir.Siyah çelik kapıyı araladığında, gün ışığına karşılık gözlerini kıstı, kapıdan başını çıkaran adam.
"Buyur, kime baktın? "
Hırkanın şapkasını sıyırdı saçlarından. Karşısındaki adam kapıyı açmamakta ısrar eder gibi bekliyorken,
"Of aç şunu abime geldim. " diye çıkıştı.
"Orhan abiye mi? Koçum ben çıkaramadım seni, onu nasıl yapacağız? "
Bir kez daha oflayıp başını geri attı. Sağ ayağıyla yerde ritim tutarken tok sesi etrafta yankılandı.
"Hilmi! Bak buraya! "
"Okan abi? Geldim ab-oğlum açsana şu kapıyı! Okan abi hoşgeldin, buyur. "
Adam kaşlarını anlamsızca çatarak kapıyı açtı, hatada bulunduğunu düşünerek geri çekilip kapının ardına sindi. Okan ise hedefinden şaşmayan adımlarını depodan içeri atıp durdu, ellerini beline yerleştirip etrafa bakınmaya başladı.
"Bu beni neden içeri almadı Hilmi? "
Bir adım arkasından Okan'ı takip eden Hilmi, bir an dönüp üzüntüyle baktı hala kapının yanında bekleyen adama.
"Geçen gün başladı işe abi, hani sen de uzun zamandır gelmiyorsun ya.. Ama bir daha olmaz, öğretiyoruz her şeyi. "
Tek kaşını kaldırarak o da Hilmi'nin baktığı yöne döndü, başını sallayıp içeri doğru yürümeye başladı.
"Abim burada mı? "
"Burada burada, odasında. "
Bir kez daha başını sallayıp geniş koridorun sonundaki odaya girdi.
"Süre doldu canım, çok geç. "
Rahat hareketlerle odanın içinde dolaşarak bir yandan da ürkütücü sakinliğiyle telefonda konuşan adam, kapının tıklatılmadan açılmasıyla hızla o yöne döndü.
"Hiç rahatsız olma. " diye mırıldandı Okan ve üstündeki bakışlarla masanın önündeki koltuklardan birine yayılarak ayağını, bacağının üstüne attı.
"Laf kalabalığı yapıyorsun, bunalıyorum.. Bugün adamlarım gelir görüşürsünüz canım benim. "
Telefonu kapatıp ceketinin cebine sıkıştırdı, masasına geçti.
"Ooo Okan bey. Siz uğrar mıydınız buralara ya? "
"Yapacak bir şeyim olmayınca bir geleyim dedim."
"İyi, hiç değilse yolu unutmamışsın. "
"Abi.. "
"Sus lan tamam! Napıyorsun, var mı okulda sıkıntı? O çocuk bulaşıyor mu hala? "
"Arada oluyor tabii, olsun da zaten. Canım sıkılıyor onu dövmeyince. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİLUN
Teen FictionOradasın, biliyorum. Onu tanıyor musun? Kendini tanıyor musun? Görmek mi istiyorsun, bakmak mı? Bulmak mı, aramak mı? Unutmamak mı, yoksa hatırlamak mı? Cevabı hala bilmiyor musun? Uçurumlar silinsin aklından, kanatlar. Kapılar ve anahtarlar. Bir is...