Bölüm Şarkısı: Günyüzü - Gelino
•
Ağzındaki lokmayı yanağına sıkıştırıp, ellerini birbirine kavuşturdu Mete. Gözlerini kıstı, görüş açısına giren simayla sinsice gülümsedi.
"Hmm. Bad boy kaplan, avını gözüne kestirdi. "
Tahir tezgahtaki tepsilerden bir tane alıp Nefes'in arkasından yaklaşırken, Mete'nin baktığı yere bakıp güldü Salih de.
"Bitmedi yenge hevesin. Ne zaman rahat bırakacaksın şu çocukları? "
Omuz silkti Mete, doldurduğu kaşığa doğru yaklaşırken.
"Mürüvetlerini gördüğümde.. "
"Hey Allahım ya.. "
"Tahir Nefes'i seviyor Salih abi. Hoşlantı olmadığının farkındasın, değil mi? "
Ciddileşerek ona doğru döndü Salih.
"Bir süre için birisi olduğundan şüphelenmedim diyemem. Nefes'i ilk gördüğümde de o olduğunu anlamadım. Ama şimdi.. "
İç çekti, onu dikkatle dinleyen Salih'e döndü.
"Görmek zor değil. "
"Çok canları yanacak.. "
"Bana hak veriyorsun sanmıştım? "
"Verdim zaten. Ama bir yangının ortasındalar, bunu unutma. Kapılıp gidecekler. "
Başını salladı. Yemeğiyle oynarken,
"Asıl şaşırdığım.. " dedi.
"Devremin bu sürecin içinde olması. "
"O ne demek? "
"Ne bileyim.. "
Yüzünü asıp sesini sertleştirdi.
"Kaç kez görmek lazım anlamak için? "
Salih gülerek omzuna vurduğunda o da taklidi bırakıp güldü.
"Öyle diyordu, salak herif. Şimdi bak.. Önce kavga ettiler, sonra arkadaş oldular, şimdi de Tahir onu sevdiğini anladı. "
Durdu Salih. Başını çevirip Tahir'e baktı.
Aşkı ilk gördüğünde tanıyacağını düşünüyordu. Nefes'i ilk gördüğünde de bir şeyler hissetmişti. Aşk değildi.. Evet..Bu yüzden kavga ettiklerinde boşluğa düşmüştü. Düşündüğünden farklı biri olduğu için. Tahir Nefes'e, kendini affettirdiği gün aşık olmuştu.
Güldü hafifçe. Şimdi taşlar biraz daha oturmuştu. Başını salladı, kafasını dağıtmak için omzunu Mete'nin omzuna çarptı. Mete kaşığındaki çorbaya uzanmıştı ki, geri tepsiye döküldü.
"Pişt. "
Başını iki yana salladı Mete. Gözü hala yemeğindeydi. Dikkatle bir kaşık daha çorba aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİLUN
Teen FictionOradasın, biliyorum. Onu tanıyor musun? Kendini tanıyor musun? Görmek mi istiyorsun, bakmak mı? Bulmak mı, aramak mı? Unutmamak mı, yoksa hatırlamak mı? Cevabı hala bilmiyor musun? Uçurumlar silinsin aklından, kanatlar. Kapılar ve anahtarlar. Bir is...