19... BURUK MUTLULUK

305 176 18
                                    

Esila ve Ömer'in konuşmasının ardından kısa bir zaman geçmişti..

Esila; yaşadığı herşeye rağmen mutluydu, hayatı boyunca yaşadığı en güzel mutluluğu yaşıyordu..

***

Esila'nın
bir yani buruk , bir yani eksikti...

Bu Esila'nın canını çok aşırı derede de acıtıyordu...

Ne kadar belli etmemeye çalışsa da olmuyordu...

Hissettiriyordu yaşadıkları Esila'ya kimsesiz yanlız başına olduğunu..

***
Bir ailesi yoktu annesi ,babası, abisi ,kardeşi, amcası ,dayısı, onu sahiplenecek koruyup kollayacak akrabası yoktu tek başınaydı..

***

Her zaman tekti...
Okula başladığında, bittirdiginde, mesleğini eline alıp işe başladığın da, üzgün olduğun da, mutlu olduğun da, güzel anılar biriktirecek
kimsesi yoktu hep yanlızdı...

***

Esila günlüğüne bunları gözyaşları ile
yazarken Kevser'e yakalanmıştı, ne yapacağını bilemeyerek günlüğünü saklamaya çalışsa da

Kevser Esila'ya yaklaşarak

" Esila " demişti ama bu deyiş normal değildi Kevser için, biraz bıkkınlık biraz hüzün, biraz acı biraz da yanlızlıktı aslın da... çünkü ne zaman Esila'nın canını yakacak bir şey olsa alıyordu o defteri kalemi eline, anlatmak yerine kendi içinde yaşıyordu acısını hep, yaraya derman bulmak yerine yarasını daha çok deşiyordu...

***

Kevser Esila'ya

" bıkmadın mi artık, hiç mi yük olmuyor ıçinde tuttukların, hiç mi dile gelmiyor hiç mi bırakmıyor seni "
Esila cevap vermemişti Kevser'e olumsuz anlamda kafasını sallayarak demişti diyeceğini, Kevser Esila'nın bu sessizliğine çok sinirlenmişti ve o sinirle arkadaşının elin de sakladığı defterini zorla alarak son yazdığını bulup okumuştu.
Ama okuduğuna pişman olmuş yüz ifadesi ile Esila'ya bakarak

" hani oraya yalnızım yazmışsın ya, beni koruyup kollayacak bir ailem Yok diye, güzel bir anı biriktirecek sevdiklerim yok diye ,merak ettim ya annen gerçekten yanın da olsaydı güzel anılarınız olacak mıydı, sana yaşattığı onca şeyden sonra saçlarını tarayıp okşayacak mıydı, hayallerini soracak mıydı, seni sevecek miydi ,elini tutucak mıydı , ya da sen ona onca yaşanılan şeylerden sonra anne demeyi geçiyorum sarıla bilecek miydin? Dur ben diyeyim tabi ki hayır. Esila ; çık artık şu hayal dünyandan ! Bırak unutmaya çalış onları öldü olarak say desem yapamazsın, gene alırsın defteri kalemi yazarsın sayfalarca, Esila yokluğunu hissettiğin kadın biliyor mu senin karanlıktan korktuğunu ? Yanlız uyuyamadığını , üvey baban olacak biçimsiz yaratığı demiyorum bile halan teyzen amcan artık kim varsa senin hakkın da birşeyler biliyorlar mi? Nasıl mutlu olduğunu sevdiğin renkleri, nasıl kitaplar okuduğunu, izlediğin filmler Esila kabullen artık seni seven bir ailen yok, zatan eğer sevselerdi göndermezdi seni yurda " ağlayarak demişti Kevser bunları..
Esila yüzü baş aşağıya eğik halde Kevser'in söylediklerine ağlıyordu ,artık dayanacak gücü kalmamıştı kaldıramıyordu canını çok yakmıştı Kevser'in söyledikleri...

PAPATYA  YAPRAĞI  ( DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin