Esila; Ömer uzaklaştıktan sonra zorla tutulduğu oda da çocuk gibi kendi etrafında dönerek mutluluktan dans etmeye başlamıştı ki , mutluluğu her zaman ki gibi kısa sürmüştü, çünkü Esila mutluluktan şarkı söyleyip dans ederken mutluluğunu bölen biri olmuştu...
***
Hakan bey Ömer'lerin uzaklaşıp gitmesiyle birlikte zar zor da olsa ayağa kalkıp eşi Havva hanıma seslenerek kendisini eve götürmesi için yardım etmesini istemişti...
***
Havva hanım Hakan beyin seslenmesiyle birlikte koşarak yanına gidip
" geldim Bey geldim "
" çabuk ol be kadın , zaten her yerim ağrıyor ölüyorum "
" geldim geldim koluma girebilecek misin bey "
" her yerim ağrıyor diyorum ne demek sen ne anlıyorsun söylediğimden"
" özür dilerim bey kusura bakma ne olursun "
Hakan bey Havva hanıma sinirle bakarak
" ben sana göstereceğim özürü de kusuru da , o zaman sen görürsün "
" bir daha olmaz bey afff eyleee cahillik ettim "
"Sus be kadın sus başım şişti borozan gibi çıkan sesinden"
" tamam bey sen bir daha konuşmama izin verene kadar da çıt çıkartmacağım " dedikten sonra eğilerek Hakan beyin ayakkabısının bacığısını çözüp ayağından çıkarttıktan koluna girerek eve getirmişti...
***
Havva hanım eve geldikten kısa bir süre sonra Hakan beyin yüzünde ki yaralarına pansuman yaparak , uyuyup dinlenmesi için oturma odasına yatak hazırlamıştı kı Hakan bey , Havva hanıma kızıp tersleyerek tokat atmıştı...
***
Havva hanım Hakan beyin kendisine attığı tokatla birlikte neye uğradığını şaşırmış vaziyette gözlerine bakarken ,Hakan bey Havva hanımın çenesinden sıkıca tutarak
" bak yüzüme , aç gözlerini kapatma gör bak senin or***pu kızın yüzünden ne hale geldiğini aç dedim sana gözlerini "
Havva hanım korkudan kapattığı gözlerini Hakan beyin zorlamasıya açtığın da , gördüğü şey yaradan ziyade şiddetli öfkeydi...
" senin or**pu kızın bunlara sebeb oldu "
" onun ne suçu var ,sanki Esila'm mı yaptı sana tüm bunları "
" hayır Esila yapmadı ama sebeb oldu yapılmasına o yüzden oda suçlu ve cezasını çekecek"
" kızım yapmadığı halde ,kızı mı neden suçlayıp duruyorsun suçu
olmadığı halde "" Bana bak kadın bunları Esila yapmamış olabilir, ama bana bunları yapanları başıma musallat ettiği için cezasını çekecek hanım efendi "
" ne cezası ne musallat etmesi ne diyorsun ne yapacaksın kızıma "
" kadın ya şimdi kendi isteğin ile susarsın ya da ben senin dilini keser öyle sustururum anladın mı ?" diye tehditkar konuştuktan sonra Havva hanımın yanından ayrılıp mutfağa giderek , Esila''yı esir olarak tuttuğu odanın anahtarını gizlediği yerden çıkarıp alarak , hızla bu akşam olanlar için Esila'nın yanına hesap sormaya gitmişti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PAPATYA YAPRAĞI ( DÜZENLENİYOR)
Teen Fictionher yeni bir umut icindi papatya'lar ; umudun tükenirse papatya'lar vardı. bir papatya yaprağı seviyor diyorsa umuttu kalbim için.. ama sevmiyorsa...