Sabahın ilk ışıkları ile birlikte uyanan Mukaddes hanım uzun zamandır hayalini kurduğu kahvaltıyı gerçekleştire bilmek için hazırlıklara başlamıştı bile çoktan, bu kahvaltı Mukaddes hanım için çok önemliydi sebebiyse uzun bir ayrılıktan sonra oğlu Ömer'le birlikte yapacak olmasıydı...
***
Bu yüzden hep oğlunun sevdiği kahvaltılıkları hazırlıyordu , kıymalı börek, taze sıkılmış portakal suyu, kızartılmış patates haşlama yumurta ve daha fazlası..
***
Mukaddes hanım oğlunun sevdiği herşeyi hazırlayıp tek tek masaya yerleştirdikten sonra,unuttuğu, eksik kalan birşey var mı diye masayı göz ucuyla yoklarken, masa da ekmeğin olmadığı fark etmişti...
***
Mukaddes hanım eline telefonu alıp
marketi arayarak ekmek siparişi vermeyi düşünmüştü ki ,marketin her zaman ki yaptığı gibi ekmeğin taze olanını değil de bayatını seçerek göndere bilir diyerekten düşünüp , kendi taze ekmek almak için fırına gitmeye karar vermişti...***
Mukaddes hanım o kadar titiz hareket ediyordu ki herşey de olduğu gibi ekmek almaya giderken bile oğlunu düşünüyordu, oğlu çıkardığı seslerden rahatsız olupta uyanmasın diye ses çıkarmamaya özen göstererek sessiz sedasız kapıyı açıp eline ayakkabısını alarak kapının eşiğinde giyerekten gitmişti ekmekgini almaya...
***
Ömer; sevdiği kadın ile sabah buluşacağı için, Esila'nın yanından ayrılır ayrılmaz sabah saat sekize alarm kurmuştu , bu kadar erken saatte alarm kurmasının sebebi ise sevdiği ile ilk buluşması olacaktı baş başa, bundan ötürü özen göstermek istiyordu giyiminin rengine renk uyumuna, saçına sakalına parfümüne herşeyine ;Ömer'in bunları yapabilmesi için uzunca süreye ihtiyacı vardı . çünkü ne geç kalmaya tahammülü vardı nede sevdiği kadını bekletmeye o yüzden hiç düşünmeden kalkıp hemen ışık hızı ile duşa girmişti, duşta yirmi dakika kaldıktan sonra hemen kıyafet dolabının yanına gelerek sevdiği kadının çok sevdiği renk olan parlament mavisi gömleğini eline alıp altına giyeceği pantolona baktıktan kısa bir süre sonra seçtiği krem rengi pantolonu eline alarak giyinmek için giyinme odasına gitmişti...
***
Esila gözlerini açtığında nerede olduğu anlamaya çalışırken ,yanın da bebek gibi uyuyan Kevser'i fark etmişti..
Onu rahatsiz edip uyandırmadan yataktan kalkarak banyoya gitmişti duş almak için...***
Bugün çok özel bir gündü o yüzden her zamankinden daha güzel olmalıydı,çünkü Ömer ile ilk buluşması olacaktı,Esila duşunu alırken bile hep bugünü hayal ediyordı ,acaba Ömer neler diyip , nereye götürecekti,neler yaşanacaktı diye düşünürken az kala ayağı kayıp düşüyordu...
***
Mukaddes hanım taze ekmeğini alıp evine gelmişti sonunda, ekmeği doğrayıp kahvaltı sofrasına koyduktan sonra tek bir şey kalıyordu oda Ömer'i uyandırmak...
***
Mukaddes hanım oğlunu uyandırmak için yukarıya odasının önüne gelmişti, kapıyı tıklatmak üzereyken kapının aralıklı olduğunu görmüştü, içeriye girmek yerine oğluna kapının arkasından seslenmeyi tercih etmişti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PAPATYA YAPRAĞI ( DÜZENLENİYOR)
Novela Juvenilher yeni bir umut icindi papatya'lar ; umudun tükenirse papatya'lar vardı. bir papatya yaprağı seviyor diyorsa umuttu kalbim için.. ama sevmiyorsa...