2...ilk görüş ; ilk bakış

823 572 24
                                    


Tarih=28/05/2011

GÜNLERDEN=PAZARTESİ

Yaşadığım yer büyük şehir değildi ama mesleğimden dolayı buradaydım, kabul ilk zamanlar çok zorlandım , yoruldum kaç defa gitmek istedim , ama gidemedim giderek hem mesleğimi tehlikeye atacaktım hemde burada ki küçük çocukları eğitimsiz bırakacaktım. Yapmak istedim yapamadım zaten. gitsem de kimin yanına kimin evine gidecektim üniversiteyi bile yurta okumuş biri olarak.

Ben ; Esila yaren kurt...

Kendi ailesi tarafından yurda bırakılan hiç arayıp sorulmayan ben.
Beni Yurda bıraktıkların da on üç yaşındaydım daha anne sevgisine ihtiyaç duyan ama sevgisiz büyüyen ben. Annem en son yaklaşık olarak 1 veya 2 sene önce aramıştı beni. Evet Aramıştı yanıma gelip konuşmak varken sarılmak varken öpüp koklamak varken , ben ona telefonda bunları söylerken o bana sadece şunları demişti.
"Esila hayırlı olsun üniversiteyi kazanmışsın, artık kendı hayatını kuracak yaşa gelmişsin; belki evlenir kendı aileni de kurarsın,,kuracaksın da zeten, annen olarak sana lâik gördüğüm kişiyle "Demişti; ben,Annem beni özlemiştir de aramıştır diye düşünürken annem beni evlendirme kararı alındığını söylemek için aramış ;hiç bana sormamıştı bile istiyor musun istemiyor musun diye.
Direk olarak kendı kendine benden habersiz aldığı evlilik haberini vermek için aramıştı, annemin bu yaptığı çok zoruma gitmişti söylediği herbir cümlesi, hançer gibi saplanmıştı yüreğime, geçmişte yaptıkları bile yakmamıştı canımı yakmamıştı...

***

Bu yaşıma kadar annemden uzakta ayrı yaşadım,ayrı  kaldığım her  geceyi   sanki  annem sabah  gelip  beni  alacakmış  gibi  hayal  ederek  geçirdim, hayallerim de  annem beni  hiç  böyle  almıyordu, hep  sarılarak  özlediğini  söyleyerek ,bıraktığı için  özür  dileyerek, koklayarak  alıyordu  ama  ben  kendimi  hayal kurup  kandırdığim  için  gerçekler  zor  gelmeye  başlamıştı  büyüdükçe...

***

Ben  büyüdükçe  hayallerim de  benimle  bırlıkte büyüdü  değişti, küçükken  tek  hayalim  annemdi  şimdiyse mesleğim...

***

Üniversiteyi  bitirmeme  iki  sene  kalmıştı   ve ne olursa olsun  hiçbir şeyin   hayallerime engel  olmasına   izin  vermeyecektim
o

yüzden yurt müdürü ile konuşup üniversitemi değişmeye karar verdim,

Çok uzaklara gitmek için yol aldım , eğer olduğum yerde kalsaydım nelerin olacağını biliyordum.

" müdüre  hanım  müsait misiniz  önemli bir  konu  varda  konuşmam  gereken "

" müsaitim  kızım  gelebilirsin, konu  neyle  alakalı  "

" hocam  hemen  yarın  başka  üniversiteye  geçiş yapmam gerekiyor, konu hakkında yardımcı olur musunuz"

"  hemen  yarın  mi,bu imkansız birşey en az  tahminimce  onbeş  gün "

" olmaz  benim  o kadar  vaktim yok "

"Yaren " kızarak  demişti

" hocam   kusara bakmayın  ama hemen  yapılmasını  istiyorum "

Mukaddes hanım  yaren'e  yaklaşıp  sakince

PAPATYA  YAPRAĞI  ( DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin