10...yeniden

688 561 48
                                    

Sevmeyi bilen güzel insanlar var ya hiç gitmesin uzaklara....
😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊
❤❤❤

Ömer Esila'yi kaçıran arabayı kıl payı kaçırınca polis olan kuzenini arayarak
takip cihazının konumunu nereyi gösterdiğini bulmasını istemişti

"Alo salih "

"Efendim kardeşim "

Ömer yorgun ve yaralı olduğu için konuşmakta çok güçlük çekiyordu

"Salih Esila "

"Ne oldu Ömer, anlat kardeşim "

"bana acil yardım etmen lazım "

" neler olduğunu anlat ömer , sen nerdesin, sesin neden bu kadar kötü geliyor "

"Korktuğum şey başıma geldi "

Ömer git gide daha da kötüleşiyordu, kan kaybından
bayılmak üzereydi


" kızı kaçırmak için tuzak kurmuşlar, yetişemedim kurtaramadım "

Salih Ömer'in sesinden anlamıştı birşeyler olduğunu ama Ömer Salih'e Esila''yi biran önce bulması için vurulduğunu söylemişti.

" Ömer sen iyi misin peki ? "

"Ben iyiyim, salih sana yalvarıyorum kurtar onu "

"Tamam sana söz veriyorum bulacağım ama ,sen nerede olduğunu söyle "

Ömer konuşmakta artık çok zorlanıyordu ,dayanamıyordu yaranın acısına,
gözleri kapanmak üzereydi, Ömer'in bu hâlini gören çevredeki insanlar da polisten korktukları için yardım etmeye çekiniyorlardı...

***

Ömer',den ses kesilince salih iyicene endişe etmeye başlamıştı

"Nerdesin ömer sesin neden bu kadar kötü geliyor lütfen cevap ver nerdesin "

Ömer son sözlerinden sonra baygınlık geçirmişti çok kan kaybettiğinden dolayı

"Salih beni Boş ver Esila, Esila'yi kurtar yalvarırım "

Ömer'in çevresi iyicene meraklı insanlarla dolup taşmıştı ama hiç kimse yardım etmiyordu korktukları için, ölüme terk etmişlerdi göz göre göre...

***

Kalabağın arkalarından bir kişi vicdanına yenik düşerek Ömer'e yardim etmek için koşarak yanına gelmişti ve hemen oracıkta yapılması gereken ilk yardımı yaparak Ömer'in yarasına müdahale etmişti...

" adam ölüyor burda siz dizi mi izliyorsunuz, yardım edin ambulans çağırın, birşeyler yapın, yapmayacaksanız defolun gidin "

Demişti sinirli biçimde kimseden çıt çıkamadığını görünce herşeyi kendi yapmıştı,

Ambulans gelene kadar kanayan yaranın üzerini kapatıp kanamayı durdurmaya çalışmıştı ama ise yaramamıştı,kanama devam ediyordu ve yaralı için zaman kaybıydı eğer vaktinde yetişemezse hastaneye ölebilirdi...

PAPATYA  YAPRAĞI  ( DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin