24...SENSİZ BEN

317 178 16
                                    

TARİH = 17 ARALIK 2016
CUMARTESİ


Dün ; tarih olup gitti
Bugün emanet
Yarın da gelir mi
Bugün gibi?

***

ŞİMDİ Kİ ZAMAN

Ömer ; odasının pencere kenarında oturup gökyüzünü izleyerek bugüne kadar yaşadığı en can yakıcı olayları düşünerek bu hale nasıl geldiğini soruyordu kendine peki gerçekten nasıl gelmişti ? en çok canını yakan, en çok göz yaşı döktüren, en dayanılmaz acı, nefesiz bırakan, uykusuz bırakan , terk edilme, bunlar mi sebeb olmuştu bu hâle gelmesine ?

Bi kırıcı söz, tokat, aldatılma , ayrılık ya da en kötüsü ölüm...

~~~~~~~

Ömer pencere kenarında oturup sevdiğine sesleniyordu gelmeyeceğini bile bile, hatta bazıları sankı sevdiği karşısın da gibi konuşup birşeyler anlatıyordu...

" ne çok şey sığdımışım yirmi dokuz senelik ömrüme değil mi, çocukluğum , okul zamanlarım, üniversite hayatım, mesleğim, ailem, arkadaşlarım, öğrencilerim, mutluluklarım, sevinclerim, göz yaşlarım, anılarım , hatıralar,ayrılıklar, ölümler, ve ; ve sen sevgilim " diyerek gülmeye başlamıştı ömer kendi kendine...


***

Salih kararsız kalmıştı zübeyde hanıma anlatıp anlatmama konusun'da,

" salih bey Özür dilerim ben haddimi aştım sanırsam Kusara bakmayın lütfen "

Salih kararını vermişti sonun da

" önemli değil zübeyde hanım benim karar vermem uzun sürdü sız Kusara bakmayın lütfen "

Zübeyde hanım tecessüm ederek salihe

" şey anlatacak mısınız "

" evet"

" dinliyorum "

" zübeyde hanım ömer aslın da "

Diye başlamıştı ki kapı çalmıştı ve içeriye hemşire girerek

" zübeyde hanım sizin özel olarak ilgilendiğiniz hastaya ilaçını vermek için gittiğim de odasın da bulamadım, her yere baktım yok, sanırsam hasta kaçmış "

Zübeyde ve salih hemşirenin söylediği ile şok olmuştu çünkü böyle birşey imkansızdı, ömer bu hâlde tek başına bir adım dâhi atamazdı...

***

Hastaneden kaçıp kurtulduğunu düşünen ömerin gideceği tek adresi vardı orası da sevdiğinin ona evet dediği cennetiydi...

"Papatyam bak ışte söz verdiğim gibi yeniden geldim seni bırakmadım karanlıkta, buraya seni korumak için geldim hem beljş6 biraz da sohbet ederiz ,geçen ki geldiğim de salih vardı rahat konuşamadık âmâ şimdi bak kimsecikler yok sadece ikimiz varız "

Diyerek kendi etrafın da dönerek konuşuyordu...

" hadi gel oturalım ben yoruldum, hem sana anlatacağım çok şey var çok "

PAPATYA  YAPRAĞI  ( DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin