18... DELİ DİVANE...

336 197 17
                                    

04/04/2012

ÇARŞAMBA

Büyük gün için sayılı günler kalmıştı, Ömer sevdiğine kavuşacaktı,yaşadıkları kötü ve zor gunlerin ardından, herşeyi geçmişte bırakarak yeni bir masal yazmak için adım atacaklardı...
Kimsenin kötülük yapmaya cesaret edemediği masal...

🐍🐍🐍

***

Ömer annesi ile konuştuktan sonra bu mutlu haberi sevdiğine vermek için koşarak çıkmıştı Evden...
Ömer o kadar mutluydu ki mutluluktan delıye dönmüştü sanki onu görenler aklını kaydettiğini düşünmüştü âmâ Ömer bu kötü düşüncelerin hiç birini duymayarak varmıştı sevdiğinin yanına...


Ömer tedirgilik ile bastığı kapının ziline bugün sevinçli haberi vermek heyecan ile basıyordu.

Ömer zile birkaç kez bastıktan sonra beklemeye  başladı...

***

Esila ve Kevser kahvaltılarını yapmış sofrayı toplamak üzereyken ,kapı çalmıştı, Esila gidecekken Kevser gitmişti kapıyı açmaya

" günaydın Ömer hoş geldin "

" hoş buldum Kevser Esila evde mi yoksa okula mı gitti"

" çok şanslısın Ömer valla , Esila bugün okula gitmiyor "

" iyi çok sevindim buna, "

" sebebini öğrensem, "

" tabi öğrene bilirsin ama ilk önceliğim Esila"

Derken Esila da onların yanına gelerek

" aaa Ömer hoşgeldin ,"

Ömer sevdiğini görünce sanki kalbi atmayı unutuyor, elini ayağı buz kesiyordu, sanki her gördüğün de ilk defa görüyormuş gibi hissediyordu,o kadar heyecan yapıyordu ki söyleyeceği cümleyi bile aklında toplayamıyordu, neden geldiğini unutuyordu o derece kalbini sarmıştı Esila'nın sevgisi...

Ömer'in Esila'ya vereceği  cevap" hoş buldum" olacaktı ama Ömer sevdiğini gördüğünde aklı kalmıştı ne  de atan  bir  kalbi ...

" şey b ben şey "

Kevser Ömer'in  Esila ile rahat konuşa bilmesi için onları yanlız bırakarak ayrılmıştı yanlarından...

***

Kevser'in gitmesiyle birlikte  basbaşa kalan  aşıklar birbirlerine  bakarak  gülmeye  başlamıştı

Esila Ömer'e  neden  güldüğünü sorduğun da Ömer  sevdiğine  sevdiği  ile  aynı  sebepten ötürü güldüğünü  söylemişti

" neden gülüyorsun "

" sen neden gülüyorsan o sebebten gülüyorum  bende"

Esila Ömer'e onun şuanki haline güldüğünü söylerek cevap vermişti Ömer ise

" ne varmış ki halim de papatya kokulum "

PAPATYA  YAPRAĞI  ( DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin