3...cennet kokusu gibiydi

801 572 26
                                    


Tarih=19/09/2011
Pazartesi
"Gece saat iki gibiydi ve ben hala uyumamıştım akılım da o vardı . adını bilmediğim için ona ben bir isim vermek istedim melek, belki onu bır daha görürsem adını öğrenirdim. çünkü güzelliği, yüzü aynı bır melek gibiydi ;acaba o da beni görüşmüş müdür ya da görse beğenir miydi sever miydi beni. Peki şu koca memlekette ben onu nasıl bulacağım,bulsam dâhi nasıl tanıyacaktım ki;sonuç olarak aradan çok uzun zaman geçti gitti görsem yüzünü hatırlar miydim ki."

Ömer kendince bunları aklından geçirirken mukaddes hanım da oğlu için bir sürpriz hazırlıyordu...

Sabah olmuş mukaddes hanım ılk günü olduğu için yeni okulun da biraz erken gitmek gerekli diye düşünmüş ve düşündüğünü de uygulamıştı.

Öğrenciler yavaş yavaş okula giriş yaparken mukkades hanım da görevli arkadaştan bır rica da bulunmuştu.

"Bakar mısınız isminiz neydi "

"Fevzi efendim "

"Bende mukaddes okulunuzun yeni müdüresiyim sizden bır rica da buluna bilir miyim "

"Tabi hocam buyrun başım gözüm üstüne "

"Ben yenı olduğum için pek bilmiyorum bu okulun kuralları okulun gelirini, giderini bana yardımcı ola bilecek bir arkadaş yönlendirir misin acil olarak "

"Tabi hocam size hemen istediğiniz listeyi hazırlayıp kısa zamanda getireceğim "

"Sen mi ilgileniyorsun bu konularla "

"Evet hocam gelir ve gidere ben bakıyorum ,elimden geleni de yapmaya çalışıyorum "

" anladım fevzi "

Fevzi mukaddes hanımın istediği listeyi hazırlamak için müsaade isteyerek ayrılmıştı yanından

" müsaadeniz ile hocam daha fazla geç olmadan listeyi yapayım kolay gelsin tekrardan" diyerek odadan çıkmıştı.

***

Mukaddes hanım da oda daki mikrofonu alıp öğrenciler ve öğretmenler için bır konuşma yaptı,

"Merhaba sevgili öğrencilerim saygı değer öğretmenlerim ben yenı okul müdüreniz mukaddes bundan sonraki süreçte birlikte öğrenip birlikte öğreteceğiz 'ne gerekse hepimize...
Bu arada değerli öğretmenlerim ders bitimi yani son zil çaldığın 'da öğretmenler odasında toplantı yapılacaktır hepimizin katılmasını arz ederim şimdiden Iyi dersler. "
Herkes sağol dedikten sonra ders zili çalmış ve derse başlamışlardı, mukaddes hanım da okulu gezip ne var ne yok görmek istiyordu, gördü de bu okulda öğretmen eksiği vardı öğrenciler ya boş ders geçiyordu yada öğrenmek için bir sınıfta kucak kucağa oturuyordu içi cız etmişti bu gördükleri karşısın da buna bır çözüm bulamasi gerekti , dersi boş geçen bir sınıfa girip öğretmeninin nerede olduğunu sordu

"Merhabalar çocuklar sınıf başkanınız kımdi"

"Benim hocam ali yusuf "

"Merhaba ali yusuf nasılsın "

"Iyiyim hocam sagolun siz nasılsınız "

PAPATYA  YAPRAĞI  ( DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin