23... HATIRALAR

300 175 19
                                    

"Eğer hissedebilseydim son olduğunu, her saniye yanın da olurdum ayrılmazdım hiç.. Hep saçlarını okşar, ellerini tutup bırakmazdım, kokunu ezberler hiç çıkarmazdım aklımdan,gözlerine  bakardım  saniye olsun  kırpmadan,  seninle  geçirmiş olduğum  her bir anı doyasına yaşar ,seni izlerdim, unutmazdım hafızamin derinliklerinde yaşardım yeniden . Âmâ nerden bilebilirdim son olduğunu, ben hiç  düşünmedim bir gün herşeyin gerçekten son bulacağını,son günümüz son konuşmamız son gülüşümüz son bakışmamız sondu işte onun gidişiyle, sondu aldığı nefes söylediği cümle attığı adım herşeyi ile sondu ellerimden kayıp gidişi ile, engel olamadım koruyamadım yetişemedim ,olmadı olmadı yetişip kurtaramadım sevdiğimi yapamadım ,yapamadım "

***

Ömer  yıllar önce getirilmiş  olduğu hastanenin küçük  ve sıkıcı  odasında,  tek kaldığı   anlarda kimseciklere fark  ettirip sezdirmeden ; sevdiği kadına olan özlemini , acısını  ve kimsesizliğini ,sevdiği kadınin hatıra olarak bırakmış  olduğu günlüğün  boş kalan  sayfalarına yazarak   tekrardan   gözyaşlarıyla yaşıyordu mutlu olduğu günlerini ...

***

Ömer  gizli gizli  yazıyordu sevdiğine  karşı   içinde  biriktirmiş  olduğu  duygularını  acılarını ,çaresizliğini kimsesizliğini...
Gizli saklı  yazıyordu  çünkü  kimsenin  bilmesini  istemiyordu kendi içinde koparmış olduğu fırtınaları...
Yıkılıp, terk edilmiş  hayallerini, kendisine yardım  edilmesinide istemiyordu hep  red ediyor, ilerleme  sarf etmiyordu..
Böyle  kendi halinde  yaşayıp  sadece  sevdiğinin  anılarıyla  baş başa kalıp öleceği günü  bekliyordu sanki  yıllarca...

***

Ömer , yine  bir gün  odasında tek başına kalmış sevdiğinden  hatıra olarak  kalan  günlüğe  özlemini ,acısını  ve çaresizliğini yazıp anlatılırken , odaya kontrole gelen bakıcısı Zübeyde Hanım girmişti ...

***

Zübeyde Hanım odaya girdiğin de Ömer'in gizli saklı  birşeyler yazdığını gözlemlemişti, ve buna hem çok şaşırmış hem de çok mutlu olmuştu çünkü Ömer'i buraya geldiğinden beri ilk defa elinde  kalem  ve defterle  yazı yazarken görmüştü.

***

《《☆》》

ve bunu ilerleme olarak gördüğü için, artık iletişimi nasıl devam ettireceğini düşünmek için kısa süreliğine sessizce ayrılmıştı odadan...

***

On beş dakika boyunca kapının ardın da gördüklerini düşünen zübeyde hanım etkili olacağını düşündüğü iletişim yolu bulmuştu kendince ve bu konuşmak için kapıyı tıklayarak tekrardan odaya girmişti

" gele bilir miyim ömer "demişti

Ömer o kadar dalmıştı ki zübeyde hanımın geldiği görmemişti takı gelip yanına oturana denk

Ömer bakıcısını fark eder etmez Esilanin yarım bıraktığı günlüğü saklayarak ayağa kalkmıştı

Odaya giren zübeydhanım

" bugün nasılsın ömer, daha iyi misin "

Ömer hergun yaptığını ,yapıyordu bugün de aşağıya bakıp elleri ile oynuyordu,

PAPATYA  YAPRAĞI  ( DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin