12...HABERSİZ SATIN ALMA

593 547 32
                                    

Denizi izlemeyi seven Esila , Ömer'den utandığından dolayı tek başına geldiği sahilde dolaşırken , havanın soğukluğa aldırmayarak ayağında ki ayakkabıları çıkarıp çıplak ayakla denizin kumsala v vuran dalgaları üzeride yürüyerek devam ediyordu dolaşmasına...

***

Çünkü Esila biliyordu bir daha denize bu kadar yakın olamayacağını, serinliğini, derinliğini, güzelliğini , rengini, kokusunu , denizin üzerinde uçuşan martıları hep uzaktan izleyeceğini biliyordu ,

***

Esila'nın bildikleri kadar ,bilmediği çok şey de vardı aslında bunların da en başın gelen yaşadığı kâbusun ne zaman son bulacak olmasıydı...

***

çıplak ayakla sahil de dolaşan Esila, farkında olmadan dalgınlık ile Ömer'in bulunduğu mekandan çok fazla uzaklaştığını anlamıştı dönüş yapmak için arkasına döndüğünde...

***

Esila , yarım saatin sonun da çıplak ayakla sevdiği adamı yanlız bıraktığı mekâna geri döndüğün de Ömer'in yanlız olmadığını görmüştü..

***

Sevdiği adamın yanında Işıl'ı gören Esila'nın, istemsizce yüzünde ki gülümseme solup giderken, yerini üzgün tabir almıştı...

***

Esila ;
O an nasıl davrana bilirdi ki ,deli gibi kıskandığı adama ve bir türlü sevemediği kadına karşı

kendi olduğu gibi mi davranmalıydı ? hayır bunu kesinlikle yapamazdı, zaten hiç yapamamıştı da hayatı boyunca ...

***

Peki âmâ ne yapmalıydı Esila gördüğü manzara karşısın da ? Onların yanına gidip sessizce oturacak mıydı eli kolu bağlı vaziyette bütün gün, ya da kendi bildiğini yaparak onlara görünmeden geldiği gibi gitmeli miydi sessizce?

***

Esila düşünüp zaman kaybetmeden ne yapması gerektiğinin kararını verdikten sonra
Ömer ile Işıl'a görünmeden hızla bulunduğu yerden kaçarak uzaklaşmıştı...

***

Akşam olmak üzereydi
Ömer, Esila'nın gün batımını izlemek için halen sahil de dolaştığını düşündüğünden ötürü , endişe etmeyerek sahile inip denetleme gereği duymamıştı...

***

Işıl hanım Ömer'e defteri teslim ettikten sonra, defter hakkında Ömer'e birkaç şey söylerek mekandan ayrılmıştı...

***

Ömer defteri Işıl mekandan çıkar çıkmaz sakladığı yerden çıkartarak okumaya başlamıştı..

***

Ömer sevdiği kadının defterine yazdığı her cümleyi, her satırı her sayfayı soluk soluğa okurken
defterin son yaprağına geldiğini fark etmişti..

PAPATYA  YAPRAĞI  ( DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin