14...ilk kez senle

493 546 17
                                    


Esila ve Ömer'in konuşmasının ardından on gün geçmişti,
Esila hastaneden taburcu olduktan sonra Ömer ile birlikte Salih'in dedesinin küçükköyde ki bulunan evine yerleşmişlerdi her ihtimale karşı...

***

Ömer'in artık Esila ile evleneceğini annesi Mukaddes hanıma söylemesi gerekiyordu çünkü nikah tarihine çok az bir zaman kalmıştı...
Bunun için Esila'yı da alıp Hatay'a geri dönmeleri gerekiyordu...

***

Ömer aldığı kararı Esila'ya söylemek için odasına gidecekken Esila Ömer'in yanına gelmişti....

Ömer şaşkınca

"Senin dinlemen gerekiyor Esila neden inat edipte ayakta dolaşıyorsun "

" Evet haklısın ama önemli olmazsa ayağınıza kadar gelmezdim bey efendi "

" Allah Allah neymiş o önemli olan şey çok merak ettim" Derken Esila'yı kucağına alarak dinlenmesi için odasına götürdükten sonra kendi de yani başına oturarak Esila'yı dinlemeye başlamıştı .....

"Bak Ömer "

"Sen ne zaman bak ömer diye konuşmaya başlarsan o konuşmanın sonu gelmiyor "

" pişman olacaksın bugün değilse yarın, Ömer yol yakınken vazgeç "

" Esila biz seninle bunları çoğu kez konuşmuştuk ve ben de sana çoğu kez vazgeçmiyorum dedim diye hatırlıyorum öyle değil mi "

" Evet doğru çoğu kez konuştuk ama sen vazgeçene kadar diyeceğim bunları sana "

" istediğin kadar diye bilirsin nasıl olsa kalmış kârım olmana az bir zaman "

" Ömer ya ben sana hayır dersem "

" Bak Esila biz seninle bir anlaşma yaptık lütfen anlaşma uy olur mu "

" Sen zoraki anlaşma yaptırdın bana hiç fikrimi dâhi sormadan kendi bildiğini yaptın "

" Evet kabul zoraki ama emin ol ki hepsi senin iyiliğin için "

" Ömer o adam yakalanmazsa bırakmam demiştin ya hastanede peki daha kısa süre de yakalanırsa, beni hemen bırakacak misin? "

" ben sana hastanede ne dediysem o ölürüm de bırakmam seni anladın mi "

" beni bırak Ömer sen ölme, bırak"

" artık çok geç gelin hanım kaynananız bizimle konuşmak için yolumuzu gözlüyor "

" nasıl yani Mukaddes hanım biliyor mu evleneceğimizi"

"Hayır bilmiyor anneme sadece konuşmak istediğim önemli bir konunun olduğunu söyledim annemde beklediğini söyledi "

" anladım "

" iki gün sonra Hatay'a dönüyoruz biletlerimizi aldım bilgin olsun"

" İstanbul kabusu bitiyor çok şükür "

PAPATYA  YAPRAĞI  ( DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin